163472
Book
In basket
(Onepress)
Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji. źródło opisu: materiały wydawcy
Availability:
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Funding information note
Książka zakupiona w ramach budżetu obywatelskiego na 2021 rok
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again