Etyka biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(29)
Forma i typ
Książki
(26)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(18)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(5)
Filia "Niedźwiadek"
(8)
Filia "Skorosze"
(6)
Filia "Gołąbki"
(5)
Autor
Brown David
(2)
Cypryański Piotr (tłumacz)
(2)
Foroohar Rana (1970- )
(2)
Radosz Joanna (1992- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Arszułowicz Marek
(1)
Białoń Lidia
(1)
Blanchard Kenneth
(1)
Burkiewicz Łukasz
(1)
Clason George S. (1874-1957)
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Gasparski Wojciech
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gelles David
(1)
Gąsior-Niemiec Anna
(1)
Jay Robin
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kucharski Jarosław
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Marciniak Stefan
(1)
Motak Dominika
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Peale Norman Vincent
(1)
Peretti Jacques (1967- )
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumaczka)
(1)
Pogonowska Barbara
(1)
Pratley Peter
(1)
Prawda Karol
(1)
Płotkowska Anna
(1)
Ratajczak Zofia (1937- )
(1)
Reszka Paweł (1969- )
(1)
Siegel Eric
(1)
Snithur Stefan
(1)
Sowinski Grzegorz
(1)
Teichman Jenny
(1)
Trybuch Anna
(1)
Ubertowski Adam (1967- )
(1)
Weber Max
(1)
Wojciechowski Michał (1953- )
(1)
Young Stephen B. (1945- )
(1)
Zaorski-Sikora Łukasz
(1)
Zatorski Tadeusz
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(2571)
Przyjaźń
(1508)
Rodzina
(1462)
Literatura dziecięca polska
(1273)
Tajemnica
(1089)
Etyka biznesu
(-)
Miłość
(1036)
Zwierzęta
(973)
Relacje międzyludzkie
(952)
Polska
(920)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(806)
Dziewczęta
(680)
Powieść sensacyjna
(680)
Śledztwo i dochodzenie
(676)
Rodzeństwo
(629)
Powieść psychologiczna
(613)
Zabójstwo
(602)
II wojna światowa (1939-1945)
(575)
Opowiadanie obyczajowe dla dzieci
(573)
Życie codzienne
(565)
Literatura dziecięca angielska
(549)
Policjanci
(516)
Żydzi
(516)
Uczucia
(496)
Opowiadanie dziecięce polskie
(495)
Dzieci
(489)
Nastolatki
(486)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(482)
Powieść historyczna
(481)
Sekrety rodzinne
(479)
Powieść francuska
(475)
Magia
(472)
Literatura polska
(468)
Powieść thriller
(457)
Małżeństwo
(456)
Wychowanie w rodzinie
(452)
Trudne sytuacje życiowe
(438)
Powieść młodzieżowa angielska
(430)
Powieść młodzieżowa polska
(429)
Ludzie a zwierzęta
(413)
Poezja polska
(411)
Psy
(405)
Boże Narodzenie
(397)
Wybory życiowe
(395)
Powieść romans historyczny
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(376)
Osoby zaginione
(368)
Dziennikarze
(356)
Powieść romans
(356)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(353)
Język polski
(350)
Podróże
(348)
Relacja romantyczna
(347)
Dziecko
(342)
Przestępczość zorganizowana
(340)
Literatura młodzieżowa polska
(338)
Powieść polska
(333)
Powieść amerykańska
(332)
Wojna 1939-1945 r.
(320)
Pisarze polscy
(314)
Polacy za granicą
(308)
Powieść niemiecka
(304)
Samorealizacja
(304)
Koty
(303)
Uczniowie
(303)
Mężczyzna
(295)
Matki i córki
(294)
Pamiętniki polskie
(293)
Opowiadanie polskie
(290)
Literatura młodzieżowa angielska
(282)
Chłopcy
(280)
Język angielski
(279)
Powieść horror
(277)
Arystokracja
(267)
Przedsiębiorstwo
(266)
Wakacje
(257)
Dziadkowie i wnuki
(256)
Politycy
(256)
Psychologia dziecka
(249)
Władcy
(248)
Powieść angielska
(246)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(241)
Publicystyka polska
(240)
Uprowadzenie
(239)
Prywatni detektywi
(238)
Powieść rosyjska
(235)
Literatura
(231)
Odżywianie
(230)
Duchowość katolicka
(228)
Historia
(228)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(228)
Poszukiwania zaginionych
(225)
Filozofia
(224)
Zemsta
(223)
Zarządzanie
(221)
Śmierć
(219)
Powieść przygodowa dla dzieci
(217)
Pisarze
(216)
Polityka
(216)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(216)
Samotność
(215)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Ameryka
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Reportaż angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Filozofia i etyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie: Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Sine Qua Non, 2021. - 458, [3] strony ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The art of business wars.
iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tytuł oryginału: The art of business wars.
Tytuł z ekranu tytułowego.
iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. EBOOK (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Universum Ethicae Christianae)
Publikacja dofinansowana ze środków przeznaczonych na działalność statutową Wydziału Filozoficznego Akademii Ignatianum w Krakowie.
Badania nad zachowaniem człowieka w organizacji to interdyscyplinarna i szeroka dziedzina nauki, która stała się przedmiotem zainteresowania licznych specjalistów w zakresie zarządzania, ekonomii, socjologii, psychologii, pedagogiki, marketingu i filozofii. Jednym z takich obszarów badawczych są dylematy etyczne, które pojawiają się w życiu każdej organizacji i niekiedy przeobrażają się w problemy etyczne, które implikują wiele negatywnych skutków. Zatem etyka w organizacji obejmuje normy zachowania osób, którymi się kierują, wykonując swoją pracę. Sytuacje, które towarzyszą codziennej pracy oraz funkcjonowaniu organizacji, mogą generować różne postawy nieetyczne. Dotyczy to wszystkich typów organizacji, zarówno publicznych, prywatnych, jak i tzw. trzeciego sektora. Ponadto coraz większego znaczenia nabiera konieczność kształtowania postaw etycznych w stosunkach międzyludzkich w organizacjach, w których pracujemy. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_711717,Etyka-w-organizacji.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Najbogatszy człowiek w Babilonie / George S. Clason ; przekład: Anna Płotkowska. - [Piaseczno] : Storybox.pl, [2022]. - 1 CD (4 godz. 35 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Tytuł oryginału: The richest man in Babylon. Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na CD także nazwa właściciela imprintu: Heraclon International Sp. z o.o.
Najbogatszy człowiek w Babilonie George’a S. Clasona to jeden z największych bestsellerów wszech czasów na temat budowania zabezpieczenia finansowego. Publikacja wciąż przyciąga swoją treścią, a ilość sprzedanych egzemplarzy można liczyć w milionach. Jego siłę stanowią nie tylko ponadczasowe rady dotyczące pokonywania kolejnych przeszkód na drodze do osiągnięcia niezależności finansowej, ale także niebanalna forma. Osadzenie akcji w starożytnym Babilonie, obrazowe przedstawienie problemów bohaterów w zarządzaniu finansami osobistymi, a także specyficzna prostota przekazu sprawiają, że odbiorca ma szansę łatwiejszego przyswojenia każdej z prezentowanych porad. Zdecydowanie nie jest to zwyczajny zbiór wskazówek na temat sposobów bogacenia się. Autor zabiera nas w podróż do barwnego świata Babilonu i na przykładach z życia uczy fundamentalnych zasad mądrego zarządzania pieniędzmi. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. CD (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi ideałami. Dzisiaj utopia, do której niegdyś dążyli, coraz bardziej przypomina dystopię – od cyfrowej inwigilacji i utraty prywatności przez szerzenie fałszywych informacji i mowę nienawiści po drapieżne algorytmy, których celem są bezbronni i słabi, oraz produkty, które zostały wymyślone w ten sposób, by manipulować naszymi pragnieniami. Jak to się stało, że znaleźliśmy się w tym miejscu? W jaki sposób te przedsięwzięcia, niegdyś idealistyczne i pełne animuszu, zamieniły się w pazerne monopole dysponujące siłą wystarczającą do wpływania na wyniki wyborów, wchłonięcia wszystkich należących do nas danych i zgarnięcia lwiej części korporacyjnego bogactwa, wymykając się równocześnie wszelkim regulacjom i unikając płacenia podatków? W książce „Nie czyń zła” Rana Foroohar, dziennikarka „Financial Times” zajmująca się globalną gospodarką, opowiada najważniejszą biznesową historię naszych czasów – o tym, jak Big Tech stracił duszę i zapędził nas w kozi róg. Dzięki reporterskiej wprawie i niezrównanemu dostępowi do informacji – zyskanym dzięki niemal trzydziestoletniemu relacjonowaniu spraw związanych z biznesem i technologią – ujawnia w jakim faktycznie stopniu giganci tacy jak Google, Facebook, Apple i Amazon zamieniają na pieniądze zarówno nasze dane, jak i naszą uwagę, przy czym do nas nie trafia złamany grosz z tych kolosalnych zysków. Foroohar pokazuje również, jak możemy się temu sprzeciwić, tworząc rozwiązania wspierające innowacje, a równocześnie chroniące nas przed mroczną stroną cyfrowych technologii. źródło opisu: materialy wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi ideałami. Dzisiaj utopia, do której niegdyś dążyli, coraz bardziej przypomina dystopię – od cyfrowej inwigilacji i utraty prywatności przez szerzenie fałszywych informacji i mowę nienawiści po drapieżne algorytmy, których celem są bezbronni i słabi, oraz produkty, które zostały wymyślone w ten sposób, by manipulować naszymi pragnieniami. Jak to się stało, że znaleźliśmy się w tym miejscu? W jaki sposób te przedsięwzięcia, niegdyś idealistyczne i pełne animuszu, zamieniły się w pazerne monopole dysponujące siłą wystarczającą do wpływania na wyniki wyborów, wchłonięcia wszystkich należących do nas danych i zgarnięcia lwiej części korporacyjnego bogactwa, wymykając się równocześnie wszelkim regulacjom i unikając płacenia podatków? W książce „Nie czyń zła” Rana Foroohar, dziennikarka „Financial Times” zajmująca się globalną gospodarką, opowiada najważniejszą biznesową historię naszych czasów – o tym, jak Big Tech stracił duszę i zapędził nas w kozi róg. Dzięki reporterskiej wprawie i niezrównanemu dostępowi do informacji – zyskanym dzięki niemal trzydziestoletniemu relacjonowaniu spraw związanych z biznesem i technologią – ujawnia w jakim faktycznie stopniu giganci tacy jak Google, Facebook, Apple i Amazon zamieniają na pieniądze zarówno nasze dane, jak i naszą uwagę, przy czym do nas nie trafia złamany grosz z tych kolosalnych zysków. Foroohar pokazuje również, jak możemy się temu sprzeciwić, tworząc rozwiązania wspierające innowacje, a równocześnie chroniące nas przed mroczną stroną cyfrowych technologii. źródło opisu: materialy wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. EBOOK (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to podręcznik, który etykę biznesu wywodzi z etyki jako części filozofii i z myśli ekonomicznej oraz odpowiada na pytanie: na czym polega odpowiedzialność społeczna w gospodarce i jakie są jej konsekwencje. (Z recenzji prof. dr hab. Jerzego Dietla, Prezesa Zarządu Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prześwity)
Tytuł oryginału: The man who broke capitalism : how Jack Welch gutted the heartland and crushed the soul of corporate America-and how to undo his legacy.
W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządza­ć koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często kosztem pra­cow­­ni­ków, konsumentów i innowacji. Welch zapoczątkował nową, bezwzględną erę amerykańskiego kapitalizmu, która trwa do dziś. Gelles pokazuje, jak słynne taktyki Welcha, w tym zwol­nie­nia, outsourcing, offshoring, przejęcia czy odkup akcji własnych, stały się normą w amerykańskim biznesie. Opisuje, jak takie podejście doprowadziło do największych nierówności społeczno-ekonomicznych od czasów Wielkiego Kryzysu i zaszkodziło wielu firmom, które je wdrożyły – bo akolici Welcha zmienili nie do poznania takie firmy, jak Boeing, Home Depot, Kraft Heinz oraz wiele innych. David Gelles jest kronikarzem zmian zachodzących obecnie w korpo­racyjnej Ameryce. Wskazuje na konkretne organizacje i liderów, którzy porzucili welczyzm i udowadniają, że nadal można wyróżniać się w świecie biznesu bez odbierania ludziom środków do życia, bez niszczenia społeczności i omijania przepisów. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Przedmowa Marka Piechockiego, prezesa polskiej prywatnej firmy zatrudniającej ponad 25 000 pracowników.
''Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć". (prof. Andrzej Jacek Blikle, autor "Doktryny jakości") źródło opisu: nota wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Filia "Gołąbki"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick - zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana rządza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek - OxyContin - reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik - oksykodon - był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii - setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach. źródło opisu: materiały wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Książka
W koszyku
Na okł.: Katedra Etyki Gospodarczej i Zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The deals that made the world.
Sądzimy, że światową gospodarką kierują siły, które rozumiemy - określone prawa ekonomii oraz wybierani przez nas politycy. Tymczasem Jacques Peretti prowokacyjnie twierdzi, że większość otaczającego nas świata - od spożywanej żywności, przez kupowane produkty, po przyjmowane przez nas leki - kształtują tajne negocjacje i umowy biznesowe, o których nie mamy pojęcia. Autor wprowadza nas w środowisko potężnych graczy biznesowych i analizuje krok po kroku dziesięć przełomowych umów, które spowodowały transformację współczesnej gospodarki. Ujawnia m.in., jak korporacyjni liderzy stworzyli całą branżę dietetyczną, jak PayPal opanował rynek płatności online oraz jak szefowie firm farmaceutycznych uknuli skuteczny plan sprzedaży leków ludziom zdrowym. źródło opisu: materiały wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etyka w biznesie / Peter Pratley ; tł. [z ang.] Marek Albigowski. - Wyd. 1, nakład 2. - Warszawa : Felberg SJA, 2000. - 319 s. ; 21 cm.
(Podstawy Zarządzania)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (magazyn) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wygrać z parabankiem / Karol Prawda. - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf, © copyright 2018. - 65, [7] stron ; 24 cm.
Książka kierowana jest do milionów konsumentów spłacających pożyczki parabankowe oraz bankowe. Autor udowadnia, że wiele z nich opiera się na wadliwych prawnie umowach, o czym konsumenci nie wiedzą. Pokazuje też, w jaki sposób oprotestować wadliwa pożyczkę (której koszty czasami przewyższają pożyczaną kwotę), co oznacza uniknięcie spłaty wszelkich kosztów umownych. źródło opisu: strona wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obecność psychologii w szeroko rozumianej praktyce zarządzania jest powszechnie znana. Sfera aktywności biznesowej nie zawsze jednak pokrywa się z tym, co przyjęliśmy traktować jako zarządzanie. Pojęcie "biznesu" użyte w tytule monografii zbiorowej ma na celu podkreślenie ważności problemów nowych i pokazanie nowych zastosowań psychologii w warunkach gospodarki rynkowej. Obserwujemy bowiem z jednej strony szybki rozwój psychologii jako nauki, powstawanie nowych koncepcji i nowych metod badań, a z drugiej - pojawianie się nowych problemów praktycznych, dotąd nieznanych. Prezentowany zbiór artykułów przedstawia zarówno wybrane nowe koncepcje teoretyczne, jak i nowe wyniki badań psychologicznych. Przedstawiono nowe zjawisko tzw. prokrastynacji, czyli działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych dla biznesu, działalność pomocową, rolę portalu społecznościowego, facebooka jako medium porozumiewania się w pracy, model formowania się kariery zawodowej, funkcjonowanie pracowników, którzy świadomie wybrali życie w modelu "singli", analiza pracy trenerów, ale także zjawisko romansowania w pracy, mowa jest o rozwiązaniach systemowych w funkcjonowaniu działów kadr oraz rolach nowej techniki motywacyjnej, tzw. gamifikacji. Psychologia w biznesie jest obecnie powołana do tworzenia sieci wsparcia psychologicznego, projektowania strategii zaradczych, przeciwdziałania zagrożeniom i ryzykownym decyzjom podejmowanym w sytuacjach kryzysowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej