163450
Book
In basket
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie, że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!), jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy, jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
Availability:
Filia "Skorosze"
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
General note
Data wydania według: www.helion.pl.
Additional physical form available note
Ebook dostępny na ebookpoint.pl.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again