Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(1)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(2)
Filia "Gołąbki"
(1)
Autor
Blount Jeb (1966- )
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Walewski Łukasz (1984- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2578)
Przyjaźń
(1523)
Rodzina
(1475)
Literatura dziecięca polska
(1273)
Tajemnica
(1093)
Komunikacja elektroniczna
(-)
Miłość
(1039)
Zwierzęta
(980)
Relacje międzyludzkie
(956)
Polska
(920)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(806)
Dziewczęta
(687)
Powieść sensacyjna
(680)
Śledztwo i dochodzenie
(677)
Rodzeństwo
(631)
Powieść psychologiczna
(613)
Zabójstwo
(603)
II wojna światowa (1939-1945)
(578)
Opowiadanie obyczajowe dla dzieci
(573)
Życie codzienne
(566)
Literatura dziecięca angielska
(549)
Policjanci
(517)
Żydzi
(516)
Uczucia
(502)
Opowiadanie dziecięce polskie
(495)
Dzieci
(493)
Nastolatki
(488)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(482)
Sekrety rodzinne
(482)
Powieść historyczna
(481)
Powieść francuska
(475)
Magia
(472)
Literatura polska
(468)
Małżeństwo
(457)
Powieść thriller
(457)
Wychowanie w rodzinie
(452)
Trudne sytuacje życiowe
(439)
Powieść młodzieżowa angielska
(430)
Powieść młodzieżowa polska
(429)
Ludzie a zwierzęta
(413)
Poezja polska
(411)
Psy
(405)
Boże Narodzenie
(397)
Wybory życiowe
(397)
Powieść romans historyczny
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(376)
Osoby zaginione
(370)
Dziennikarze
(357)
Powieść romans
(356)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(353)
Język polski
(350)
Podróże
(350)
Relacja romantyczna
(349)
Dziecko
(342)
Przestępczość zorganizowana
(342)
Literatura młodzieżowa polska
(338)
Powieść polska
(333)
Powieść amerykańska
(332)
Wojna 1939-1945 r.
(320)
Pisarze polscy
(314)
Polacy za granicą
(309)
Koty
(305)
Samorealizacja
(305)
Uczniowie
(305)
Powieść niemiecka
(304)
Matki i córki
(296)
Mężczyzna
(296)
Pamiętniki polskie
(292)
Opowiadanie polskie
(290)
Chłopcy
(282)
Literatura młodzieżowa angielska
(282)
Język angielski
(279)
Powieść horror
(277)
Arystokracja
(268)
Przedsiębiorstwo
(266)
Dziadkowie i wnuki
(258)
Wakacje
(258)
Politycy
(256)
Władcy
(250)
Psychologia dziecka
(249)
Powieść angielska
(246)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(241)
Publicystyka polska
(240)
Uprowadzenie
(240)
Prywatni detektywi
(239)
Powieść rosyjska
(235)
Literatura
(231)
Odżywianie
(231)
Duchowość katolicka
(229)
Historia
(228)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(228)
Poszukiwania zaginionych
(225)
Filozofia
(224)
Zemsta
(224)
Zarządzanie
(221)
Śmierć
(219)
Pisarze
(218)
Polityka
(217)
Powieść przygodowa dla dzieci
(217)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(216)
Samotność
(216)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po piśmie / Jacek Dukaj. - Wydanie pierwsze, dodruk. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2023. - 411, [4] strony ; 22 cm.
W Po piśmie Dukaj pokazuje ludzkość u progu nowej ery. Kolejne technologie bezpośredniego transferu przeżyć- od fonografu do telewizji, internetu i virtual reality - wyprowadzają nas z domeny pisma. Stopniowo, niezauważalnie odzwyczajamy się od człowieka, jakiego znaliśmy z literatury - od podmiotowego „ja”. „Mechanizm «wyzwalania z pisma» napędzają miliardy codziennych wyborów producentów i konsumentów kultury. Nie napiszę listu - zadzwonię. Nie przeczytam powieści - obejrzę serial. Nie wyrażę politycznego sprzeciwu w postaci artykułu - nagram filmik i wrzucę go na jutjuba. Nie spędzam nocy na lekturze poezji - gram w gry. Nie czytam autobiografii - żyję celebów na Instagramie. Nie czytam wywiadów - słucham, oglądam wywiady. Nie notuję - nagrywam. Nie opisuję - fotografuję”. Literatura, filozofia, popkultura, neuronauka i fizyka - zaglądamy za kulisy cywilizacji i odkrywamy, że to nie człowiek posługuje się stworzonymi przez siebie narzędziami, ale to one coraz częściej posługują się człowiekiem. Nadchodzą czasy postpiśmienne, gdy miejsce człowieka-podmiotu i jego „ja” zajmują bezpośrednio przekazywane przeżycia. „Czy mogę powiedzieć o sobie: «jestem oglądaniem serialu», «jestem śledzeniem celebów na Instagramie»?” Człowiek staje się maszyną do przeżywania. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-4 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II- 8 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 180 stron : ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
(E-marketing / PWN)
Na okładce: Nowe wydanie.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wł@dza w sieci : jak nami rządzą social media / Łukasz Walewski. - Kraków : Mando, © 2020. - 252, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Impulsywnie, bez doradców, nie zawsze na trzeźwo. Tak za pomocą twittera komunikują się dziś ze światem władcy atomowych imperiów, politycy i dziennikarze. Do poważnego międzynarodowego kryzysu może doprowadzić jeden wpis przy porannej kawie. A wszystko to w 280 znakach. Pojawienie się mediów społecznościowych to bez wątpienia największa rewolucja w wielowiekowej historii dyplomacji. Pasjonująca książka Łukasza Walewskiego doskonale uchwyciła fenomen przełomu, który dokonuje się na naszych oczach. To pozycja obowiązkowa nie tylko dla zainteresowanych polityką, stosunkami międzynarodowymi czy social media, ale dla wszystkich próbujących zrozumieć dzisiejszy świat. źródło opisu: nota wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej