Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(59)
Forma i typ
Książki
(57)
Poradniki i przewodniki
(21)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(47)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(2)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(8)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(33)
Filia "Niedźwiadek"
(2)
Filia "Skorosze"
(10)
Filia "Gołąbki"
(7)
Filia "Szamoty"
(2)
Autor
Gasper Dorota
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Ambroziak Dariusz
(1)
Bajak Maria (marketing)
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bezos Jeffrey (1964- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Castrounis Alex
(1)
Cichocki Marcin
(1)
Ciesielska Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Clark Duncan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(1)
Edwards Jim
(1)
Eker T. Harv (1954- )
(1)
Evans Liana
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fried Jason
(1)
Gelles David
(1)
Hancewicz Radosław
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarek Olga (1984- )
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karinch Maryann (1953- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kleszcz Paweł (1969- )
(1)
Kocimski Arkadiusz
(1)
Komsta Adrian
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomia)
(1)
Krajewska-Śpiewak Joanna
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kubicki Paweł (tłumacz)
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Mattson David (1963- )
(1)
Maurer Robert
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Mickle Tripp
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Modras Agnieszka
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Musiatowicz-Podbiał Grażyna
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Pabian Angelika
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Podrez-Siama Ewelina (1987- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rogalski Michał
(1)
Rogowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Sandler David H
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sibony Olivier (1967- )
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sowińska-Wróbel Agnieszka
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Strutzel Dan
(1)
Sulińska Anna (1983- )
(1)
Szczygielska Ewelina
(1)
Szymczak Anna (zarządzanie zasobami ludzkimi)
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tsitoara Mariot
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wasilewski Jacek (socjolog)
(1)
Wekselberg Victor
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wiśniewska Karolina (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(55)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(58)
Odbiorca
Menedżerowie
(13)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Sukces
(9)
Zarządzanie
(8)
Marketing cyfrowy
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing
(4)
Menedżerowie
(4)
Przywództwo
(4)
Sprzedaż
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Branding (marketing)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Organizacja pracy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja
(2)
Content marketing
(2)
Copywriting
(2)
Decyzje
(2)
Ekonomia behawioralna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Ocena pracowników
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Pozycjonowanie (marketing)
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Alibaba.com
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Apple Inc
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Beacon (urządzenie)
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Big data
(1)
Bogactwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Cook, Timothy D. (1960- )
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Excel
(1)
Finanse
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Git (program komputerowy)
(1)
GitHub (serwis internetowy)
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Hotelarstwo
(1)
Infrastruktura informatyczna
(1)
Instagram
(1)
Internet rzeczy
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Irracjonalność
(1)
Ive, Jonathan (1967- )
(1)
Kaizen
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kontrola wersji (informatyka)
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Korporacjonizm
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Ma, Jack (1964- )
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing projektów
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Model biznesowy
(1)
Nawyki
(1)
Netflix
(1)
Obiektywność
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ameryka
(1)
Chiny
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(30)
Opracowanie
(10)
Monografia
(6)
Podręcznik
(4)
Poradniki
(3)
Reportaż
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1507)
Edukacja i pedagogika
(770)
Socjologia i społeczeństwo
(569)
Medycyna i zdrowie
(504)
Psychologia
(456)
Zarządzanie i marketing
(59)
Hobby i czas wolny
(395)
Biologia
(389)
Religia i duchowość
(385)
Kultura i sztuka
(363)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(278)
Rozwój osobisty
(238)
Podróże i turystyka
(200)
Literaturoznawstwo
(190)
Kulinaria
(169)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(158)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(157)
Etnologia i antropologia kulturowa
(141)
Nauka i badania
(114)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(113)
Językoznawstwo
(107)
Kultura fizyczna i sport
(106)
Geografia i nauki o Ziemi
(95)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(92)
Informatyka i technologie informacyjne
(87)
Fizyka i astronomia
(77)
Inżynieria i technika
(65)
Ochrona środowiska
(65)
Praca, kariera, pieniądze
(62)
Filozofia i etyka
(60)
Styl życia, moda i uroda
(60)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(57)
Media i komunikacja społeczna
(49)
Rolnictwo i leśnictwo
(34)
Dom i ogród
(33)
Architektura i budownictwo
(32)
Transport i logistyka
(29)
Matematyka
(28)
Chemia
(19)
Archeologia
(15)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak zrozumieć siebie, własnych pracowników i zwiększyć efektywność działania firmy. W Pięciu wymiarach człowieka autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką doradczą, dzielą się doświadczeniami i solidną wiedzą naukową. Tytułowe pięć wymiarów człowieka (temperament, osobowość, motywacja do pracy, kompetencje behawioralne, repertuar taktyk wpływu), ma duży wpływ na sprawność działania człowieka w pracy i nie tylko. Jeśli chcesz mieć świadomość tego, na jakim stanowisku dana osoba się sprawdzi i spełni, w jaki sposób ją motywować oraz jak poprawić jakość pracy osób zatrudnionych już w organizacji, sięgnij po książkę i zdobądź wyjątkową wiedzę. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą. Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. żródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak od zera wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega - abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. źródło opisu: www.ateneum.net.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka, Rekreacja, Sport / Wydawnictwo C. H. Beck)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 640.41/.42 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy do akcjonariuszy oraz liczne wykłady i wywiady Jeffa Bezosa, ukazujące historię życia, pracę i ewolucję poglądów miliardera. Autor uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów z zakresu biznesu i polityki publicznej – od innowacji i strategicznych decyzji, poprzez zarządzanie operacyjne firmą i zatrudnianie odpowiednich pracowników, aż po zmiany klimatyczne i przestrzeń kosmiczną. W książce znajdziemy też wnioski dotyczące tego, czego nauczyła nas pandemia Covid-19, oraz rozważania, dokąd może nas zaprowadzić przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. EBOOK (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy / Piotr Bucki. - Wydanie I - 5 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 381, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta - przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: O'reilly.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód: copywriter : zacznij zarabiać na pisaniu / Marcin Cichocki. - Gliwice : One Press, copyright 2021. - 143, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi. Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje. By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej. Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów. A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę! źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia stanowi zwarty opis podstawowej wiedzy w obszarze zarządzania zasobami informatycznymi, która może zostać wykorzystana zarówno przez środowisko naukowe, jak i przez środowisko biznesowe do - odpowiednio - formułowania obszarów dalszej eksploracji naukowej oraz uzyskania odpowiedzi na wyzwania, problemy i pytania pojawiające się w rzeczywistości gospodarczej. Niniejszą książkę można uznać za swego rodzaju przewodnik, zarówno wskazujący nowe pola eksploracji naukowej, jak i dostarczający wskazówek zarządczych niezbędnych do szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania. źródło opisu: /www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy. źródło opisu: nota wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. źródło opisu: https://www.azymut.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji - copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami - od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność! Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy! Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć. źródło opisu: materiały wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bogaty albo biedny : po prostu różni mentalnie / T. Harv Eker. - Warszawa : Studio Emka, copyright 2012. - 1 CD (6 godz. 30 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Kultowe Książki Motywacyjne)
Komentarz w języku polskim.
Jak to jest, że jedni się bogacą, a inni nie potrafią związać końca z końcem? Eker ujawnia w swojej rewelacyjnej książce brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu, a jego osiągnięciem. Problem tkwi w indywidualnym schemacie pieniędzy i sukcesu - należy go rozpoznać i skorygować - wówczas jest pewne, że pojawi się szansa finansowego powodzenia. Eker udowodnił, że to działa. Zaczynając od absolutnego zera potrzebował 2 lat, aby stać się milionerem stosując tę metodę. Bogaci myślą: Tworzę swoje życie. I koncentruję się na szansach. Biedni myślą: Życie mi się przydarza. I koncentrują się na przeszkodach. Warto tę maksymę zapamiętać i stosować na co dzień. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Personel & Zarządzanie)
Dlaczego warto przeczytać tę książkę: Dowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy. Poznasz sposób myślenia i działania różnych typów pracowników. Zyskasz konkretne wskazówki pozwalające kształtować pożądane postawy ludzi w organizacji. Zobaczysz, jak z różnymi typami pracowników radzą sobie doświadczeni przełożeni. Satysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan? a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa. Autorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rework / Jason Fried & David Heinemeier Hansson ; przekład: Anna Kanclerz. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 303, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Szukasz lepszej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu? Na początek zapomnij o przestarzałym, klasycznym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd. We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, że kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne dane będą już nieaktualne. Jedyne, co musisz zrobić, to przestać gadać i wziąć się do roboty! Przeczytaj tę książkę i zacznij swój biznes już dziś, na nowych warunkach. Przekonaj się, jak można efektywnie pracować i ściągnąć na siebie uwagę otoczenia bez konieczności wydawania wielkiej kasy. Już wkrótce będziesz w stanie konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami - bez marnowania dużych środków na marketing czy reklamę - i zdołasz odnieść sukces bez przygotowywania finansowych prognoz i pięcioletnich planów. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prześwity)
Tytuł oryginału: The man who broke capitalism : how Jack Welch gutted the heartland and crushed the soul of corporate America-and how to undo his legacy.
W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządza­ć koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często kosztem pra­cow­­ni­ków, konsumentów i innowacji. Welch zapoczątkował nową, bezwzględną erę amerykańskiego kapitalizmu, która trwa do dziś. Gelles pokazuje, jak słynne taktyki Welcha, w tym zwol­nie­nia, outsourcing, offshoring, przejęcia czy odkup akcji własnych, stały się normą w amerykańskim biznesie. Opisuje, jak takie podejście doprowadziło do największych nierówności społeczno-ekonomicznych od czasów Wielkiego Kryzysu i zaszkodziło wielu firmom, które je wdrożyły – bo akolici Welcha zmienili nie do poznania takie firmy, jak Boeing, Home Depot, Kraft Heinz oraz wiele innych. David Gelles jest kronikarzem zmian zachodzących obecnie w korpo­racyjnej Ameryce. Wskazuje na konkretne organizacje i liderów, którzy porzucili welczyzm i udowadniają, że nadal można wyróżniać się w świecie biznesu bez odbierania ludziom środków do życia, bez niszczenia społeczności i omijania przepisów. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka "Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania" jest pierwszym w Polsce praktycznym podręcznikiem, który w szczery, daleki od idealizowania i naiwności sposób opisuje problemy z zarządzaniem w warunkach instytucji publicznych w naszym kraju. Książka zawiera ponad 250 porad i podpowiedzi, które mogą poprawić zarządzanie tak, by stało się efektywne i skuteczne. Można je wykorzystać zarówno w urzędach administracji samorządowej, urzędach wchodzących w skład Służby Cywilnej, agencjach rządowych, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, a nawet w jednostkach ochrony zdrowia czy jednostkach oświaty. źródło opisu: https://www.poczytaj.pl/ksiazka/kierownik-w-instytucji-publicznej-znajdz-swoj-wlasny-skuteczny-styl-zarzadzania-radoslaw-hancewicz,221283
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej