C# (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia "Niedźwiadek"
(1)
Autor
Ferrone Harrison
(1)
Meryk Radosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Temat
Kobieta
(2583)
Przyjaźń
(1531)
Rodzina
(1480)
Literatura dziecięca polska
(1273)
Tajemnica
(1094)
C# (język programowania)
(-)
Miłość
(1040)
Zwierzęta
(982)
Relacje międzyludzkie
(954)
Polska
(920)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(806)
Dziewczęta
(688)
Powieść sensacyjna
(680)
Śledztwo i dochodzenie
(677)
Rodzeństwo
(633)
Powieść psychologiczna
(613)
Zabójstwo
(603)
II wojna światowa (1939-1945)
(581)
Opowiadanie obyczajowe dla dzieci
(573)
Życie codzienne
(566)
Literatura dziecięca angielska
(549)
Policjanci
(519)
Żydzi
(518)
Uczucia
(504)
Dzieci
(496)
Opowiadanie dziecięce polskie
(495)
Nastolatki
(492)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(482)
Sekrety rodzinne
(482)
Powieść historyczna
(481)
Magia
(480)
Powieść francuska
(475)
Literatura polska
(468)
Małżeństwo
(459)
Powieść thriller
(457)
Wychowanie w rodzinie
(452)
Trudne sytuacje życiowe
(440)
Powieść młodzieżowa angielska
(430)
Powieść młodzieżowa polska
(429)
Ludzie a zwierzęta
(415)
Poezja polska
(411)
Psy
(407)
Wybory życiowe
(399)
Boże Narodzenie
(397)
Powieść romans historyczny
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(376)
Osoby zaginione
(370)
Dziennikarze
(357)
Powieść romans
(356)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(353)
Podróże
(351)
Relacja romantyczna
(351)
Język polski
(350)
Dziecko
(342)
Przestępczość zorganizowana
(342)
Literatura młodzieżowa polska
(338)
Powieść polska
(333)
Powieść amerykańska
(332)
Wojna 1939-1945 r.
(320)
Pisarze polscy
(315)
Uczniowie
(312)
Polacy za granicą
(309)
Koty
(305)
Samorealizacja
(305)
Powieść niemiecka
(304)
Matki i córki
(296)
Mężczyzna
(296)
Pamiętniki polskie
(292)
Opowiadanie polskie
(290)
Chłopcy
(285)
Literatura młodzieżowa angielska
(282)
Język angielski
(279)
Powieść horror
(277)
Arystokracja
(269)
Przedsiębiorstwo
(266)
Dziadkowie i wnuki
(259)
Wakacje
(258)
Politycy
(256)
Władcy
(250)
Psychologia dziecka
(249)
Powieść angielska
(246)
Uprowadzenie
(242)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(241)
Publicystyka polska
(240)
Prywatni detektywi
(239)
Powieść rosyjska
(235)
Literatura
(231)
Odżywianie
(231)
Duchowość katolicka
(229)
Historia
(228)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(228)
Poszukiwania zaginionych
(226)
Zemsta
(226)
Filozofia
(224)
Śmierć
(222)
Zarządzanie
(221)
Pisarze
(218)
Polityka
(217)
Powieść przygodowa dla dzieci
(217)
Samotność
(217)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(216)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Wydanie 7. odnosi się do oryginału. Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: Packt. W książce także ISBN oryginału.
Unity to jeden z najpopularniejszych silników do tworzenia gier. Równocześnie, pracując w tym środowisku, możesz się nauczyć programowania w C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem. Podczas pisania skryptów potrzebnych do zbudowania gry poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste i zrozumiałe. Dzięki nim można zaimplementować niestandardowe zachowania i mechanikę gry, i to na poziomie profesjonalnej, grywalnej gry! I właśnie taki jest cel tej książki - nauka bloków budulcowych programowania i języka C# od podstaw. Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej