Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(18)
Forma i typ
Gry i zabawki
(17)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(2)
Placówka
Filia "Niedźwiadek"
(4)
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
(3)
Filia "Skorosze" - dzieci
(9)
Filia "Gołąbki" - dzieci
(5)
Autor
Miszta-Mars Aleksandra
(4)
Konieczka Corey
(3)
Chełmecki Łukasz
(2)
Fiore GmbH
(2)
Mydel Marek
(2)
Petersen Christian T
(2)
Schomburg Brian
(2)
Walczak-Ślusarczyk Michał
(2)
Adwejuk Paweł
(1)
Ardila David (ilustrator)
(1)
Balanescu Cristi
(1)
Beck Christopher
(1)
Beltrami Dane
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bowling Brandon
(1)
Brocal Juliette
(1)
Brown Jeff
(1)
Chau Chan
(1)
Childress Kevin
(1)
Christenson Hannah
(1)
Cicero Giuseppe
(1)
Corsi Davide
(1)
Crespi Andrea
(1)
Crosa Riccardo
(1)
Cuddington Mr
(1)
Donner Tanja
(1)
Eisner Tim
(1)
Elliott Paul
(1)
Faidutti Bruno
(1)
Finér Anders
(1)
Fischer Andrew
(1)
Gaska Andrew E.C
(1)
Granath Christian (1975- )
(1)
Grip Martin
(1)
Hajek Nathan
(1)
Holley Valėriane
(1)
Härenstam Tomas (1974- )
(1)
Jędruszek Tomasz (1977- )
(1)
Karlen Nils
(1)
Kim Alex
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kostulas Kosta
(1)
Laget Serge
(1)
Lambert Richard
(1)
Lohausen Dennis (1977- )
(1)
Ludvigsen Henning
(1)
Mazzetti Mathias
(1)
Menzel Michael
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Minguez Jean-Marie
(1)
Miszta Aleksandra
(1)
Nash David Auden
(1)
Niziołek Paweł (grafik)
(1)
Oracz Michał (1975- )
(1)
Rayyan Omar
(1)
Rilstone Andrew
(1)
Semark Dave
(1)
Silsby Michael
(1)
Simonet Evan
(1)
Somers Stephen
(1)
Springer Wil
(1)
Steding Andreas
(1)
Szulc Mariusz
(1)
Teuber Klaus
(1)
Teuber Klaus (1952- )
(1)
Tyler-Jones Matthew
(1)
Wallace Martin (1962-)
(1)
Wallis James
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Widjaja Keny
(1)
Wiśniewski Jakub
(1)
Zweifel Ben
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Młodzież
(13)
14-17 lat
(11)
9-13 lat
(6)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Temat
Miasta
(4)
Galaktyki
(2)
Obcy (stworzenie fantastyczne)
(2)
Planety
(2)
Wojna
(2)
Etyka
(1)
Gry fabularne
(1)
Historia
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krypty
(1)
Książęta i księżne
(1)
Kupcy
(1)
Martin, George R. R. (1948- )
(1)
Osadnictwo
(1)
Podróże
(1)
Potwory
(1)
Przestrzeń kosmiczna
(1)
Robin Hood (postać legendarna)
(1)
Samuraje
(1)
Sprawiedliwość
(1)
Statki
(1)
Szlachta
(1)
Szlaki handlowe
(1)
Walka
(1)
Współdziałanie
(1)
Wszechświat
(1)
Wyspa
(1)
Władcy
(1)
Władza
(1)
Średniowiecze
(1)
Temat: dzieło
Pieśń lodu i ognia
(1)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Japonia
(1)
Nottingham (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(15)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(13)
18 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
The thing : gra planszowa / autorzy gry: Andrea Crespi i Giuseppe Cicero ; [ilustracje: Davide Corsi, Riccardo Crosa i Mathias Mazzetti ; tłumaczenie: Aleksandra Miszta-Mars]. - Kraków : Galakta, [2022]. - 1 gra (1 plansza, 2 arkusze Lidera, 4 kości, 1 figurka Helikoptera, 4 figurki psów, 34 znaczniki paliwa, 12 znaczników Ładunków miotacza ognia, 16 znaczników jedzenia, 8 arkuszy Postaci, 40 żetonów Laboratorium, 20 żetonów Uszkodzeń, ! żeton Braku prądu, 6 żetonów Ognia, 8 żetonów Siły Obcego, 8 znaczników Podejrzeń, 24 żetony Zarażenia, 9 żetonów Infekcji Psów, 1 żeton lidera, 2 worki, 1 tor Mrozu, 1 żeton Mrozu, 114 kart, 8 pionków Postaci, 8 pionków Obcego) ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x29x29 cm + instrukcja (27, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Liczba graczy 2-8.
Czas gry: 60-120 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 140 zł.
Rok wydania na podstawie: www.empik.com.
The Thing Gra planszowa przeniesie was do wydarzeń znanych z kultowego filmu wyreżyserowanego w 1982 r. przez mistrza kina grozy, Johna Carpentera. Gra skupia się na umiejętnościach naśladowania i asymilacji Obcego, dzięki którym ukrywa swoją prawdziwą naturę pod osłoną fałszywego człowieczeństwa. Prawdziwym celem Obcego jest ucieczka z bazy i rozprzestrzenienie się po naszej planecie. Sukces nie będzie łatwy, ponieważ obecni w grze ludzie będą starali się temu zapobiec. Na zachowanie Obcego duży wpływ będzie miał przebieg gry oraz to, jak blisko ujawnienia jego prawdziwej tożsamości będą pozostali gracze. Obcy może zdecydować się na pełną współpracę z ludźmi, aby uciec wraz z nimi, lub może próbować zasymilować jak najwięcej z nich, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Może też ujawnić się i walczyć z nimi z pełną przebiegłością i brutalną siłą. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tidal blades = Obrońcy rafy / projekt Tim Eisner i Ben Eisner ; ilustracje i świat Mr. Cuddington ; [tłumaczenie: Łukasz Chełmecki]. - Kraków : Galakta, [2022]. - 1 gra (6 plansz, 4 plansze postaci, 62 kości, 253 karty, 169 żetonów, 1 tematyczny znacznik rundy, 6 pionków z podstawkami, 1 metalowy znacznik pierwszego gracza, 1 notes na punkty, 1 almanach, plansza do trybu solo i na dwóch graczy.) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 10x32x33 cm + instrukcja ([20] stron : ilustracje ; 31 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 60-90 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 210 zł.
Wielu dzielnych śmiałków przybyło, by wziąć udział w Wielkim Turnieju, jednak tylko nieliczni z nich będą mieli szansę dołączyć do Ostrz Pływów - elitarnej gwardii wyspiarskiej krainy. By móc dostąpić tego zaszczytu, będziecie musieli stawić czoła wyzwaniom Stadionu Lamara, Chronoseum oraz Szranków Droska, wysunąć się na prowadzenie w rankingu czempionów i bronić krainy przed rosnącym zagrożeniem, jakim są potwory wyrywające się z okowów tajemniczej Fałdy. źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cytadela : gra o średniowiecznym mieście, szlachcie i intrygach / Bruno Faidutti ; ilustracje postaci: Andrew Bosley ; ilustracje dzielnic: Jeff Brown i [19 pozostałych] ; tłumaczenie: Michał Walczak-Ślusarczyk na podstawie tłumaczenia Marcina Wełnickiego. - Kraków : Galakta, 2016. - 1 gra (27 kart postaci, 84 karty dzielnic, 27 żetonów postaci, 6 kart pomocy, 3 znaczniki nakazów, 2 znaczniki szantażu, 1 plastikowa korona, 30 plastikowych monet) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 5x25x25 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 30-60 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 80 zł.
Cytadela to nowa edycja strategicznej gry opartej o wymianę kart, w której co rundę korzystamy z pomocy i zdolności innych postaci. Każdy mieszkaniec miasta zapewni nam zupełnie inny efekt, a my będziemy musieli umiejętnie lawirować między pozyskiwaniem korzyści dla siebie a utrudnianiem rozgrywki przeciwnikom. Na czym to polega? Rozgrywka w Cytadelę składa się z serii rund. Każda runda rozpoczyna się od fazy wyboru, podczas której gracze przekazują sobie karty postaci i wybierają po 1 na daną rundę. Wszystkie karty postaci mają specjalne zdolności, które pozwalają na przykład na kradzież monet czy zburzenie dzielnicy innego gracza. Po fazie wyboru następuje faza tur graczy, podczas której gracze pobierają zasoby i budują nowe dzielnice w swoich miastach. W ten sposób rozgrywka toczy się tak długo, aż jeden z uczestników wybuduje w swoim mieście 7. dzielnicę. źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fallout / autorzy gry: Andrew Fischer i Nathan Hajek ; [ilustracje Brian Schomburg, Evan Simonet, Ben Zweifel ; tłumaczenie: Marek Mydel]. - Kraków : Galakta, [2020]. - 1 gra (Kompendium zasad, 3 kości V.A.T.S., 5 plastikowych figurek wraz z początkowymi elementami gry, 4 plansze graczy z 8 łącznikami, 12 plastikowych znaczników, 21 kafelków mapy, 4 arkusze scenariuszy, 100 kart zadań, 34 karty spotkań na pustkowiach, 21 kart spotkań w osadach, 20 kart spotkań w kryptach, 14 kart profitów, 54 żetony Kapsli, 12 żetonów cech, 35 żetonów S.P.E.C.I.A.L (S.P.E.C.J.A.Ł.), 27 żetonów wrogów, 23 karty osiągnięć, 34 karty znalezisk, 25 kart zasobów, 11 kart unikalnych zasobów, 2 żetony władzy, 10 żetonów organizacji, 8 znaczników zadań ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + zasady wprowadające (16 stron : ilustracje ; 28 cm
Liczba graczy 1-4.
Czas gry: 2-3 godzin.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 170 zł.
Rok wydania na podstawie: www.empik.com.
Fallout to gra planszowa oparta na bestsellerowej serii gier komputerowych o tym samym tytule, wydawanych przez firmę Bethesda. W grze wcielicie się w bohaterów przemierzających radioaktywne pustkowia inspirowane grami Fallout 3, Fallout 4 i zawartością do pobrania dedykowaną tym tytułom. Zdecydujecie, czy postawić na współpracę, czy odkrywać świat po apokalipsie na własną rękę. Bez względu na wasz wybór Fallout zaoferuje swobodę niespotykaną dotąd w grach planszowych. W trakcie rozgrywki każdy z was stanie przed szeroką gamą wyborów: gromadzić kapsle, czy doświadczenie, kolekcjonować przedmioty, czy sprzymierzać się z wiernymi towarzyszami, posuwać naprzód główną linię fabularną, czy może wejść w przepastne korytarze jednej z krypt? W miarę, jak będziecie podróżować po planszy zdobywając umiejętności i nowy ekwipunek, organizacje walczące na danym obszarze będą zdobywać władzę, zmuszając graczy do zaprzysięgnięcia lojalności lub wyrażenia ostrego sprzeciwu wobec status quo byle tylko zdobyć najwięcej wpływów ze wszystkich bohaterów pustkowi. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania według: empik.com.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 120 zł.
Gra zakupiona w ramach budżetu obywatelskiego na 2022 rok
Kosmos to miejsce, które wydaje się nie mieć końca, jest ciemne i czyhają w nim różne niebezpieczeństwa. To właśnie tam, gdzieś daleko od Ziemi, głęboko w czarnej pustce są światy, które człowiek dopiero zaczyna poznawać i kolonizować. Nie spodziewa się tylko jednego - brutalnego i krwawego zagrożenia zamiast nadziei na nowe życie. Do tego w kosmicznej przestrzeni są też asteroidy, a w cieniu każdej z nich można natknąć się na zabójcze i dziwne istoty. Takie realia są częścią oficjalnej gry fabularnej "Obcy". To uniwersum grozy, korporacyjnych gierek, zachłanności oraz przerażających wydarzeń. Załogi statków, koloniści i żołnierze Piechoty Kolonialnej stają się ofiarami i nosicielami dla makabrycznych stworzeń. Syntetyczni ludzie nie są z kolei godni zaufania. Ten wszechświat nie jest przyjazny, a ten, kto się w nim urodził, na samym starcie jest już spisany na straty. Podręcznik do gry to wspaniale ilustrowana książka, której zawartość znajduje się na 392 stronach. Wydana jest w twardej oprawie, a sama rozgrywka osadzona jest w 2183 roku. Jej zasady są intuicyjne, dynamiczne i w pełni oddają klimat kosmicznej grozy. Rozgrywka może toczyć się w dwóch trybach: filmowym (opartym na gotowych scenariuszach) i kampanii (przeznaczonej do dłuższych rozgrywek). źródło opisu: taniaksiazka.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Samuraj / autor gry Reiner Knizia ; [grafika planszy i elementów gry: Hannah Christenson ; tłumaczenie: Aleksandra Miszta]. - Kraków : Galakta, [2020]. - 1 gra (1 plansza, 80 kafelków, 4 zasłonki graczy, 3 żetony lidera, 13 figurek zamków, 13 figurek Buddy, 13 figurek ryżu) ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Liczba graczy 2-4.
Czas gry: 30-60 minut.
Na pudełku: Gra o dominację w feudalnej Japonii.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 70 zł.
Rok wydania na podstawie: www.empik.com.
Jest rok 1336. Cesarz stracił całą władzę i pełni teraz zaledwie rolę marionetki. W całym kraju wpływowi panowie feudalni, zwani daimyo, buntują się, roszcząc sobie prawo do panowania nad swoimi ziemiami i zasobami. Jednak do zdobycia prawdziwej władzy niezbędna jest pomoc elitarnych, szlachetnych wojowników – samurajów. W grze Samuraj gracze wcielają się w role żądnych władzy daimyo, walczących o dominację w Japonii. Lojalność pomniejszych panów feudalnych, kontrola nad najważniejszymi uprawami ryżu oraz przychylność mnichów pozwolą graczom na rozszerzanie swoich wpływów i przekonanie samurajów do swojej sprawy. Przenieście się do rozdartej przez wojny klanów Japonii, udowodnijcie swoją mądrość i zdobądźcie szacunek samurajów, który pozwoli wam na nowo zjednoczyć kraj! źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Discover : nieznane lądy / autor gry: Corey Konieczka ; [projekt graficzny: Wil Springer oraz Christopher Beck, Chan Chau, Juliette Brocal, Keny Widjaja ; tłumaczenie: Michał Walczak-Ślusarczyk]. - Kraków : Galakta, [2020]. - 1 gra (2 arkusze pomocy terenu, 4 pionki bohaterów, 34 kafelki mapy, 2 kości, 16 plastikowych łączników do liczników stanu postaci, 254 karty, 242 żetony) ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Liczba graczy 1-4.
Czas gry: 1-2 godzin.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 130 zł.
Na pudełku: Gra o eksploracji i przetrwaniu.
Na pudełku logo Unique Game - oznacza że każdy egzemplarz tej gry jest unikatowy!
Rok wydania na podstawie: www.empik.com
Gdy się budzisz, głowa Ci pęka. Do tego nie masz pojęcia gdzie jesteś, ani co cię tu sprowadziło. Jak okiem sięgnąć, zewsząd otaczają Cię połacie dzikiego terenu. W oddali słychać wycie jakiegoś zwierzęcia. Musisz jednak na jakiś czas wstrzymać swoje poszukiwania odpowiedzi na pytania kotłujące się w głowie obecnie najważniejsze jest przetrwanie. Czy zdecydujesz się pomóc innym, którzy także się tu znaleźli? A może twoja chęć przetrwania będzie tak silna, że postanowisz ich wykorzystać? źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Star Wars : rebelia / autor gry: Corey Konieczka ; [tłumaczenie gry: Michał Walczak-Ślusarczyk ; tłumaczenie elementów fabularnych oraz konsultacja merytoryczna: Anna Hikiert-Bereza]. - Kraków : Galakta, [2018]. - 1 gra (89 figurek Imperium, 64 figurki Rebelii, 68 kart Misji, 34 karty Akcji, 31 kart Sond zwiadowczych, 30 kart Taktyki, 15 kart Celów, 39 znaczników poparcia, 32 znaczniki uszkodzeń, 25 liderów z podstawkami, 10 znaczników sabotażu, 7 pierścieni dodatków, 3 znaczniki zniszczonych układów, 1 znacznik reputacji, 1 znacznik czasu, 10 specjalnych kości, 2 arkusze stronnictw, 2 plansze.) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 14x30x30 cm + zasady wprowadzające (20 stron : ilustracje ; 28 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-4.
Czas gry: 3-4 godziny.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 270 zł.
Gra zawiera dodatek pt.: Kompletna księga zasad.
Na pudełku: Epicki konflikt pomiędzy Imperium Galaktycznym i Sojuszem Rebeliantów.
Gra planszowa „Star Wars. Rebelia” pozwala graczom odtworzyć emocjonujące starcie pomiędzy Sojuszem Rebeliantów a Imperium Galaktycznym. Obejmij kontrolę nad siłami Imperium i uwolnij ich potęgę militarną, aby odnaleźć bazę rebeliantów albo wywołaj Rebelię na szeroką skalę, opierając się na walce partyzanckiej i sabotażu. Do zwycięstwa będziecie jednak potrzebowali czegoś więcej niż potężnej broni. Będziecie potrzebowali bohaterów! Te kultowe postaci mogą wyruszać na tajne misje, aby pomóc w realizacji celu przyświecającego ich stronnictwu albo mogą utrudniać działania rywali. Wyślij Luka Skywalkera na Dagobah, aby odbył tam szkolenie Jedi albo spraw, aby Darth Vader zastawił pułapkę, która uwięzi Hana Solo w karbonicie! Czy Imperium uda się stłumić Rebelię jednym silnym ciosem? Los galaktyki jest w waszych rękach. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nidavellir / Serge Laget ; [ilustracje] Jean-Marie Minguez ; [opracowanie graficzne Valėriane Holley ; tłumaczenie Łukasz Chełmecki]. - Kraków : Galakta, © 2021. - 1 gra (118 kart, 3 karczemne szyldy, 5 osobistych plansz, 3 znaczniki wymiany klejnotów, 6 klejnotów, 60 złotych monet, 1 Królewski Skarbiec, 4 stojaki na karty, 1 notes na punkty) ; karton, papier, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x24x24 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 3-5
Czas gry 45 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 100 zł.
Wszystko zaczęło się od dochodzącego z otchłani dudnienia, które wstrząsnęło fundamentami miast krasnoludów. Gdy z nieba buchnęły piekielne płomienie, nikt już nie miał wątpliwości, że w nieznanych i odległych zakątkach kontynentu przebudziła się złowroga siła. Wkrótce okazało się, że stało się to za sprawą smoka Fafnira, którego krasnoludy wraz z czarodziejami wspólnie przed wiekami uwięzili. Gdy ziejący ogniem stwór się uwolnił, zaczął na powrót palić i grabić wszystko, co napotkał na swojej drodze. Prowadzony chciwością dociera do największego skarbca ze złotem, które znajduje się właśnie w Królestwie Krasnoludów. Gra zaczyna się w momencie, gdy Elvaland, będący szanowanym członkiem rady oraz naczelnym dowódcą wojennym, otrzymuje od króla zadanie powołania armii, która zdoła odeprzeć atak bestii. Wyrusza więc w misję, która wiedzie przez wszystkie karczmy w całym królestwie, aby nająć do służby najzdolniejszych krasnoludów i stworzyć z nich doborowy oddział. Na swojej drodze bohater, w którego wciela się gracz, musi wykazać się sumiennością, ale także konsekwencją i rozwagą. Zwerbowanie wojów kosztuje, lecz nasz bohater wyrusza, mając do dyspozycji pokaźną ilość złota na zapłatę. Elvaland jednak musi rozsądnie gospodarować majątkiem, tak aby powołać najlepszych z najlepszych, a nie zbieraninę najemników, którzy nie nadają się do walki. Tylko należycie wykonane zadanie zagwarantuje mu nagrodę od króla. źródło opisu: taniaksiazka.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dawno, dawno temu... : gra karciana o opowiadaniu historii / [projekt gry Richard Lambert, Andrew Rilstone oraz James Wallis ; grafika: Omar Rayyan ; tłumaczenie: Michał Walczak-Ślusarczyk]. - Kraków : Galakta, © 2022. - 1 gra (114 kart opowieści, 51 kart zakończeń, 55 pustych kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 3x15x23 cm + instrukcja ([12] stron : ilustracje ; 17 cm).
Liczba graczy 2-6.
Czas gry: 20-40 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 40 zł.
Dawno, dawno temu…, to wielokrotnie nagradzana gra karciana, w której gracze wspólnie opowiadają historię. Jeden z graczy wciela się w rolę Narratora i rozpoczyna opowiadanie historii, korzystając przy tym z elementów przedstawionych na jego kartach opowieści i starając się poprowadzić wątek w kierunku swojej karty zakończenia. Jednak inni gracze korzystają ze swoich kart, aby mu przerwać i przejąć rolę narratora. Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy zużyje swoje karty opowieści i zagra swoją kartę zakończenia. Jednakże celem gry nie jest wygrana, ale wspólne opowiedzenie historii, która wszystkim zapadnie w pamięć! Edycja rozszerzona zawiera dodatkowo 55 pustych kart, dzięki którym możliwe jest tworzenie własnych elementów i zakończeń historii. źródło opisu: ww.empik.com
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przygody Robin Hooda / Michael Menzel ; [opracowanie graficzne: Fiore GmbH ; tłumaczenie: Aleksandra Miszta-Mars]. - Kraków : Galakta, © [2022]. - 1 gra (5 figurek Robin Hooda, 5 figurek Lady Marion, 5 figurek Małego Johna, 5 figurek Willa Szkarłatnego, 3 figurki Guya z Gisbourne, 1 plansza (8 części w etui), 1 księga, 1 worek, 12 klepsydr, 1 figurka barda, 1 strzała, 1 figurka kruka, 1 figurka specjalna, 140 kostek (40 białych, 60 fioletowych, 6 zielonych, 6 czerwonych, 6 turkusowych, 6 żółtych, 6 niebieskich) ; drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + podsumowanie zasad (7, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 60 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynisi 140 zł.
Książka jest integralną częścią gry planszowej "Przygody Robin Hooda".
Anglia, rok 1193. Nottingham cierpi pod jarzmem złego księcia Jana i jego popleczników. Wcielacie się w role Robin Hooda i jego towarzyszy: Małego Johna, Lady Marion i Willa Szkarłatnego, by walczyć z niesprawiedliwością i odkrywać mroczne sekrety. Dzięki specjalnemu arkuszowi wprowadzającemu i księdze przygód, przed pierwszą grą nie musicie czytać instrukcji - od razu rozpoczniecie pierwszą przygodę! Złapcie swój łuk i przyłączcie się do walki o sprawiedliwość i równość w tej familijnej grze kooperacyjnej. źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
This war of mine : gra planszowa / autorzy gry: Michał Oracz i Jakub Wiśniewski ; [grafika i ilustracje: Michał Oracz, Paweł Niziołek, Mariusz Szulc.] - Kraków : Galakta, [2018]. - 1 gra (dziennik, książka skryptów, arkusz scenariusza, arkusze archiwum, 1 plansza, 4 plastikowe nakładki, 4 plastikowe kości, 200 kart, 12 plastikowych figurek, 186 żetonów, 33 plastikowe znaczniki) ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x29x29 cm.
Gra kooperacyjna oparta na popularnej grze komputerowej storzonej przez 11 Bit Studios.
Liczba graczy 1-6.
Czas gry: 45-120 min.
Kaucja zwrotna za wypozyczenie wynosi 140 zł.
Rok wydania według: empik.com.
Miasto jest oblężone. Brakuje wody, jedzenia, leków i innych podstawowych artykułów. Każdy dzień to walka o przetrwanie. Moralność schodzi na dalszy plan - instynkty zaczynają brać górę. W opuszczonych ruinach budynków możesz znaleźć jakieś przydatne pozostałości, ale wyprawa na ulice miasta zawsze wiąże się z ryzykiem. A jeśli spotkasz żołnierzy? Albo inną zdesperowaną grupę? Jak się zachowasz? Tak właśnie wygląda „This War of Mine. Gra planszowa” – gra na podstawie bestsellerowej gry komputerowej 11 bit studios, w niczym nieprzypominająca tego, co znacie z innych planszówek. Każda runda to nie tylko walka o przetrwanie i zarządzanie elementarnymi zasobami. To także trudne moralne wybory, których będziecie dokonywać na każdym kroku. Obrabujecie napotkaną rodzinę z ostatnich zapasów? A może zabierzecie im tylko część lub nawet wspomożecie swoimi? Każdy wybór ma swoje konsekwencje, które mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. Osią gry jest Księga Skryptów – ponad 1900 opowieści, które sprawią, że żadna gra nie będzie taka sama. W czasie rozgrywki na pewno zdarzy się, że zostaniecie odesłani do Księgi Skryptów. Znaleźliście podejrzaną piwnicę? Spotkaliście rannego żołnierza? Natknęliście się na opuszczony hotel? Skonsultujcie się z odpowiednim skryptem, żeby zobaczyć, jak przebiegnie wydarzenie. Co więcej skrypty nie są zwykłymi opisami – zazwyczaj będziecie jeszcze musieli dokonać wyboru – przeszukacie piwnicę, czy odejdziecie, bo spodziewacie się zasadzki? Pomożecie żołnierzowi, czy haniebnie wykorzystacie sytuację, a może po prostu miniecie go bez cienia współczucia? Każdy wybór ma swoje konsekwencje. Wojna nadchodzi, ale nie jesteś na nią gotowy. Czy zdołasz przetrwać w trudnych warunkach oblężonego miasta? Jak potoczą się losy Twoje i Twoich towarzyszy? Dacie się ponieść instynktom czy zachowacie człowieczeństwo? źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o Tron : gra planszowa / autor gry: Christian T. Petersen ; opracowanie graficzne: David Ardila, Kevin Childress, Brian Schomburg, Michael Silsby ; ilustracje mapy: Henning Ludvigsen i [33 pozostałych). - Druga edycja. - Kraków : Galakta, copyright 2011. - 1 gra (1 plansza, 138 plastikowych jednostek, 42 karty Rodów, 30 kart Westeros, 9 kart Dzikich, 24 karty Losów Bitwy, 6 zasłonek ; 90 żetonów Rozkazów, 120 żetonów Władzy, 18 żetonów Wpływów, 6 żetonów Zaopatrzenia, 14 żetonów Wojsk Neutralnych, 6 żetonów Zwycięstwa, 6 żetonów Garnizonów, 1 żeton Żelaznego Tronu, 1 żeton Ostrza Valyriańskiej Stali, 1 żeton Kruka Posłańca, 1 znacznik rundy, 1 żeton Dzikich, 1 nakładka na tor Królewskiego Dworu) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 3-6.
Czs gry: 2-4 godz.
Gra oparta na książkach George R. R. Martin z serii Pieśń Lodu i Ognia.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 150 zł.
Zdobądź Żelazny Tron i władaj ziemiami Westeros! Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem królestw szykuje się do nadciągającej wojny. Ród Lannisterów, którego córka, Cersei, była żoną Roberta, zagarnia tron dla jej młodego syna, Joffreya. Ze swojej siedziby na wyspie Smoczej Skały Stannis Baratheon, młodszy brat Roberta, słusznie domaga się tronu dla siebie. Na Żelaznych Wyspach Ród Greyjoyów zamierza wzniecić drugą rebelię, tym razem ma jednak znacznie ambitniejsze cele. Na północy Ród Starków zbiera siły, by bronić tego, co słuszne. Na południu Ród Tyrellów z dawna żywi ambicje zagarnięcia Żelaznego Tronu, musi jednak mieć się na baczności, bowiem starożytny Ród Martellów wciąż krzewi dziedzictwo zemsty. Przez cały ten czas na dalekiej północy, hen za Murem, Dzicy stale rosną w siłę. Zbierają się armie, niebo zasnuły kruki. Starcie królów jest nieuniknione. Gra planszowa Gra o Tron oparta na bestsellerowej sadze fantasy "Pieśń Lodu i Ognia" autorstwa George’a R.R. Martina, pozwala graczom wcielić się w przywódców wielkich Rodów Westeros i wziąć udział w epickich zmaganiach o Żelazny Tron. Zanurzcie się w grze pełnej zawiłych intryg, wielkich bitew, dyplomacji i niesamowitego klimatu "Pieśni Lodu i Ognia". źródło opisu: https://www.empik.com/
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Gołąbki" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Twilight Imperium : świt nowej ery / projekt gry: Christian T. Petersen ; [projekt czwartej edycji: Dane Beltrami i Corey Konieczka ; ilustracje: Stephen Somers, Cristi Balanescu, Anders Finér, Tomasz Jędruszek, Alex Kim i David Auden Nash ; tłumaczenie: Marcin Wełnicki]. - Czwarta edycja. - Kraków : Galakta, [2022]. - 1 gra (17 arkuszy ras, 6 arkuszy dowodzenia, 51 kafelków układów, 354 plastikowe jednostki, 8 kart strategii, 1 tor punktów zwycięstwa, 59 kart planet, 40 kart celów, 80 kart akcji, 50 kart polityki, 41 kart weksli, 1 żeton mówcy, 122 karty technologii, 62 karty ulepszeń jednostek, 1 żeton namiestników, 2 żetony asymilatora Nekrowirusa, 2 żetony tunelu czasoprzestrzennego Creussa, 272 żetony dowodzenia, 289 żetonów kontroli, 48 żetonów dóbr i towarów, 1 żeton "0" Naalu, 49 żetonów piechoty, 49 żetonów myśliwców, 8 dziesięciościennych kości) ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 14x34x30 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje ; 28 cm).
Na pudełku: Pax Magnifica Bellum Gloriosum.
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 4-8 godzin.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 400 zł.
Rok wydania według: bonito.pl.
Gra zawiera dwie broszury: Przewodnik po Uniwersum i Zasady wprowadzające.
Po zakończeniu straszliwych Wojen Zmierzchu wielkie rasy dawnego Imperium Lazaxów wycofały się na swoje światy macierzyste. Rozpoczął się okres niepewnego pokoju. Dziś Galaktyka znów zaczyna wrzeć, wielkie rasy raz jeszcze sięgają poza swoje granice, Senat trzęsie się w posadach, każdy walczy o poparcie swoich ustaw, a stocznie wypuszczają kolejne okręty,budując potęgę militarną w bezkresne odmęty przestrzeni kosmicznej. Mecatol Rex, klejnot galaktycznej cywilizacji, czeka na tego, kto ośmieli się sięgnąć po tytuł Imperatora. Kto zagarnie dla siebie tron? Wielkie rasy szykują się na świt nowej ery – czy to poprzez wojskową dominację, czy też sprytną manipulację Galaktycznym Senatem. źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hansa Teutonica : big box / [autor gry:] Andreas Steding ; [ilustracje: Dennis Lohausen ; tłumaczenie: Aleksandra Miszta-Mars]. - Kraków : Galakta, © 2021. - 1 gra (3 duże plansze mapy, 5 plansz sekretarzyka, 15 żetonów premii, 156 drewnianych znaczników, 9 kart misji, 6 kafelów przychylności cesarza, 1 notes punktacji) ; drewno, karton, papiet, tektura, kolor ; w pudelku 7x22x32 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Liczba graczy 3-5.
Czas gry 45-90 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 130 zł.
Gracze reprezentują gildie kupieckie, które starają się zwiększyć swoje wpływy w Hanzie – potężnym związku miast handlowych. Wysyłają swoich przedstawicieli na trakty łączące poszczególne miasta, budują kantory handlowe i rozwijają kupieckie umiejętności, które pozwolą efektywniej wykonywać kolejne akcje. źródło opisu: azymut.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Osadnicy z Catanu [Gra] / Klaus Teuber ; graf. Michaela Shelk ; il. Tanja Donner. - Kraków : Galakta, [2008]. - 1 plansza, żetony; wym. pudełka 29x29x7 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera: 19 sześciokątnych żetonów do budowy wyspy, 6 żetonów "morze", 4 karty "koszty budowy", 2 karty specjalne, 120 kart surowców i rozwoju, 18 żetonów z cyframi, 60 dróg, 20 osad, 16 miast, 1 pionek rozbójnika, 2 kostki, Instrukcja, Almanach, 2 woreczki z tkaniny, 2 pudełka na karty.
Gra dla 3-4 graczy.
Czs gry ok. 45 - 60 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Gra planszowa
W koszyku
Catan : gra planszowa / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel. - Kraków : Galakta, copyright 2015. - 1 gra (19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kości, almanach (20 stron)) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Czas gry: 75 minut.
Liczba graczy: 3-4.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 80 zł.
Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją, stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli. Gracz musi rozważnie stawiać nowe osiedla i drogi, aby zapewnić sobie dostateczny, ale zrównoważony dopływ zasobów, a jeśli ma ich nadmiar – prowadzić handel z innymi graczami sprzedając im owce, drewno, cegły, zboże lub żelazo, a pozyskując od nich te zasoby, których ciągle mu brakuje. Pierwszy z graczy, który uzyska dziesięć punktów z wybudowanych przez siebie dróg, osiedli i specjalnych kart – wygrywa. źródło opisu: https://bonito.pl/k-1799742-catan-gra-planszowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Anno 1800 / gra planszowa autorstwa Martina Wallace'a ; [ilustracje: Fiore GmbH ; tłumaczenie: Aleksandra Miszta-Mars]. - Kraków : Galakta, © [2021]. - 1 gra (1 plansza, 4 wyspy macierzyste, 12 wysp Starego Świata, 8 wysp Nowego Świata, 125 znaczników populacji, 120 kafelków budowli, 130 żetonów morskich, 38 żetonów złota, 1 żeton pierwszego gracza, 1 żeton fajerwerków, 20 kart misji, 102 karty populacji, 22 karty ekspedycji, 4 arkusze pomocy) ; drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy 3-4.
Czas gry 120 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynisi 140 zł.
Rozwiń swoją wyspę macierzystą i zapewnij jej dostęp do nowych gałęzi przemysłu. Musisz jednak planować każdy ruch z wyprzedzeniem, konkurencja nie śpi! Czy będziesz w stanie zdobyć niezbędne surowce, zgłębić tajemnice Starego Świata i wyruszyć na niejedną ekspedycję, aby odkryć wyspy Nowego Świata? Pozyskaj farmerów, robotników, rzemieślników, inżynierów, a nawet inwestorów, aby twoja wyspa stała się prawdziwą potęgą! W Anno 1800 Grze planszowej gracze rozbudowują własne wyspy, na których wznoszą nowe budynki oraz statki, a także rozwijają możliwości handlu. Jednocześnie muszą zaspokajać potrzeby populacji wyspy oraz wypełniać ważne misje. Ten z nich, który na końcu gry będzie miał najwięcej punktów wpływu, zostanie zwycięzcą! źródło opisu: bonito.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Gołąbki" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej