Šmid Wacław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(3)
Filia "Skorosze"
(1)
Filia "Gołąbki"
(1)
Autor
Zarawska Patrycja (1970- )
(442)
Fabianowska Małgorzata
(308)
Drewnowski Jacek (1974- )
(283)
Roberts Nora (1950- )
(258)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(243)
Šmid Wacław
(-)
Popławska Anna (filolog)
(227)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(205)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(204)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(199)
Goscinny René (1926-1977)
(194)
Rowling J. K. (1965- )
(183)
Christie Agatha (1890-1976)
(182)
King Stephen (1947- )
(181)
Steel Danielle (1947- )
(180)
Mazan Maciejka
(175)
Zimnicka Iwona (1963- )
(175)
Ochab Janusz (1971- )
(172)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(167)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(166)
Stanecka Zofia (1972- )
(165)
Webb Holly
(163)
Szulc Andrzej
(160)
Braiter Paulina (1968- )
(157)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(156)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(151)
Możdżyńska Aldona
(151)
Oklejak Marianna (1981- )
(150)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(149)
Mortka Marcin (1976- )
(149)
Beaumont Émilie (1948- )
(148)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(148)
Gawryluk Barbara (1957- )
(148)
Fronczewski Piotr (1946- )
(141)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(140)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(140)
Fabisińska Liliana (1971- )
(139)
Skalska Katarzyna
(139)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(138)
Ross Tony (1938- )
(137)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(136)
Marlier Marcel (1930-2011)
(136)
Piotrowska Eliza (1976- )
(136)
Rzehak Wojciech (1967- )
(136)
Spirydowicz Ewa
(136)
Głowińska Anita
(134)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(134)
Onichimowska Anna (1952- )
(133)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(129)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(129)
Kraśko Jan (1954- )
(126)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(125)
Supeł Barbara
(125)
Górski Wojciech (1971- )
(124)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(122)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(121)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(120)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(119)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(119)
Clark Brenda
(117)
Sempé Jean-Jacques (1932-2022)
(117)
Cussler Clive (1931-2020)
(116)
Siewior-Kuś Alina
(115)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(114)
Ławnicki Lucjan
(114)
Jansson Tove (1914-2001)
(113)
Nesme Alexis (1974- )
(113)
Makuch Maria (1954- )
(110)
Słysz Magdalena
(110)
Williams Sophy
(110)
Rusinek Joanna (1979- )
(108)
Włodarczyk Barbara
(107)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(106)
Bourgeois Paulette (1951- )
(105)
Jakuszewski Michał (1958- )
(105)
Frączek Agnieszka (1969- )
(104)
Naczyńska Zuzanna
(104)
Strzelec Małgorzata
(104)
Coben Harlan (1962- )
(103)
Shakespeare William (1564-1616)
(103)
Szuch-Wyszomirska Irena (1912-1986)
(103)
Prus Bolesław (1847-1912)
(102)
Hunt Roderick
(101)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(101)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(100)
Gralak Anna
(100)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(100)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(100)
Grzegorzewska Barbara (1947- )
(99)
Szymański Maciej (tłumacz)
(98)
Bieroń Tomasz (1963- )
(97)
Bélineau Nathalie
(97)
Górska Danuta (tłumacz)
(96)
Kozak Jolanta (1951- )
(96)
Mróz Remigiusz (1987- )
(96)
Simon Francesca (1955- )
(96)
Wilusz Tomasz
(96)
Astley Neville
(95)
Grisham John (1955- )
(95)
Gardner Urszula
(94)
Kledzik Emilia (1982- )
(94)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Komunikacja społeczna
(2)
Reklama
(2)
Dziennikarstwo
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Zarządzanie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658
Książka
W koszyku
Temat
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie reklamą / Wacław Šmid. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 283 strony ; 24 cm.
W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób. Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej