Etyka biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(29)
Forma i typ
Książki
(26)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(18)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(5)
Filia "Niedźwiadek"
(8)
Filia "Skorosze"
(6)
Filia "Gołąbki"
(5)
Autor
Brown David
(2)
Cypryański Piotr (tłumacz)
(2)
Foroohar Rana (1970- )
(2)
Radosz Joanna Krystyna (1992- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Arszułowicz Marek
(1)
Białoń Lidia
(1)
Blanchard Kenneth
(1)
Burkiewicz Łukasz
(1)
Clason George S. (1874-1957)
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Gasparski Wojciech
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gelles David
(1)
Gąsior-Niemiec Anna
(1)
Jay Robin
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kucharski Jarosław
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Marciniak Stefan
(1)
Motak Dominika
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Peale Norman Vincent
(1)
Peretti Jacques (1967- )
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumaczka)
(1)
Pogonowska Barbara
(1)
Pratley Peter
(1)
Prawda Karol
(1)
Płotkowska Anna
(1)
Ratajczak Zofia (1937- )
(1)
Reszka Paweł (1969- )
(1)
Siegel Eric
(1)
Snithur Stefan
(1)
Sowinski Grzegorz
(1)
Teichman Jenny
(1)
Trybuch Anna
(1)
Ubertowski Adam (1967- )
(1)
Weber Max
(1)
Wojciechowski Michał (1953- )
(1)
Young Stephen B. (1945- )
(1)
Zaorski-Sikora Łukasz
(1)
Zatorski Tadeusz
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(2602)
Przyjaźń
(1564)
Rodzina
(1509)
Literatura dziecięca polska
(1273)
Tajemnica
(1109)
Etyka biznesu
(-)
Miłość
(1049)
Zwierzęta
(1008)
Relacje międzyludzkie
(966)
Polska
(920)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(806)
Dziewczęta
(694)
Śledztwo i dochodzenie
(689)
Powieść sensacyjna
(680)
Rodzeństwo
(645)
Powieść psychologiczna
(613)
Zabójstwo
(610)
II wojna światowa (1939-1945)
(583)
Życie codzienne
(577)
Opowiadanie obyczajowe dla dzieci
(573)
Literatura dziecięca angielska
(549)
Policjanci
(532)
Żydzi
(521)
Dzieci
(518)
Uczucia
(513)
Nastolatki
(500)
Magia
(497)
Opowiadanie dziecięce polskie
(495)
Sekrety rodzinne
(495)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(482)
Powieść historyczna
(481)
Powieść francuska
(475)
Literatura polska
(468)
Małżeństwo
(461)
Powieść thriller
(456)
Trudne sytuacje życiowe
(454)
Wychowanie w rodzinie
(452)
Powieść młodzieżowa angielska
(430)
Powieść młodzieżowa polska
(429)
Ludzie a zwierzęta
(420)
Psy
(414)
Poezja polska
(411)
Wybory życiowe
(409)
Boże Narodzenie
(398)
Powieść romans historyczny
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(376)
Osoby zaginione
(372)
Podróże
(371)
Dziennikarze
(361)
Powieść romans
(356)
Relacja romantyczna
(355)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(353)
Język polski
(351)
Przestępczość zorganizowana
(343)
Dziecko
(342)
Literatura młodzieżowa polska
(337)
Powieść polska
(333)
Powieść amerykańska
(332)
Wojna 1939-1945 r.
(320)
Uczniowie
(317)
Pisarze polscy
(316)
Koty
(311)
Polacy za granicą
(309)
Samorealizacja
(308)
Powieść niemiecka
(304)
Matki i córki
(299)
Chłopcy
(297)
Mężczyzna
(297)
Pamiętniki polskie
(292)
Opowiadanie polskie
(290)
Literatura młodzieżowa angielska
(282)
Język angielski
(279)
Powieść horror
(277)
Arystokracja
(272)
Przedsiębiorstwo
(267)
Dziadkowie i wnuki
(264)
Wakacje
(262)
Politycy
(256)
Władcy
(250)
Psychologia dziecka
(249)
Powieść angielska
(246)
Uprowadzenie
(245)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(241)
Publicystyka polska
(240)
Prywatni detektywi
(239)
Poszukiwania zaginionych
(235)
Powieść rosyjska
(235)
Duchowość katolicka
(232)
Literatura
(232)
Odżywianie
(232)
Historia
(229)
Zemsta
(229)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(228)
Filozofia
(224)
Śmierć
(224)
Zarządzanie
(222)
Pisarze
(221)
Samotność
(219)
Polityka
(218)
Powieść przygodowa dla dzieci
(217)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(216)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Ameryka
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Reportaż angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Filozofia i etyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie: Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Sine Qua Non, 2021. - 458, [3] strony ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The art of business wars.
iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tytuł oryginału: The art of business wars.
Tytuł z ekranu tytułowego.
iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. EBOOK (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Universum Ethicae Christianae)
Publikacja dofinansowana ze środków przeznaczonych na działalność statutową Wydziału Filozoficznego Akademii Ignatianum w Krakowie.
Badania nad zachowaniem człowieka w organizacji to interdyscyplinarna i szeroka dziedzina nauki, która stała się przedmiotem zainteresowania licznych specjalistów w zakresie zarządzania, ekonomii, socjologii, psychologii, pedagogiki, marketingu i filozofii. Jednym z takich obszarów badawczych są dylematy etyczne, które pojawiają się w życiu każdej organizacji i niekiedy przeobrażają się w problemy etyczne, które implikują wiele negatywnych skutków. Zatem etyka w organizacji obejmuje normy zachowania osób, którymi się kierują, wykonując swoją pracę. Sytuacje, które towarzyszą codziennej pracy oraz funkcjonowaniu organizacji, mogą generować różne postawy nieetyczne. Dotyczy to wszystkich typów organizacji, zarówno publicznych, prywatnych, jak i tzw. trzeciego sektora. Ponadto coraz większego znaczenia nabiera konieczność kształtowania postaw etycznych w stosunkach międzyludzkich w organizacjach, w których pracujemy. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_711717,Etyka-w-organizacji.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Najbogatszy człowiek w Babilonie / George S. Clason ; przekład: Anna Płotkowska. - [Piaseczno] : Storybox.pl, [2022]. - 1 CD (4 godz. 35 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Tytuł oryginału: The richest man in Babylon. Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na CD także nazwa właściciela imprintu: Heraclon International Sp. z o.o.
Najbogatszy człowiek w Babilonie George’a S. Clasona to jeden z największych bestsellerów wszech czasów na temat budowania zabezpieczenia finansowego. Publikacja wciąż przyciąga swoją treścią, a ilość sprzedanych egzemplarzy można liczyć w milionach. Jego siłę stanowią nie tylko ponadczasowe rady dotyczące pokonywania kolejnych przeszkód na drodze do osiągnięcia niezależności finansowej, ale także niebanalna forma. Osadzenie akcji w starożytnym Babilonie, obrazowe przedstawienie problemów bohaterów w zarządzaniu finansami osobistymi, a także specyficzna prostota przekazu sprawiają, że odbiorca ma szansę łatwiejszego przyswojenia każdej z prezentowanych porad. Zdecydowanie nie jest to zwyczajny zbiór wskazówek na temat sposobów bogacenia się. Autor zabiera nas w podróż do barwnego świata Babilonu i na przykładach z życia uczy fundamentalnych zasad mądrego zarządzania pieniędzmi. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi ideałami. Dzisiaj utopia, do której niegdyś dążyli, coraz bardziej przypomina dystopię – od cyfrowej inwigilacji i utraty prywatności przez szerzenie fałszywych informacji i mowę nienawiści po drapieżne algorytmy, których celem są bezbronni i słabi, oraz produkty, które zostały wymyślone w ten sposób, by manipulować naszymi pragnieniami. Jak to się stało, że znaleźliśmy się w tym miejscu? W jaki sposób te przedsięwzięcia, niegdyś idealistyczne i pełne animuszu, zamieniły się w pazerne monopole dysponujące siłą wystarczającą do wpływania na wyniki wyborów, wchłonięcia wszystkich należących do nas danych i zgarnięcia lwiej części korporacyjnego bogactwa, wymykając się równocześnie wszelkim regulacjom i unikając płacenia podatków? W książce „Nie czyń zła” Rana Foroohar, dziennikarka „Financial Times” zajmująca się globalną gospodarką, opowiada najważniejszą biznesową historię naszych czasów – o tym, jak Big Tech stracił duszę i zapędził nas w kozi róg. Dzięki reporterskiej wprawie i niezrównanemu dostępowi do informacji – zyskanym dzięki niemal trzydziestoletniemu relacjonowaniu spraw związanych z biznesem i technologią – ujawnia w jakim faktycznie stopniu giganci tacy jak Google, Facebook, Apple i Amazon zamieniają na pieniądze zarówno nasze dane, jak i naszą uwagę, przy czym do nas nie trafia złamany grosz z tych kolosalnych zysków. Foroohar pokazuje również, jak możemy się temu sprzeciwić, tworząc rozwiązania wspierające innowacje, a równocześnie chroniące nas przed mroczną stroną cyfrowych technologii. źródło opisu: materialy wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi ideałami. Dzisiaj utopia, do której niegdyś dążyli, coraz bardziej przypomina dystopię – od cyfrowej inwigilacji i utraty prywatności przez szerzenie fałszywych informacji i mowę nienawiści po drapieżne algorytmy, których celem są bezbronni i słabi, oraz produkty, które zostały wymyślone w ten sposób, by manipulować naszymi pragnieniami. Jak to się stało, że znaleźliśmy się w tym miejscu? W jaki sposób te przedsięwzięcia, niegdyś idealistyczne i pełne animuszu, zamieniły się w pazerne monopole dysponujące siłą wystarczającą do wpływania na wyniki wyborów, wchłonięcia wszystkich należących do nas danych i zgarnięcia lwiej części korporacyjnego bogactwa, wymykając się równocześnie wszelkim regulacjom i unikając płacenia podatków? W książce „Nie czyń zła” Rana Foroohar, dziennikarka „Financial Times” zajmująca się globalną gospodarką, opowiada najważniejszą biznesową historię naszych czasów – o tym, jak Big Tech stracił duszę i zapędził nas w kozi róg. Dzięki reporterskiej wprawie i niezrównanemu dostępowi do informacji – zyskanym dzięki niemal trzydziestoletniemu relacjonowaniu spraw związanych z biznesem i technologią – ujawnia w jakim faktycznie stopniu giganci tacy jak Google, Facebook, Apple i Amazon zamieniają na pieniądze zarówno nasze dane, jak i naszą uwagę, przy czym do nas nie trafia złamany grosz z tych kolosalnych zysków. Foroohar pokazuje również, jak możemy się temu sprzeciwić, tworząc rozwiązania wspierające innowacje, a równocześnie chroniące nas przed mroczną stroną cyfrowych technologii. źródło opisu: materialy wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. EBOOK (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej