Kordowski Bartłomiej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(1)
Oddział "Czechowice" Biblioteka dla Dzieci Nr 64
(3)
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
(3)
Filia "Skorosze" - dzieci
(1)
Autor
Zarawska Patrycja (1970- )
(442)
Fabianowska Małgorzata
(308)
Drewnowski Jacek (1974- )
(283)
Roberts Nora (1950- )
(258)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(243)
Kordowski Bartłomiej
(-)
Popławska Anna (filolog)
(227)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(205)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(204)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(199)
Goscinny René (1926-1977)
(194)
Christie Agatha (1890-1976)
(182)
King Stephen (1947- )
(181)
Steel Danielle (1947- )
(180)
Rowling J. K. (1965- )
(176)
Zimnicka Iwona (1963- )
(175)
Mazan Maciejka
(174)
Ochab Janusz (1971- )
(172)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(167)
Stanecka Zofia (1972- )
(165)
Webb Holly
(163)
Szulc Andrzej
(160)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(159)
Braiter Paulina (1968- )
(157)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(156)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(151)
Możdżyńska Aldona
(151)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(149)
Mortka Marcin (1976- )
(149)
Oklejak Marianna (1981- )
(149)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(148)
Gawryluk Barbara (1957- )
(147)
Beaumont Émilie (1948- )
(144)
Fronczewski Piotr (1946- )
(141)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(140)
Fabisińska Liliana (1971- )
(139)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(139)
Skalska Katarzyna
(139)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(138)
Ross Tony (1938- )
(137)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(136)
Marlier Marcel (1930-2011)
(136)
Piotrowska Eliza (1976- )
(136)
Rzehak Wojciech (1967- )
(136)
Spirydowicz Ewa
(136)
Głowińska Anita
(134)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(134)
Onichimowska Anna (1952- )
(133)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(129)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(129)
Kraśko Jan (1954- )
(126)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(125)
Supeł Barbara
(123)
Górski Wojciech (1971- )
(122)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(122)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(121)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(120)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(119)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(119)
Clark Brenda
(117)
Cussler Clive (1931-2020)
(116)
Sempé Jean-Jacques (1932-2022)
(116)
Siewior-Kuś Alina
(115)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(114)
Ławnicki Lucjan
(114)
Jansson Tove (1914-2001)
(112)
Makuch Maria (1954- )
(110)
Słysz Magdalena
(110)
Williams Sophy
(110)
Nesme Alexis (1974- )
(109)
Rusinek Joanna (1979- )
(107)
Włodarczyk Barbara
(107)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(106)
Bourgeois Paulette (1951- )
(105)
Jakuszewski Michał (1958- )
(105)
Frączek Agnieszka (1969- )
(104)
Naczyńska Zuzanna
(104)
Strzelec Małgorzata
(104)
Coben Harlan (1962- )
(103)
Shakespeare William (1564-1616)
(103)
Prus Bolesław (1847-1912)
(102)
Szuch-Wyszomirska Irena (1912-1986)
(102)
Hunt Roderick
(101)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(101)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(100)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(100)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(100)
Gralak Anna
(99)
Grzegorzewska Barbara (1947- )
(99)
Bieroń Tomasz (1963- )
(97)
Szymański Maciej (tłumacz)
(97)
Górska Danuta (tłumacz)
(96)
Kozak Jolanta (1951- )
(96)
Mróz Remigiusz (1987- )
(96)
Simon Francesca (1955- )
(96)
Wilusz Tomasz
(96)
Astley Neville
(95)
Grisham John (1955- )
(95)
Gardner Urszula
(94)
Kledzik Emilia (1982- )
(94)
Waliś Robert (1979- )
(94)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
9-13 lat
(3)
0-5 lat
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Drogi wodne
(1)
Duchy
(1)
Flisacy
(1)
Pomieszczenia
(1)
Potwory
(1)
Projektowanie wnętrz
(1)
Rzeki
(1)
Zamki i pałace
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
O kocie w kłopocie / autor gry: Shigehiro Ariizumi ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Fabryka Kart Trefl-Kraków, © 2018. - 1 gra (38 kart, 16 kafelków planszy, 18 żetonów domu, 4 futrzane pionki kotków, 1 znacznik roboty drogowe) : karton, tektura, futro, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Na pudełku: Trefl Joker Line ; Gra rodzinna.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Gracz musi jak najszybciej doprowadzić kotka do domu.
Wymagana kaucja zwrotna: 35 zł.
Gra zakupiona w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 rok.
Celem gry jest jak najszybsze doprowadzenie kotka do domu. Będziesz wędrował po nieznanej okolicy, by odnaleźć swój dom w gąszczu wielu bardzo podobnych budynków, polegając jedynie na mglistych i niepewnych wspomnieniach. Gdy się zmęczysz, zatrzymaj sie w jednym z domostw. Mili mieszkańcy na pewno zaopiekują się Tobą i nakarmią Cię. Nie poddawaj się. źródło opisu: https://bonito.pl/k-42383898-o-kocie-w-klopocie-trefl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Biblioteka dla Dzieci Nr 64
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry /zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
O kocie w kłopocie / autor gry: Shigehiro Ariizumi ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2020. - 1 gra (38 kart, 16 kafelków planszy, 18 żetonów domu, 4 futrzane pionki kotków, 1 znacznik roboty drogowe) : karton, tektura, futro, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Na pudełku: Gra rodzinna.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Wymagana kaucja zwrotna: 80 zł.
Celem gry jest jak najszybsze doprowadzenie kotka do domu. Będziesz wędrował po nieznanej okolicy, by odnaleźć swój dom w gąszczu wielu bardzo podobnych budynków, polegając jedynie na mglistych i niepewnych wspomnieniach. Gdy się zmęczysz, zatrzymaj sie w jednym z domostw. Mili mieszkańcy na pewno zaopiekują się Tobą i nakarmią Cię. Nie poddawaj się. źródło opisu: https://bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wodny szlak / autor: Wojciech Grajkowski ; ilustracje: Natalia Kordowska, Bartłomiej Kordowski. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 kafli rzeki, 4 kafle startowe, 4 karty pomocy, 1 notes na punkty) : karton, tektura, papier, kolor ; w pudełku 6x20x20 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Liczba graczy 1-4.
Czas gry 20 minut.
Wymagana kaucja zwrotna: 40 zł.
Przenieś się w czasy, gdy najlepszym sposobem transportu było spławianie towarów wodnym szlakiem. Stwórz swoją własną rzekę, po której flisacy popłyną na drewnianych tratwach. Zadbaj, by twoim młynom i tartakom nigdy nie zabrakło surowca i pamiętaj, że towary mogą płynąć tylko z prądem. źródło opisu: https://bonito.pl/k-49648070-wodny-szlak
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Biblioteka dla Dzieci Nr 64
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry /zabawki (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawy (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek : rodzinna gra planszowa / autor gry: Klemens Kalicki ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2016. - 1 gra (4 plansze gracza, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy gracza, drewniany domek pierwszego gracza, notes) ; drewno, karton, papier, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 70 zł.
Gra dla: 2-4 osób.
Czas gry: 30 min.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości. źródło opisu: materiały wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Biblioteka dla Dzieci Nr 64
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawy (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / [autor gry:] Przemek Wojtkowiak ; [ilustracje:] Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żetony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 8x28x28 cm + instrukcja (19, [1] strona : ilustracje ; 25 cm).
Rok wydania według: empik.com.
Liczba graczy 1-4.
Czas gry: 60 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 80 zł.
Gra zawiera broszurkę: Świt Czarnego Księżyca.
Każda rozgrywka w Avel rozpoczyna się od tworzenia własnej postaci. Uniwersalną ilustrację bohatera możesz pokolorować i ozdobić według własnego uznania. Nie zapomnij o stworzeniu jej unikalnego herbu i wybraniu najbardziej bohaterskiego z bohaterskich imion! A gdy wszyscy uczestnicy będą gotowi, możecie rozpocząć zabawę. Celem gry jest odkrywanie kolejnych zakamarków krainy, walka z potworami i rozwijanie swojej postaci, by jak najlepiej przygotować się do ostatecznego starcia z Monstrum, które pojawi się po upływie określonej liczby rund. Avel jest grą kooperacyjną, co oznacza, że wszyscy uczestnicy współpracują jako drużyna, a sukcesy jednego z Was są sukcesem całej grupy. Sama gra składa się z rund, podczas których uczestnicy rozgrywają swoje tury. W ramach akcji możesz poruszać się po planszy, korzystać ze specjalnych akcji odwiedzanych miejsc, odpoczywać lub walczyć z potworami, wykonując rzuty kośćmi i korzystając z posiadanego ekwipunku. W ten sposób zdobywasz nowe przedmioty, które będą pomocne w kolejnych zmaganiach. Każde podejmowane działanie ma znaczenie dla sytuacji całej drużyny i będzie miało wpływ na realizowanie strategii, którą wybierzecie. źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej