Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(4)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(7)
Filia "Niedźwiadek"
(1)
Filia "Skorosze"
(7)
Autor
Anastasi Mark
(1)
Barska Anetta
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bucki Piotr
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Clark Duncan
(1)
Evans Liana
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Misztal-Kania Aleksandra
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Najman Marta
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Sala Paweł
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Temat
Kobieta
(2571)
Przyjaźń
(1508)
Rodzina
(1462)
Literatura dziecięca polska
(1273)
Tajemnica
(1089)
Marketing cyfrowy
(-)
Miłość
(1036)
Zwierzęta
(973)
Relacje międzyludzkie
(952)
Polska
(920)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(806)
Dziewczęta
(680)
Powieść sensacyjna
(680)
Śledztwo i dochodzenie
(676)
Rodzeństwo
(629)
Powieść psychologiczna
(613)
Zabójstwo
(602)
II wojna światowa (1939-1945)
(575)
Opowiadanie obyczajowe dla dzieci
(573)
Życie codzienne
(565)
Literatura dziecięca angielska
(549)
Policjanci
(516)
Żydzi
(516)
Uczucia
(496)
Opowiadanie dziecięce polskie
(495)
Dzieci
(489)
Nastolatki
(486)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(482)
Powieść historyczna
(481)
Sekrety rodzinne
(479)
Powieść francuska
(475)
Magia
(472)
Literatura polska
(468)
Powieść thriller
(457)
Małżeństwo
(456)
Wychowanie w rodzinie
(452)
Trudne sytuacje życiowe
(438)
Powieść młodzieżowa angielska
(430)
Powieść młodzieżowa polska
(429)
Ludzie a zwierzęta
(413)
Poezja polska
(411)
Psy
(405)
Boże Narodzenie
(397)
Wybory życiowe
(395)
Powieść romans historyczny
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(376)
Osoby zaginione
(368)
Dziennikarze
(356)
Powieść romans
(356)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(353)
Język polski
(350)
Podróże
(348)
Relacja romantyczna
(347)
Dziecko
(342)
Przestępczość zorganizowana
(340)
Literatura młodzieżowa polska
(338)
Powieść polska
(333)
Powieść amerykańska
(332)
Wojna 1939-1945 r.
(320)
Pisarze polscy
(314)
Polacy za granicą
(308)
Powieść niemiecka
(304)
Samorealizacja
(304)
Koty
(303)
Uczniowie
(303)
Mężczyzna
(295)
Matki i córki
(294)
Pamiętniki polskie
(293)
Opowiadanie polskie
(290)
Literatura młodzieżowa angielska
(282)
Chłopcy
(280)
Język angielski
(279)
Powieść horror
(277)
Arystokracja
(267)
Przedsiębiorstwo
(266)
Wakacje
(257)
Dziadkowie i wnuki
(256)
Politycy
(256)
Psychologia dziecka
(249)
Władcy
(248)
Powieść angielska
(246)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(241)
Publicystyka polska
(240)
Uprowadzenie
(239)
Prywatni detektywi
(238)
Powieść rosyjska
(235)
Literatura
(231)
Odżywianie
(230)
Duchowość katolicka
(228)
Historia
(228)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(228)
Poszukiwania zaginionych
(225)
Filozofia
(224)
Zemsta
(223)
Zarządzanie
(221)
Śmierć
(219)
Powieść przygodowa dla dzieci
(217)
Pisarze
(216)
Polityka
(216)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(216)
Samotność
(215)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Biografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The laptop millionaire : how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym. Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane przez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka, Rekreacja, Sport / Wydawnictwo C. H. Beck)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 640.41/.42 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Książka zakupiona w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 r.
„Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. źródło opisu: https://www.empik.com/vial-jak-zarazac-ideami-i-tw...(?)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy. źródło opisu: nota wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Książka zakupiona w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 r.
Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego, by Twoja sprzedaż przestała być czymś trudnym i stała się naturalna. Ten poradnik podpowie Ci, jak znaleźć lepszych klientów, nawiązać z nimi stałą współpracę i sprawić, by polecali Cię innym. Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: Technikę Mostu Sprzedażowego oraz Technikę Pomocnej Dłoni, dzięki którym znacznie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Dodatkowo podpowiemy Ci, jak powiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_780157,Pozyskaj-klientow-premium-Poradnik-nowoczesnego-sprzedawcy-uslug-Fabijanczyk-Justyna.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Książka "E-marketing" to pozycja, która przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki, jak powinna być zbudowana platforma e-commerce, dlaczego Content is Th King, czym jest marketing 3.0, dokąd zmierzają socjal media, dlaczego less is more, jak dbać o klienta w sieci, jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem, o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać, w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing, jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową, jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. - 202 s. : il. ; 20 cm.
(Onepress Exclusive)
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci - tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : fotogafie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć. źródło opisu: materiały wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II- 8 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 180 stron : ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
(E-marketing / PWN)
Na okładce: Nowe wydanie.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka Joanna Wrycza-Bekier podaje gotowe i skuteczne porady, jak prowadzić webriting w instytucjach kultury. Gdy zastosujesz te unikatowe wskazówki, dotrzesz do tysięcy potencjalnych odbiorców kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej