Oracz Michał (1975- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia "Niedźwiadek"
(6)
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
(1)
Autor
Zarawska Patrycja (1970- )
(442)
Fabianowska Małgorzata
(308)
Drewnowski Jacek (1974- )
(283)
Roberts Nora (1950- )
(258)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(243)
Oracz Michał (1975- )
(-)
Popławska Anna (filolog)
(227)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(205)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(204)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(199)
Goscinny René (1926-1977)
(194)
Christie Agatha (1890-1976)
(182)
King Stephen (1947- )
(181)
Steel Danielle (1947- )
(180)
Rowling J. K. (1965- )
(176)
Zimnicka Iwona (1963- )
(175)
Mazan Maciejka
(174)
Ochab Janusz (1971- )
(172)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(167)
Stanecka Zofia (1972- )
(165)
Webb Holly
(163)
Szulc Andrzej
(160)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(159)
Braiter Paulina (1968- )
(157)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(156)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(151)
Możdżyńska Aldona
(151)
Oklejak Marianna (1981- )
(150)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(149)
Mortka Marcin (1976- )
(149)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(148)
Gawryluk Barbara (1957- )
(148)
Beaumont Émilie (1948- )
(144)
Fronczewski Piotr (1946- )
(141)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(140)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(140)
Fabisińska Liliana (1971- )
(139)
Skalska Katarzyna
(139)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(138)
Ross Tony (1938- )
(137)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(136)
Marlier Marcel (1930-2011)
(136)
Piotrowska Eliza (1976- )
(136)
Rzehak Wojciech (1967- )
(136)
Spirydowicz Ewa
(136)
Głowińska Anita
(134)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(134)
Onichimowska Anna (1952- )
(133)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(129)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(129)
Kraśko Jan (1954- )
(126)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(125)
Supeł Barbara
(123)
Górski Wojciech (1971- )
(122)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(122)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(121)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(120)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(119)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(119)
Clark Brenda
(117)
Cussler Clive (1931-2020)
(116)
Sempé Jean-Jacques (1932-2022)
(116)
Siewior-Kuś Alina
(115)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(114)
Ławnicki Lucjan
(114)
Jansson Tove (1914-2001)
(113)
Makuch Maria (1954- )
(110)
Słysz Magdalena
(110)
Williams Sophy
(110)
Nesme Alexis (1974- )
(109)
Rusinek Joanna (1979- )
(108)
Włodarczyk Barbara
(107)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(106)
Bourgeois Paulette (1951- )
(105)
Jakuszewski Michał (1958- )
(105)
Frączek Agnieszka (1969- )
(104)
Naczyńska Zuzanna
(104)
Strzelec Małgorzata
(104)
Coben Harlan (1962- )
(103)
Shakespeare William (1564-1616)
(103)
Szuch-Wyszomirska Irena (1912-1986)
(103)
Prus Bolesław (1847-1912)
(102)
Hunt Roderick
(101)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(101)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(100)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(100)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(100)
Gralak Anna
(99)
Grzegorzewska Barbara (1947- )
(99)
Bieroń Tomasz (1963- )
(97)
Szymański Maciej (tłumacz)
(97)
Górska Danuta (tłumacz)
(96)
Kozak Jolanta (1951- )
(96)
Mróz Remigiusz (1987- )
(96)
Simon Francesca (1955- )
(96)
Wilusz Tomasz
(96)
Astley Neville
(95)
Grisham John (1955- )
(95)
Gardner Urszula
(94)
Kledzik Emilia (1982- )
(94)
Waliś Robert (1979- )
(94)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
18+
(5)
Dorośli
(5)
Temat
Postacie fikcyjne
(4)
Rzeczywistość alternatywna
(4)
Koniec świata
(3)
Etyka
(1)
Gry strategiczne
(1)
Kierowanie pojazdami
(1)
Miasta
(1)
Samochody
(1)
Wojna
(1)
Temat: miejsce
Miami (Stany Zjednoczone, stan Floryda)
(1)
Gatunek
Gry fabularne
(5)
Science fiction
(5)
Fantasy
(3)
Gry planszowe
(2)
Gry i zabawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
7 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania wedlug: empik.com.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 20 zł.
Krew i Rdza to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Zastanawiasz się pewnie teraz, czy....Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat. Jeśli grasz w Neuroshimę raz na tydzień to pomysłów zawartych w tym zbiorze wystarczy ci na cały rok! W dodatku znajduje się również dokładnie opisana storylinia NS, czyli najważniejsze wydarzenia, które mają aktualnie miejsce w świecie gry. Dowiecie się o zmianach w Hegemoni, ofensywie Molocha oraz walce NJ z Tornado. Sama storylinia ma kilkanaście stron i dokładnie, miesiąc po miesiącu pokazuje, co dzieje się w powojennych Stanach. źródło opisu: epik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 10 zł.
Dodatek o gladiatorach – tworzenie postaci, nowe sztuczki, alternatywne cechy z pochodzeń i alternatywne choroby, budząca przerażenie zbrojownia nastawiona na niezły show, także ględzenie o świecie z punktu widzenia szajboli z aren świata ZSA. źródło opisu: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 20 zł.
„Niech ludzie wiedzą że słoneczne Miami, takie jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych, zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej. Bo Miami, cóż. Jakby to ująć. Miami stało się prawdziwym piekłem.” źródło opisu: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Neuroshima Hex [Gra] / Michał Oracz. - Ed. 2.5 - Gliwice : Portal, cop.[2008]. - 1 plansza, 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii) + instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi ; karton, papier, plastik,kolor ; w pudełku 29,5x29,5x6,5 cm + instrukcja (16 s. : il. kolor. ; 16x22,5 cm). .
Pełna zawartość gry na pudełku/w instrukcji.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 40 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
This war of mine : gra planszowa / autorzy gry: Michał Oracz i Jakub Wiśniewski ; [grafika i ilustracje: Michał Oracz, Paweł Niziołek, Mariusz Szulc.] - Kraków : Galakta, [2018]. - 1 gra (dziennik, książka skryptów, arkusz scenariusza, arkusze archiwum, 1 plansza, 4 plastikowe nakładki, 4 plastikowe kości, 200 kart, 12 plastikowych figurek, 186 żetonów, 33 plastikowe znaczniki) ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x29x29 cm.
Gra kooperacyjna oparta na popularnej grze komputerowej storzonej przez 11 Bit Studios.
Liczba graczy 1-6.
Czas gry: 45-120 min.
Kaucja zwrotna za wypozyczenie wynosi 140 zł.
Rok wydania według: empik.com.
Miasto jest oblężone. Brakuje wody, jedzenia, leków i innych podstawowych artykułów. Każdy dzień to walka o przetrwanie. Moralność schodzi na dalszy plan - instynkty zaczynają brać górę. W opuszczonych ruinach budynków możesz znaleźć jakieś przydatne pozostałości, ale wyprawa na ulice miasta zawsze wiąże się z ryzykiem. A jeśli spotkasz żołnierzy? Albo inną zdesperowaną grupę? Jak się zachowasz? Tak właśnie wygląda „This War of Mine. Gra planszowa” – gra na podstawie bestsellerowej gry komputerowej 11 bit studios, w niczym nieprzypominająca tego, co znacie z innych planszówek. Każda runda to nie tylko walka o przetrwanie i zarządzanie elementarnymi zasobami. To także trudne moralne wybory, których będziecie dokonywać na każdym kroku. Obrabujecie napotkaną rodzinę z ostatnich zapasów? A może zabierzecie im tylko część lub nawet wspomożecie swoimi? Każdy wybór ma swoje konsekwencje, które mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. Osią gry jest Księga Skryptów – ponad 1900 opowieści, które sprawią, że żadna gra nie będzie taka sama. W czasie rozgrywki na pewno zdarzy się, że zostaniecie odesłani do Księgi Skryptów. Znaleźliście podejrzaną piwnicę? Spotkaliście rannego żołnierza? Natknęliście się na opuszczony hotel? Skonsultujcie się z odpowiednim skryptem, żeby zobaczyć, jak przebiegnie wydarzenie. Co więcej skrypty nie są zwykłymi opisami – zazwyczaj będziecie jeszcze musieli dokonać wyboru – przeszukacie piwnicę, czy odejdziecie, bo spodziewacie się zasadzki? Pomożecie żołnierzowi, czy haniebnie wykorzystacie sytuację, a może po prostu miniecie go bez cienia współczucia? Każdy wybór ma swoje konsekwencje. Wojna nadchodzi, ale nie jesteś na nią gotowy. Czy zdołasz przetrwać w trudnych warunkach oblężonego miasta? Jak potoczą się losy Twoje i Twoich towarzyszy? Dacie się ponieść instynktom czy zachowacie człowieczeństwo? źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 20 zł.
Gra zakupiona w ramach budżetu obywatelskiego na 2022 rok
Zasada mówi: cokolwiek się dzieje, procenty lecą w górę, a wraz z nimi sunie poziom trudności testu Prowadzenia Pojazdu. Pędzisz 100 na godzinę? Trudny test. Prowadzisz brykę jedną ręką, a drugą strzelasz przez okno? No to plus 30% Utrudnienia. Droga jest wyboista jak morda Teksańczyka? No to dodaj jeszcze ze 20%. I oczywiście masz zamiar obrócić się na ręcznym o 180 stopni i do tej bramy wjechać tyłem, tak…? Pierwszy dodatek do Neuroshimy, pełen rozszerzonych zasad i wyczerpujących informacji o wszystkim, co ma związek z czarem czterech kółek. źródło opisu: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Rok wydania według: bonito.pl.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 30 zł.
Nastał koniec cywilizacji człowieka. Moloch, samoświadomy program komputerowy wywołał III Wojnę Światową, która wybiła większość ludzkości. Teraz gigantyczny kompleks wojskowo-przemysłowy, sterowany przez program zajmuje większą część Stanów Zjednoczonych. I stale się rozrasta. Moloch produkuje śmiercionośne maszyny, a także prowadzi eksperymenty na żywych stworzeniach, tworząc mutantów oraz cyborgi. Ludzie zostali zepchnięci do rozpaczliwej ofensywy. Machiny Molocha nie są jedynym zagrożeniem w świecie Neuroshimy. Na pustkowiach szaleją hordy mutantów i brutalne gangi. Z kolei południe, przy granicy z Meksykiem pokryte jest drapieżną Neodżunglą, powstałą w wyniku skażenia chemicznego i promieniowania. Czy w takim świecie jest jeszcze w ogóle miejsce dla człowieka? Pamiętaj - może nadzieja to matka głupich, ale bardzo kocha swoje dzieci. Ludzie się nie poddali. Żołnierze Posterunku wciąż walczą z Molochem, Nowy Jork ogłosił się nową stolicą Stanów i powoli stara się odbudować cywilizację, a Vegas wciąż jeszcze jest miastem hazardu i rozrywki. źródło opisu: boniro.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej