Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(115)
Forma i typ
Książki
(114)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(114)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(2)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(51)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(24)
Filia "Niedźwiadek"
(44)
Filia "Skorosze"
(16)
Filia "Gołąbki"
(2)
Autor
Kotler Philip
(6)
Mruk Henryk
(6)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Canwell Diane
(2)
Clarke Stephen (1958- )
(2)
Doliński Dariusz
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Kardaszewski Jacek
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Pawłowska Bratumiła
(2)
Pałgan Ryszard
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Spence Charles
(2)
Styś Aniela
(2)
Sutherland Jonathan
(2)
Thomas Michael J
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Altkorn Jerzy
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Radosław
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Barletta Martha
(1)
Belka Andrzej
(1)
Bezubik Krystyna
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bisewski Tadeusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blumenthal Heston (1966- )
(1)
Bogaczyk Iwona
(1)
Bond Alison
(1)
Brady Regina
(1)
Bucki Piotr
(1)
Caslione John A
(1)
Christopher Martin
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciepłowska Agnieszka
(1)
Ciepłowska Agnieszka Barbara
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Cyrson Edward Franciszek
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Falkowska-Olszewska Justyna
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Filip Grażyna
(1)
Forrest Edward
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Futrell Charles M
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Heath Joseph
(1)
Heath Robert
(1)
Hyken Shep
(1)
Jaworska Katarzyna
(1)
Jones John Philip
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Królak-Werwińska Joanna
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lance Steve
(1)
Lipa Michał
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Lundén Björn
(1)
Maison Dominika
(1)
Maksymiuk Kamil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(76)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(114)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(114)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(2582)
Przyjaźń
(1544)
Rodzina
(1490)
Literatura dziecięca polska
(1273)
Tajemnica
(1096)
Marketing
(-)
Miłość
(1041)
Zwierzęta
(991)
Relacje międzyludzkie
(957)
Polska
(920)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(806)
Dziewczęta
(682)
Powieść sensacyjna
(680)
Śledztwo i dochodzenie
(679)
Rodzeństwo
(634)
Powieść psychologiczna
(613)
Zabójstwo
(604)
II wojna światowa (1939-1945)
(581)
Opowiadanie obyczajowe dla dzieci
(573)
Życie codzienne
(567)
Literatura dziecięca angielska
(549)
Policjanci
(520)
Żydzi
(518)
Dzieci
(512)
Uczucia
(508)
Nastolatki
(496)
Opowiadanie dziecięce polskie
(495)
Magia
(483)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(482)
Sekrety rodzinne
(482)
Powieść historyczna
(481)
Powieść francuska
(475)
Literatura polska
(468)
Małżeństwo
(459)
Powieść thriller
(457)
Wychowanie w rodzinie
(452)
Trudne sytuacje życiowe
(441)
Powieść młodzieżowa angielska
(430)
Powieść młodzieżowa polska
(429)
Ludzie a zwierzęta
(418)
Poezja polska
(411)
Psy
(409)
Wybory życiowe
(399)
Boże Narodzenie
(398)
Powieść romans historyczny
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(376)
Osoby zaginione
(370)
Dziennikarze
(357)
Powieść romans
(356)
Podróże
(355)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(353)
Język polski
(351)
Relacja romantyczna
(351)
Dziecko
(342)
Przestępczość zorganizowana
(342)
Literatura młodzieżowa polska
(338)
Powieść polska
(333)
Powieść amerykańska
(332)
Wojna 1939-1945 r.
(320)
Pisarze polscy
(315)
Uczniowie
(312)
Koty
(309)
Polacy za granicą
(309)
Samorealizacja
(305)
Powieść niemiecka
(304)
Matki i córki
(296)
Mężczyzna
(296)
Pamiętniki polskie
(292)
Opowiadanie polskie
(290)
Chłopcy
(286)
Literatura młodzieżowa angielska
(282)
Język angielski
(279)
Powieść horror
(277)
Arystokracja
(269)
Przedsiębiorstwo
(267)
Dziadkowie i wnuki
(260)
Wakacje
(260)
Politycy
(256)
Władcy
(250)
Psychologia dziecka
(249)
Powieść angielska
(246)
Uprowadzenie
(243)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(241)
Publicystyka polska
(240)
Prywatni detektywi
(239)
Powieść rosyjska
(235)
Literatura
(231)
Odżywianie
(231)
Duchowość katolicka
(230)
Historia
(228)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(228)
Poszukiwania zaginionych
(227)
Zemsta
(226)
Filozofia
(224)
Zarządzanie
(222)
Śmierć
(222)
Pisarze
(218)
Samotność
(218)
Polityka
(217)
Powieść przygodowa dla dzieci
(217)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(216)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Paryż (Francja)
(2)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Reportaż
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
115 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zmien. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. źródło opisu: https://www.azymut.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zakupiona w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 r.
Monograficzna książka Grażyny Filip stanowi przykład bardzo dobrego pisarstwa naukowego. W pełni respektuje wysokie standardy stylu naukowego, ale to nie wszystko: mamy do czynienia z Badaczką, którą określiłabym jako tworzącą teksty naukowe z pełną świadomością istoty piśmiennictwa tego typu - jego zadań, celów i funkcji. Wyraźnie interesuje ją płaszczyzna meta tworzonego tekstu. źródło opisu: https://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788379965922&hthost=1&store_id=2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 REWERS (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Four : the hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google.
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. źródło opisu: materiały wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : tab. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Tyt. oryg. : The rebel sell : why the culture can't be jammed.
Polecane lektury s. 462-[465].
S. internetowe s. [466].
Filmogr. s. [467]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The cult of the customer : create an amazing customer experience that turns satisfied customers into customer evangelists" 2009.
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Bibliog. [237]-243.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej