Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(85)
Forma i typ
Gry i zabawki
(83)
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(97)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(3)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(9)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(13)
Oddział "Czechowice" Biblioteka dla Dzieci Nr 64
(14)
Filia "Niedźwiadek"
(5)
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
(23)
Filia "Skorosze"
(1)
Filia "Skorosze" - dzieci
(37)
Filia "Gołąbki" - dzieci
(15)
Autor
Żabicka Monika
(12)
Kożyczkowska Magda
(10)
Moon Alan R. (1951- )
(8)
Delval Julien (1972- )
(5)
Wełnicki Marcin (1984- )
(5)
Bauza Antoine (1978- )
(4)
Benvenuto Johan
(4)
Cathala Bruno (1963- )
(4)
Daujean Cyrille
(4)
Lopez Sébastien
(4)
Quidault Pascal (1976- )
(4)
Schaedler Dagny
(4)
André Marc (1967- )
(3)
Behm Mark
(3)
Bosley Andrew
(3)
Bourgoin Nicolas
(3)
Briclot Aleksi (1978- )
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Horsley Ralph
(3)
Jacobson Tyler
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Leacock Matt (1971- )
(3)
Mearls Mike
(3)
Mikolcz Lea
(3)
Mikolcz Tomasz
(3)
Perkins Christopher (1968- )
(3)
Quilliams Chris
(3)
Shkipin Ilya
(3)
Trego-Erdner Cory
(3)
Whitters Richard
(3)
Wootten Ben
(3)
Bader Daren
(2)
Belisle Eric
(2)
Berube Michael
(2)
Boros Zoltan (grafik)
(2)
Burburan Filip
(2)
Burdett Christopher
(2)
Burley Sam
(2)
Burt Wesley
(2)
Chaturvedi Sidharth
(2)
Chmielnik Tomasz
(2)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Craig Barry
(2)
Crawford Jeremy
(2)
Ejsing Jesper (1973- )
(2)
England Wayne (19..-2016)
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Fiegenschuh Emily
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Haegen Cyril van der
(2)
Heiss Bree
(2)
Hekaton E. W
(2)
Henry Frédéric
(2)
Hodgson Jon (1973- )
(2)
Hurwitz Lake
(2)
Kanaani Atha
(2)
Keiser Sam
(2)
Kijak Karolina
(2)
Kok Julian
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kovacs Vance
(2)
Landerman Daniel
(2)
Lawson Olly
(2)
Lunter Titus
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Metheney Brynn
(2)
Molnar Mark
(2)
Ortiz Hector
(2)
Paquette Adam
(2)
Parovel Ian
(2)
Pozas Claudio
(2)
Prescott Steve
(2)
Proce Vincent
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Saunier Nathalie
(2)
Saunier Rémi
(2)
Schley Mike
(2)
Sinek Carmen
(2)
Skowron Martyna
(2)
Small Shane
(2)
Spearing Craig J
(2)
Stella Zack
(2)
Stewart Matt
(2)
Tanji Emi
(2)
Tapia Matias
(2)
Trott Beth
(2)
Wilson James A
(2)
Włóczko Michał
(2)
Yanner Kieran
(2)
jD (grafik)
(2)
Ćeran Milivoj
(2)
Alexander Rob
(1)
Allsop Dave
(1)
Allué Josep M
(1)
Amundsen Even
(1)
Aparin Alexey
(1)
Attanasio A. A. (1951- )
(1)
Babbey Tom
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(41)
2010 - 2019
(44)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(85)
Odbiorca
9-13 lat
(36)
Młodzież
(34)
14-17 lat
(23)
Dzieci
(23)
6-8 lat
(15)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Miasta
(5)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(3)
Cywilizacja
(2)
Czarodzieje
(2)
Duchy
(2)
Handel
(2)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(2)
Koty
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Las
(2)
Planety
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
Wyspa
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zwierzęta
(2)
Łąki i pastwiska
(2)
Średniowiecze
(2)
Bohaterstwo
(1)
Botanicy
(1)
Budownictwo
(1)
Bóstwa
(1)
Chirurdzy
(1)
Chirurgia
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dinozaury
(1)
Dwory
(1)
Dziewczęta
(1)
Ekonomia
(1)
Galaktyki
(1)
Gazety
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gubernatorzy
(1)
Gwiazdy
(1)
Jajka
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Korupcja
(1)
Kołodziejska, Anna (1990- )
(1)
Książęta i księżne
(1)
Kupcy
(1)
Leczenie
(1)
Loty kosmiczne
(1)
Magia
(1)
Mars (planeta)
(1)
Marzenia
(1)
Medycyna ratunkowa
(1)
Panda wielka
(1)
Planowanie
(1)
Podróże
(1)
Pomieszczenia
(1)
Potwory
(1)
Projektowanie wnętrz
(1)
Prowincja
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przyjaźń
(1)
Ptaki
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Rośliny
(1)
Rycerze
(1)
Rzeki
(1)
Seryjni zabójcy
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Strategia
(1)
Szpitale
(1)
Trening umysłu
(1)
Turystyka
(1)
Twierdze i fortyfikacje
(1)
Układ słoneczny
(1)
Walka
(1)
Wilkołak
(1)
Wojna
(1)
Wsie
(1)
Wyprawy i ekspedycje
(1)
Władcy
(1)
Władza
(1)
Zdrada
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Żołnierze
(1)
Temat: miejsce
Cyklady (Grecja ; wyspy)
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Polska
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(57)
Gry i zabawy
(16)
Gry w karty
(16)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Gry dla dzieci
(3)
Gry fabularne
(3)
Poradnik
(2)
Bestiariusz
(1)
Gry strategiczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Quizy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(48)
Medycyna i zdrowie
(1)
85 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Bąbelsy / projekt gry: Grégory Oliver ; ilustracje: Aleksiej Rudikow ; tłumaczenie wersji polskiej: Michał Włóczko. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (96 bąbelsów w 6 kolorach, woreczek, dwustronna plansza) : tektura, tkanina, kolor ; w pudełku 22,5x17x4 cm + instrukcja (5 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy: 1-2.
Czas gry: 30 minut.
Wymagana kaucja zwrotna: 30 zł.
Gra zakupiona w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 rok.
Rok wydania wedlug: https://bonito.pl/k-1617487-babelsy
Bąbelsy to małe, okrągłe i kolorowe stworzenia o niespotykanych zdolnościach. Unoszą się w otaczającej planetę próżni kosmicznej i przemieszczają dzięki sile grawitacji. Gdy jednak wylądują na którejś z planet, często oddzielają się od stada swoich pobratymców, by na niej zamieszkać z kilkoma przyjaciółmi. Twoim zadaniem jest ustawienie Bąbelsów w odpowiedniej konfiguracji kolorystycznej i upewnienie się, że większość z nich wyląduje na powierzchni Twojej planety. żródło opisu: https://bonito.pl/k-1617487-babelsy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Biblioteka dla Dzieci Nr 64
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry /zabawki (1 egz.)
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry /zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wilkołaki z Czarnego Lasu / autorzy gry: Phillippe des Pallièrs i Harvé Marly ; [ilustracje na pokrywce i kartach: Alexios Tjoyas ; tłumaczenie Katarzyna Kaszorek]. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (24 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 2x10x12 cm + instrukcja (21, [3] strony : ilustracje ; 8 cm).
Liczba graczy od 8 do 18.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 20 zł.
W niewielkiej wsi położonej w sercu malowniczej puszczy niedawno odnotowano obecność wilkołaków. Co noc mieszkańcy wioski, którzy pod wpływem tajemniczego zjawiska zamieniają się w wilkołaki, popełniają straszliwe zbrodnie. Nadszedł czas, aby wziąć sprawy w swoje ręce i pokonać tę starożytną siłę zła, zanim wioska całkowicie opustoszeje. Wilkołaki z Czarnego Lasu to narracyjna gra blefu i dedukcji, w której każdemu uczestnikowi przypisywana jest rola: wilkołaka, zwykłego mieszkańca lub specjalnej postaci. Pod wodzą narratora prowadzona jest rozgrywka składająca się z naprzemiennych faz nocy (gdy wilkołaki wybierają, którego z wieśniaków się pozbyć) oraz dnia (gdy mieszkańcy starają się wyeliminować wilkołaki ze swojego grona). Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich postaci spoza swojej grupy. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Monster manual = Księga potworów / [główni projektanci D&D: Mike Mearls, Jeremy Crawford ; główny projektant "Monster manual": Christopher Perkins ; opracowanie fabuły: Robert J. Schwalb, Matt Sernett, Steve Townshend, James Wyatt ; projekt graficzny: Bree Heiss, Emi Tanji, Barry Craig ; okładka: Raymond Swanland ; ilustracje: Tom Babbey, Daren Bader, John-Paul Balmet, Mark Behm, Eric Belisle, Michael Berube, Zoltan Boros, Christopher Bradley, Aleksi Briclot, Filip Burburan, Christopher Burdett, Sam Burley, Mike Burns, Wesley Burt, Milivoj Ćeran, Jedd Chevrier, Conceptopolis, Adam Danger Cook, Julie Dillon, Dave Dorman, Jesper Ejsing, Emrah Elmasli, Wayne England, Mike Faille, Toma Feizo Gas, Emily Fiegenschuh, Tomas Giorello, E.M. Gist, Lars Grant-West, E.W. Hekaton, jD, Jon Hodgson, Ralph Horsley, Kurt Huggins and Zelda Devon, Lake Hurwitz, Tyler Jacobson, Vance Kovacs, Daniel Landerman, Lindsey Look, Daniel Ljunggren, Raphael Lübke, Titus Lunter, Slawomir Maniak, Andrew Mar, Brynn Metheney, Christopher Moeller, Mark Molnar, Marco Nelor, Jim Nelson, Mark A. Nelson, Hector Ortiz, Ryan Pancoast, Adam Paquette, Jim Pavelec, Kate Pfeilschiefter, Steve Prescott, Vincent Proce, Darrell Riche, Ned Rogers, Scott Roller, Jasper Sandner, Mike Sass, Marc Sasso, Ilya Shkipin, Carmen Sinek, Craig J Spearing, Annie Stegg, Zack Stella, Matt Stewart, Raymond Swanland, Justin Sweet, Anne Stokes, Matias Tapia, Cory Trego-Erdner, Autumn Rain Turkel, Cyril Van Der Haegen, David Vargo, Franz Vohwinkel, Richard Whitters, Sam Wood, Ben Wootten, Kieran Yanner, Min Yum, Mark Zug ; tłumaczenie: Lea Mikolcz, Tomasz Mikolcz, Tomasz Chmielnik, Dagny Schaedler] - Wydanie pierwsze, poprawione. - [Gdańsk] : Rebel, 2020. - 352 strony : ilustracje ; 29 cm.
Autor
Perkins Christopher (1968- ). Mearls Mike. Crawford Jeremy. Heiss Bree. Tanji Emi. Craig Barry. Swanland Raymond. Babbey Tom. Bader Daren. Balmet John-Paul. Behm Mark. Belisle Eric. Berube Michael. Boros Zoltan (grafik). Bradley Christopher. Briclot Aleksi (1978- ). Burburan Filip. Burdett Christopher. Burley Sam. Burns Mike (1973- ). Burt Wesley. Ćeran Milivoj. Chevrier Jedd. Cook Adam Danger. Dillon Julie. Dorman Dave (1958- ). Ejsing Jesper (1973- ). Elmasli Emrah. England Wayne (19..-2016). Faille Mike. Feizo Gas Toma (1979- ). Fiegenschuh Emily. Giorello Tomás. Gist E. M. Grant-West Lars (1968- ). Hekaton E. W. jD (grafik). Hodgson Jon (1973- ). Horsley Ralph. Huggins Kurt. Devon Zelda. Hurwitz Lake. Jacobson Tyler. Kovacs Vance. Landerman Daniel. Look Lindsey. Ljunggren Daniel. Lübke Raphael. Lunter Titus. Maniak Sławomir. Mar Andrew. Metheney Brynn. Moeller Christopher. Molnar Mark. Nelor Marco. Nelson Jim. Nelson Mark A. (1953- ). Ortiz Hector. Pancoast Ryan. Paquette Adam. Pavelec Jim. Pfeilschiefter Kate. Prescott Steve. Proce Vincent. Riche Darrell. Rogers Ned. Roller Scott. Sandner Jasper. Sass Mike. Sasso Marc. Shkipin Ilya. Sinek Carmen. Spearing Craig J. Stegg Annie. Stella Zack. Stewart Matt. Sweet Justin. Stokes Anne. Tapia Matias. Trego-Erdner Cory. Turkel Autumn Rain. Haegen Cyril van der. Vargo David. Vohwinkel Franz (1964- ). Whitters Richard. Wood Sam. Wootten Ben. Yanner Kieran. Yum Min. Zug Mark. Mikolcz Lea. Mikolcz Tomasz. Chmielnik Tomasz. Schaedler Dagny.
Dziedzina i ujęcie
Na okładce podtytuł: bestiariusz do najpopularniejszej na świecie gry fabularnej. Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na okładce i grzbiecie: Dungeons & Dragons.
Miejsce wydania na podstawie siedziby wydawcy.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 110 zł.
„Monster Manual. Księga Potworów” przedstawia mrowie klasycznych stworzeń z Dungeons & Dragons, między innymi smoków, gigantów, łupieżców umysłu i obserwatorów. To prawdziwa potworna uczta dla Mistrzów Podziemi gotowych stawiać przed swoimi graczami nowe wzywania. Zawarte w księdze potwory zostały wybrane ze wspaniałej historii D&D i opisane przystępnymi statystykami oraz fascynującymi opowieściami, które pobudzą twoją wyobraźnię. źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o tron : sojusze / [autorzy ilustracji: Borja Pindado i ilustratorzy Gry o tron: gry karcianej ; tłumaczenie: Agnieszka Chrzanowska]. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (tor czasu, znacznik rundy, znacznik pory roku, znacznik pierwszego gracza, 54 żetony władzy, 9 kart liderów 50 kart sojuszników, 62 standartowe karty wpływu, 11 kart wydarzeń, 30 kart wpływu przypisanych liderom, 6 kart pomocy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 21 cm).
Rok wydania według: empik.com.
Liczba graczy 3-6.
Czas gry: 90 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 60 zł.
Rok wydanie według: bonito.pl.
Każdy z uczestników wciela się w jednego z wpływowych liderów, którzy będą pozyskiwali sojuszników w walce o władzę. Ci, których uda nam się przeciągnąć na naszą stronę, będą zasiadali w jednej z rad. Każdy z graczy ma do dyspozycji dwie rady: jedną po swojej prawej, a drugą po lewej stronie. Każdą z nich dzieli z graczem sąsiadującym. W każdej rundzie do gry wchodzi nowa karta sojusznika. Uczestnicy będą starali się ją pozyskać na drodze licytacji, korzystając z kart wpływu, które mają na ręce. Zwycięzca licytacji umieszcza sojusznika w jednej ze swoich rad, a następnie przydziela dowolnej radzie żeton władzy o nieznanej wartości punktowej. Na koniec gry suma wartości poszczególnych sojuszników oraz żetonów władzy określi siłę każdej z rad. Celem gry jest zostanie liderem z najsilniejszą małą radą. Małą radą lidera jest ta spośród dwóch, która ma mniejszą władzę. źródło opisu: bonito.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Skorosze" - dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Gołąbki" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w zielone! / François Romain. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (220 kart haseł, 6 plansz koniczyn, 6 ścieralnych mazaków, karta wyników) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 5,5x16 x23 cm. + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 22cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 30 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 30 zł.
Rok wydania na podstawie: empik.com.
Na pudełku: Ile haseł odgadniecie?
Gra w zielone! to kooperacyjna, skojarzeniowa zabawa, w której uczestnicy wspólnie starają się odgadnąć jak najwięcej haseł i w ten sposób zdobyć jak najwyższy wynik. Wypisując skojarzenia, łączące pary wylosowanych słów, będziecie tworzyć dla współgraczy podpowiedzi, które pomogą im w odgadnięciu początkowego układu kart. Dobierzcie karty haseł i w sekrecie wypiszcie ich cechy wspólne na swoich planszach koniczyn - to Wasze wskazówki. Następnie razem postarajcie się odgadnąć hasła każdego z graczy. Na koniec gry obliczcie swój wynik na podstawie liczby haseł, które udało się Wam odgadnąć, i zapiszcie go na specjalnej karcie. W każdej rozgrywce starajcie się uzyskać jeszcze lepszy wynik! źródło opisu: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
DiXit : Odyseja : obraz jest wart tysiąć słów! / [autor] Jean-Louis Roubira ; [ilustrator] Marie Cardouat i Pierô. - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 gra (1 plansza punktacji, 84 karty z ilustracjami, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych króliczków) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Liczba graczy: 3-12.
Czas gry: 30 minut.
Rok wydania według: empik.com.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 80 zł.
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem, wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie, następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza. Bajarz zdobywa punkty jeśli któryś z graczy zagłosuje na poprawną kartę. źródło opisu: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miszmasz! / autorzy: Nathalie Saunier, Rémi Saunier i Tom Vuarchex ; projekt: Tom Vuarchex ; tłumaczenie: Magda Kożyczkowska. - Wydanie specjalne. - Gdańsk : Rebel, [około 2017]. - 1 gra (135 dwustronnych kart) : tektura, kolor ; w pudełku 14,5x10,5x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 12 cm).
Liczba graczy 2-6.
Wymagana kaucja zwrotna: 25 zł.
Gra zakupiona w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 rok.
U góry pudełka: 3 tryby gry.
Miszmasz! to niesamowicie dynamiczna gra imprezowa, za której powstanie odpowiada Thomas Vuarchex - jeden z twórców bijącej rekordy popularności gry zręcznościowej - Jungle Speed. W swoim najnowszym dziele wprowadził kilka zmian, które jeszcze usprawniają rozgrywkę. Naszym celem jest zebranie pięciu par identycznych kart. Początkowo z łatwością znajdujemy pasujące wzory. Jednak z czasem wyłożonych kart jest coraz więcej, a że wszystkie one biorą udział w grze, to przyglądamy się stołowi z rosnącym skupieniem i napięciem! źródło opisu: https://bonito.pl/k-41779033-miszmasz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Biblioteka dla Dzieci Nr 64
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry /zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wybuchowa mieszanka / [projekt gry:] Lorenzo Silva, Andrea Crespi i Stefano Castelli ; [ilustracje:] Giulia Ghigini ; [tłumaczenie: Michał Włóczko]. - 2. edycja z plastikowym podajnikiem - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (4 plansze stanowisk alchemicznych, 80 kulek ingrediencji, 64 płytki eliksiru, 15 żetonów biegłości, 21 żetonów drobnej pomocy, żeton pierwszego gracza, podajnik) ; tektura, metal, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26x26 cm).
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 30-45 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 90 zł.
Gra Wybuchowa mieszanka to gra "w kulki", w której trzeba rozważnie planować swoje ruchy oraz z namysłem wybierać mikstury, które będziemy warzyć tak, aby uzbierać jak najwięcej punktów zwycięstwa. Wybierasz jeden z pięciu torów wypełnionych kulkami w czterech kolorach. Bierzesz jedną kulkę i, jeśli spowodowało to zderzenie się kulek w tym samym kolorze, te również bierzesz! Czy zaszła reakcja łańcuchowa i znowu zderzyły się kulki w tym samym kolorze? Są Twoje! Kolorowe, solidne elementy wykonane z twardej tektury sprawią, że gra posłuży Wam przez bardzo długi czas. Zasady po pierwszej rundzie stają się intuicyjne i gra przebiega bardzo płynnie. Z jednej strony jest pole do kombinowania, a z drugiej proste zasady pozwalają zasiąść do rozgrywki z dziećmi, które bez problemu się w niej odnajdą. źródło opisu: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamek Smoków / projekt: Lorenzo Silva, Hjalmar Hach, Luca Ricci ; ilustracje: Cinyee Chiu ; tłumaczenie: Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (2 główne plansze, 7 żetonów odliczania, 40 świątyń, 85 żetonów punktów zwycięstwa, 10 kart duchów, 4 plansze królestw, żeton pierwszego gracza, 4 karty pomocy, 116 kamieni w 2 typach (72 kamienie stronnictw, 44 kamienie specjalne) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje kolorowe ; 26x26 cm).
Liczba graczy 1-4.
Czas gry 45 minut.
Wymagana kaucja zwrotna: 65 zł.
Gra zakupiona w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 rok.
Zamek Smoków to gra w luźny sposób nawiązująca do koncepcji popularnego mahjonga - zadaniem graczy będzie pozyskiwanie kamieni o różnych kolorach i wartościach, a następnie jak najefektywniejsze budowanie z nich własnego zamku. Uczestnicy będą musieli mądrze planować swoje ruchy, dążyć do skutecznych kombinacji oraz tak wykorzystywać specjalne zdolności i cele, by zdobywać jak najwięcej punktów. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_748196,Zamek-smokow-Hjalmar-Hach-Luca-Ricci-Lorenzo-Silva.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry /zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mam oko : gra ćwicząca spostrzegawczość i refleks / tłumaczenie: Martyna Skworon. - Gdańsk : Rebel, [2019] - 1 gra (60 kart) : tektura, kolor ; w pudełku 13x13x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 15 minut.
Wymagana kaucja zwrotna: 20 zł.
Gra zakupiona w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 rok.
Rok wydania według: https://bonito.pl/szukaj/mam%20oko/1,0,1/0
Wszystkie karty należy potasować i rozdać po równo graczom. Każdy z uczestników odsłania po jednej ze swoich kart i… zaczynamy zabawę! Gracze muszą wykazać się spostrzegawczością i znaleźć parę takich samych przedmiotów, które różnią się jedynie kolorem. Osoba, której się to uda, zgarnia wszystkie odkryte karty ze stołu. Proste zasady w połączeniu z dynamicznym sposobem gry sprawiają, że zabawa jest bardzo uniwersalna. Możemy do niej zaprosić zarówno dorosłych, jak i dzieci. źródło opisu: https://bonito.pl/k-90696328-mam-oko
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Biblioteka dla Dzieci Nr 64
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry /zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiona wyspa Arnak / autorzy gry: Mín & Elwen [Michal Štach, Michaela Štachová] ; [projekt graficzny Filip Murmak ; tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska]. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (dwustronna plansza główna (strona ze Świątynią Ptaka, na drugiej stronie znajduje się Świątynia Węża), dwustronna plansza zasobów, po 4 karty podstawowe w każdym z kolorów, 19 kart Strachu, 40 kart przedmiotów, 35 kart artefaktów, 4 dwustronne planszetki graczy, 15 kafelków strażników, 16 kafelków stanowisk archeologicznych, 12 kafelków asystentów, 1 księżycowe berło, znacznik pierwszego gracza, 27 żetonów monet, 18 kafelków nagród naukowych, 16 kafelków bożków, arkusz naklejek, 16 tabliczek, 12 grotów strzał, 9 klejnotów, 27 żetonów kompasów, 24 kafelki świątyni, 5 kafelków blokady, 15 kafelków akcji przeciwnika, po 2 pionki archelogów w każdym kolorze, 10 kafelków rezerwacji), notes punktacju : drewno, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x27x37 cm + instrukcja (23, [1] strona : ilustracje ; 32 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry 30 min.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 110 zł.
Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy. Każdy z graczy staje przed zadaniem poprowadzenia wyprawy badawczej na nieznaną dotąd wyspę Arnak i odkrycia tajemnic wymarłej cywilizacji. Gracze będą zaopatrywać swoje ekspedycje w przydatne przedmioty, eksplorować dżunglę w poszukiwaniu tajemniczych artefaktów i fascynujących stanowisk archeologicznych, ujarzmiać strażników tych miejsc i – co najważniejsze – prowadzić na podstawie znalezisk badania, które mogą doprowadzić do odkrycia zaginionej świątyni. Za swoje dokonania gracze zdobywają punkty, które na koniec gry pokażą, kto poprowadził najbardziej owocną wyprawę. źródło opisu: materialy wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sushi Roll : kościana wersja Sushi Go! / autor gry: Phil Walker-Harding ; ilustracje: Nan Rangsima ; tłumaczenie: Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (40 żetonów punktów, 30 kości, 20 żetonów Puddingów, 18 żetonów Menu, 12 żetonów Pałeczek, 5 planszetek taśm, 5 tacek, woreczek na kości) : karton, materiał, plastik, kolor ; w pudełku 7x27x27 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 50 zł.
Pałeczki... to znaczy kości w dłoń! Daj się zaprosić na pyszną, japońską ucztę i pozwól się porwać nowej wersji uwielbianej przez wszystkich gry Sushi Go!. Napełnij taśmę kośćmi ze smakołykami, wybierz 1 z nich, a resztę podaj dalej. Zdobywaj punkty za smakowite kombinacje, których nie powstydziłby się prawdziwy mistrz sushi. Użyj menu, aby przerzucić swoje kości albo pałeczek, aby wymienić się przysmakiem z przeciwnikiem. I koniecznie zostaw sobie miejsce na deser! Na czym to polega? Rozgrywka w Sushi Roll składa się z 3 rund. W każdej turze gracz wybiera z taśmy po 1 kości, którą chce zatrzymać. Następnie wszyscy przesuwają taśmy w lewo, a pozostawione na nich kości są przerzucane. Gdy na taśmach nie ma już żadnej kości, runda dobiega końca, a gracze podliczają zdobyte punkty. Wygrywa ten, kto po 3 rundach ma najwięcej punktów. Podobnie jak w karcianej wersji gry, również tutaj chodzi o zebranie jak najbardziej opłacalnych zestawów sushi. Podczas zabawy musimy nie tylko realizować własne pomysły, ale też uważnie obserwować poczynania przeciwników, a czasem też skutecznie przeszkadzać im w osiągnięciu celu. źródło opisu: https://bonito.pl/k-310863860-sushi-roll-edycja-polska
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spektrum / autorzy: Wolfgang Warsch, Alex Hague i Justin Vickers ; [tłumaczenie: Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (126 dwustronnych kart spektrum, 3 znaczniki, plastikowy mechanizm) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 8x27x27 cm + instrukcja ([24] strony : ilustracje ; 9x19 cm).
Liczba graczy: 2,4,6,8+.
Czas gry: 30-40 min.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 80 zł.
Czy nadajecie na tych samych falach? Wydaje Ci się, że myślisz podobnie jak Twoi znajomi? Ze Spektrum możesz to sprawdzić. W tej wyjątkowej grze towarzyskiej dwie drużyny rywalizują ze sobą, próbując umiejscowić na skali podane hasło. Co mógł mieć na myśli nasz zawodnik? Czy na pewno wziął pod uwagę to samo, co my? Wymyślajcie, analizujcie i odgadujcie, by zdobyć jak najwięcej punktów i pokonać przeciwników. źródło opisu: www.azymut.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Everdell / projekt gry: James A. Wilson ; ilustracje: Andrew Bosley ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, © 2018. - 1 gra (128 ilustrowanych kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość (do gry solo) ; karton,plastik, tektura, kolor ; w pudełk 7x30x30 cm + instrukcja (23 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 40-80 min.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 130 zł.
W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! „Everdell” to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością. źródło opisu: https://bonito.pl/
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Gołąbki" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Moje małe Everdell / James Wilson, Clarissa A. Wilson ; z ilustracjami Andrew Bosleya ; [tłumaczenie: Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1gra (plansza, 4 planszetki domów, 4 kości surowców, 8-ścienna kość do gry solo, 12 pionków przyjaciół (3 motylki, 3liski, 3 jaszczurki i 3 myszki), 59 kart ( jagody, gałązki, bryłki żywicy, 16 żetonów parad, żeton słońca, żeton księżyca, żetony punktów, 4 skrzynki na surowce, 4 karty promocyjne, dodatkowe żetony surowców i 6 kart promocyjnych) : karton, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 4x30x30 cm + instrukcja (15 stron : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy 1-4.
Czas gry: 30 min.
Gra zawiera minidodatek Przedszkole w Everdell.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 80 zł.
Dorośli marzą o tym, aby znów być dziećmi, a maluchy... bawią się w dorosłych! Dołącz do nich, aby wspólnie zbierać surowce i zbudować najlepsze niby-miasto w historii! Moje małe Everdell to nowa wersja popularnej gry strategicznej, w pełni dostosowana do potrzeb dzieci! Wraz z najmłodszymi mieszkańcami osady będą mogły wziąć udział w zabawie o to, kto stworzy najbardziej spektakularne wymyślone miasto. Korzystając z mechaniki przydzielania pracowników i rozbudowy obszarów, gra zapewni świetną zabawę dla całej rodziny, pobudzając mózgi maluchów i poprawiając ich koncentrację oraz umiejętność planowania. źródło opisu: https://www.azymut.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / [autor gry:] Przemek Wojtkowiak ; [ilustracje:] Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żetony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 8x28x28 cm + instrukcja (19, [1] strona : ilustracje ; 25 cm).
Rok wydania według: empik.com.
Liczba graczy 1-4.
Czas gry: 60 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 80 zł.
Gra zawiera broszurkę: Świt Czarnego Księżyca.
Każda rozgrywka w Avel rozpoczyna się od tworzenia własnej postaci. Uniwersalną ilustrację bohatera możesz pokolorować i ozdobić według własnego uznania. Nie zapomnij o stworzeniu jej unikalnego herbu i wybraniu najbardziej bohaterskiego z bohaterskich imion! A gdy wszyscy uczestnicy będą gotowi, możecie rozpocząć zabawę. Celem gry jest odkrywanie kolejnych zakamarków krainy, walka z potworami i rozwijanie swojej postaci, by jak najlepiej przygotować się do ostatecznego starcia z Monstrum, które pojawi się po upływie określonej liczby rund. Avel jest grą kooperacyjną, co oznacza, że wszyscy uczestnicy współpracują jako drużyna, a sukcesy jednego z Was są sukcesem całej grupy. Sama gra składa się z rund, podczas których uczestnicy rozgrywają swoje tury. W ramach akcji możesz poruszać się po planszy, korzystać ze specjalnych akcji odwiedzanych miejsc, odpoczywać lub walczyć z potworami, wykonując rzuty kośćmi i korzystając z posiadanego ekwipunku. W ten sposób zdobywasz nowe przedmioty, które będą pomocne w kolejnych zmaganiach. Każde podejmowane działanie ma znaczenie dla sytuacji całej drużyny i będzie miało wpływ na realizowanie strategii, którą wybierzecie. źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas Cthulhu / [projekt gry:] Chuck D. Yager na podstawie gry "Pandemic" Matta Leacocka ; [tłumaczenie: Michał Matłosz ; grafika: Fred Jordan, Atha Kanaani, Paul Kluka, Chris Quilliams. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (plansza, 7 figurek badaczy, 26 figurek kultystów, 3 figurki shoggotów, 4 żetony pieczęci ,44 karty wskazówek, 12 kart reliktów, 24 karty przywołania, 4 karty przebudzenia zła, 7 kart badaczy, 4 karty pomocy, 12 kart przedwiecznych, 18 żetonów poczytalności, kość poczytalności) ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x22x31 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 30 cm).
Na opakowaniu logo producenta: Zman Games.
Liczba graczy 2-4.
Czas gry: gry 40 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 90 zł.
Rok wydania na podstawie: bonito.pl
Czas Cthulhu to kooperacyjna gra planszowa utrzymana w klimacie znanym ze świata H.P. Lovecrafta. Podczas rozgrywki wcielicie się w badaczy, z których każdy posiada specjalną zdolność o znaczącym wpływie na przebieg gry. Podróżując po mrocznym świecie będziecie walczyć z siłami chaosu, a Waszym celem będzie zapieczętowanie 4 bram zanim ostatni Przedwieczny zbudzi się ze snu. Śledztwo, w którym weźmiecie udział, będzie pchało Was w stronę szaleństwa, a Wasza poczytalność zostanie wystawiona na poważną próbę! źródło opisu: www.ateneum.net.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Odjechane jednorożce. - 2. edycja. - Gdańsk : Rebel, copyright [2019] - 1 gra (135 kart) ; karton, papier, kolor ; w pudełku 4x10x15 cm + instrukcja (karta złożona : ilustracje kolorowe ; 10x14 cm).
Liczba graczy 2-8.
Czas gry: 30-60 min.
Rok wydania według: www.empik.com.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 60 zł.
Na samym początku otrzymujesz kartę jednorożka. Uroczo, prawda? Ale nie przywiązuj się do niego zbytnio, bo nie o jednorożki chodzi w tej grze. Twoim zadaniem jest zbudowanie unikalnej armii dorosłych jednorożców. Zbuduj armię tak szybko, jak to możliwe, albo zgiń z ręki Twoich tak zwanych przyjaciół. Możesz być pewien, że wykorzystają każdą okazję, aby Cię zniszczyć. Sam też możesz to robić, podrzucając im do stajni specjalne karty kar z nieprzyjemnymi efektami. Zwycięża gracz, który jako pierwszy umieści w swojej stajni wymaganą liczbę jednorożców. Aby wygrać, należy umiejętnie wywoływać i łączyć ze sobą efekty na kartach, jak również mądrze wybierać cele, które będziemy atakowali. źródło opisu: www.empik.com
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek" - dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Filia "Skorosze" - dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Odjechane Jednorożce : dla dzieciaków. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (32 kolorowe karty jednorożców, 8 kart jednorożków, 32 karty magii, 8 kart RżeNIE) ; karton, papier, kolor ; w pudełku 3x15x10 cm + instrukcja (karta złożona : ilustracje ; 10x14 cm).
Liczba graczy 2-6.
Czas gry: 15-45 min.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 50 zł.
Odjechane Jednorożce od lat przyciągają uwagę dużych i małych fanów magicznych stworzeń. Jednak kaskadowe efekty i szybko zmieniająca się sytuacja na stole mogą być przytłaczające dla najmłodszych. Z myślą o nich powstały Odjechane Jednorożce dla dzieciaków - karcianka, która świetnie wprowadza do magicznego świata jednorożców i gier strategicznych. Celem gry jest zebranie w swojej stajni 7 jednorożców. Aby to osiągnąć, będziemy używać magii i wykorzystywać efekty fantastycznych stworzeń. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem lepiej : taktyczna gra quizowa. - Drugie wydanie. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (1 plansza główna, 4 planszetki drużyn, 20 płytek kategorii, 8 płytek wiem lepiej, 4 płlytki zamiana, 4 pionki, pudełko na karty z pytaniami, 150 kart z pytaniami, woreczek : karton, tkanina, tektura, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 25 cm).
Rok wydania na podstawie: https://bonito.pl/
Liczba graczy: 2 lub wiecej graczy.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 100 zł.
Uwielbiasz wszelkiego rodzaju quizy, chętnie odpowiadasz na pytania i masz zdanie na każdy temat? A może podczas oglądania teleturniejów co i rusz masz wrażenie, że wiesz lepiej? Spróbuj swoich sił w 20 kategoriach i sprawdź, czy rzeczywiście przewyższasz wiedzą swoich znajomych! „Wiem lepiej” to karciana gra quizowa, w której drużyny rywalizują o zwycięstwo odpowiadając na pytania. Oprócz sprawdzania naszej wiedzy, gra oferuje również możliwości taktyczne, które skutecznie przybliżają nas do zwycięstwa (lub odciągają od niego naszych przeciwników). źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry/zabawki (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej