Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(2)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(11)
Filia "Skorosze"
(1)
Filia "Gołąbki"
(1)
Filia "Szamoty"
(2)
Autor
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Ciesielska Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Glumińska-Pawlic Jadwiga
(1)
Gwóźdź Tomasz (prawo)
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomia)
(1)
Krajewska-Śpiewak Joanna
(1)
Musiatowicz-Podbiał Grażyna
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Paszkowska Małgorzata (prawo)
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sowińska-Wróbel Agnieszka
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Stączek Marek
(1)
Sulińska Anna (1983- )
(1)
Szczygielska Ewelina
(1)
Szymczak Anna (zarządzanie zasobami ludzkimi)
(1)
Wiśniewska Karolina (organizacja i zarządzanie)
(1)
Żmuda-Matan Kamila
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Dzieci
(6172)
6-8 lat
(4125)
0-5 lat
(2882)
9-13 lat
(2847)
Młodzież
(884)
Menedżerowie
(16)
14-17 lat
(824)
Rodzice
(122)
Dorośli
(101)
Niewidomi
(97)
18+
(55)
Szkoły podstawowe
(53)
Nauczyciele
(36)
Szkoły wyższe
(31)
B1 (poziom biegłości językowej)
(19)
A2 (poziom biegłości językowej)
(15)
A1 (poziom biegłości językowej)
(14)
Szkoły ponadgimnazjalne
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(13)
Cudzoziemcy
(13)
A2 poziom biegłości językowej
(10)
C1 (poziom biegłości językowej)
(10)
Pedagodzy
(10)
Szkoły średnie
(10)
Przedszkola
(9)
Programiści
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
Klasa 1.
(7)
Klasa 4.
(7)
Poziom podstawowy
(7)
Klasa 5.
(6)
Kobieta
(6)
Logopedzi
(6)
Prawnicy
(6)
Psycholodzy
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Studenci
(6)
Klasa 2.
(5)
Klasa 3.
(5)
Klasa 6.
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Nauczyciele języków
(5)
Pracodawcy
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
C2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Katecheci
(3)
Księgowi
(3)
Licea
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Uczniowie szkół średnich
(3)
Adwokaci
(2)
Aplikanci
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Bibliotekarze
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Gimnazja
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Inżynierowie elektrycy
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Poziom nauczania Poziom podstawowy
(2)
Pracownicy obsługi płacowej
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Radcy prawni
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Sportowcy
(2)
Terapeuci
(2)
Urzędnicy
(2)
młodzież
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Agenci celni
(1)
Analitycy bezpieczeństwa
(1)
Architekci
(1)
Architekci krajobrazu
(1)
Arteterapeuci
(1)
Blogerzy
(1)
Chore na endometriozę
(1)
Chorzy na Hashimoto
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Cukrzycy
(1)
Dietetycy
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Doradcy klienta
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Duchowieństwo
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dzieci z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukatorzy
(1)
Freelancer
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(9)
Przedsiębiorstwo
(3)
Kompetencje przywódcze
(2)
Marketing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ocena pracowników
(2)
Administracja
(1)
Analiza danych
(1)
Budżety terenowe
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dotacja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Excel
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Fizykoterapia
(1)
Infrastruktura informatyczna
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Outsourcing usług informatycznych
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rehabilitanci
(1)
Retoryka
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Statistica (program komputerowy)
(1)
Storytelling
(1)
Sukces
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Teoria zasobowa
(1)
Usługi publiczne
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Zadania publiczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Podręcznik
(1)
Vademecum
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia stanowi zwarty opis podstawowej wiedzy w obszarze zarządzania zasobami informatycznymi, która może zostać wykorzystana zarówno przez środowisko naukowe, jak i przez środowisko biznesowe do - odpowiednio - formułowania obszarów dalszej eksploracji naukowej oraz uzyskania odpowiedzi na wyzwania, problemy i pytania pojawiające się w rzeczywistości gospodarczej. Niniejszą książkę można uznać za swego rodzaju przewodnik, zarówno wskazujący nowe pola eksploracji naukowej, jak i dostarczający wskazówek zarządczych niezbędnych do szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania. źródło opisu: /www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. źródło opisu: https://www.azymut.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Personel & Zarządzanie)
Dlaczego warto przeczytać tę książkę: Dowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy. Poznasz sposób myślenia i działania różnych typów pracowników. Zyskasz konkretne wskazówki pozwalające kształtować pożądane postawy ludzi w organizacji. Zobaczysz, jak z różnymi typami pracowników radzą sobie doświadczeni przełożeni. Satysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan? a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa. Autorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dobre Praktyki w Samorządzie Terytorialnym)
Publikacja stanowi swoiste kompendium wiedzy o zasadach i trybie dotowania organizacji pozarządowych z zasobów finansowych budżetów jednostek samorządu terytorialnego. Praca w przystępny sposób wyjaśnia problematykę prawa dotacyjnego, w tym zwłaszcza procedurę dotyczącą: planowania, udzielania oraz rozliczania dotacji, kontroli wykorzystania przekazanych środków. Opracowanie zawiera także informacje, dotyczące szczególnego trybu postępowania w ramach procedury udzielania i rozliczania dotacji z budżetu jednostki samorządu terytorialnego w czasie stanu zagrożenia epidemicznego i stanu epidemii, który został wprowadzony ustawą z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374 ze zm.). Książka została opracowana z uwzględnieniem najnowszych przepisów i orzecznictwa z zakresu prawa dotacyjnego, w tym: ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o finansach publicznych. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Przedmowa Marka Piechockiego, prezesa polskiej prywatnej firmy zatrudniającej ponad 25 000 pracowników.
''Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć". (prof. Andrzej Jacek Blikle, autor "Doktryny jakości") źródło opisu: nota wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niezależnie od tego, czy niedawno mianowano cię menedżerem, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swoim środowisku, musisz na co dzień się borykać z podobnymi, niezliczonymi wyzwaniami. Zdenerwowani podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić uzasadnienie biznesowe, a ty masz mętlik w głowie. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie w pełni potencjału, którym dysponujesz. "Podręcznik menedżera" prezentujący szczegółowe sposoby postępowania i wiedzę zgromadzoną w archiwach "Harvard Business Review" dotyczących zarządzania, jest kopalnią najlepszych praktyk w najróżniejszych aspektach zarządzania - od podstawowych sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. Podział książki na krótkie podrozdziały umożliwia szybkie znalezienie potrzebnego w danej chwili rozwiązania, ale możesz również zagłębić się w każdy z tematów. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
"Marketing 5.0" to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak stać się inspirującym liderem i uniknąć najczęstszych błędów menedżerskich? Jak motywować współpracowników, aby chętnie i odpowiedzialnie wykonywali powierzane im obowiązki? Jak wyrażać niezadowolenie i krytykę oraz nie stracić dobrych relacji ze współpracownikami? Rozwiązania problemów menedżerów proponowane przez zagranicznych mówców, nawet jeśli sprawdzone, są mało skuteczne. Dlaczego? Ponieważ nie są dostosowane do naszych realiów. Jak pokazuje praktyka, problemem nie jest wprowadzić nową, modną zmianę. Ogromnym wyzwaniem jest tę zmianę utrzymać. Kadra zarządzająca jest najważniejszym spoiwem wszystkich elementów firmy. To menedżerowie kreują całą organizację i to od ich zaangażowania zależy, czy firma będzie działać tak, jak powinna. Skuteczne zarządzanie to efektywna współpraca z pracownikami, którym lider pomaga budować poczucie własnej wartości. Autorki podczas swojej pracy konsultanckiej i trenerskiej w polskich firmach od lat gromadzą różnego rodzaju studia przypadków. Dzięki temu książka składa się nie tylko z praktycznych narzędzi i wskazówek, jak efektywnie zarządzać zespołem, ale również zawiera doświadczenia z polskiego rynku. Książka przeznaczona jest dla menedżerów każdego szczebla – od prezesów i członków zarządów po kierowników małych zespołów – którzy chcą stać się silnymi liderami. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Szamoty"
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie V zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki "Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Obecnie w centrum uwagi samego procesu jest człowiek, jego osobowość, a jednocześnie dynamiczne otoczenie, w jakim funkcjonuje, co powoduje, iż narzędzia motywacyjne również ulegają zmianie. Zaprezentowane w publikacji narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: z jakim pracownikiem mamy dziś do czynienia? Co motywuje pracowników do działania? Jakie narzędzia są dzisiaj najbardziej skuteczne w procesie motywowania pracowników? Jak zarządzać motywacją pracowników? źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dobie cywilizacji, w której coraz więcej urządzeń jest podłączonych do internetu ilość generowanych danych stale rośnie. Ważne jest, aby z tych danych wydobyć kluczowe informacje, które pomogą przedsiębiorcom, kierownikom czy menadżerom w podejmowaniu decyzji w oparciu o faktyczne dane, a nie na podstawie intuicji. W pracy przedstawiono kilka przykładów analizy danych z zakresu inżynierii produkcji. Do analizy danych wykorzystano dwa programy: Microsoft Excel oraz Statistica. źródło opisu: fragment podsumowania książki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód fizjoterapeuty i rehabilitacja lecznicza w Polsce / Małgorzata Paszkowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 319, [1] strona ; 23 cm.
Książka kompleksowo przedstawia aktualny status i zasady wykonywania zawodu fizjoterapeuty, a także organizację rehabilitacji leczniczej w Polsce. Omówiono w niej kompetencje, prawa i obowiązki fizjoterapeutów, a także możliwe formy organizacyjne rehabilitacji leczniczej i ich zakresy. Publikacja w zamierzeniu autorki ma stanowić kompendium podstawowej wiedzy o zawodzie i rodzajach działalności leczniczej w zakresie rehabilitacji, dla każdej osoby wykonującej zawód fizjoterapeuty. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz się menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google i w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym sztuce bycia dobrym szefem. W ostatnich latach zyskała sławę dzięki swojemu nowatorskiemu podejściu do skutecznego zarządzania, które znane jest jako Radykalna Szczerość. Radykalna Szczerość to złoty środek między byciem szefem obrzydliwie agresywnym z jednej strony i rujnująco empatycznym z drugiej. W tym podejściu chodzi o takie kierowanie ludźmi, które łączy w odpowiedni sposób pochwały z krytyką, by pomóc ludziom uzyskiwać lepsze wyniki. Świetni szefowie nawiązują silne relacje ze swoimi pracownikami, a Scott udało się zidentyfikować trzy proste zasady ich budowy: osobiste zaangażowanie, skuteczność, zrozumienie znaczenia. Szef wymagający i wyrozumiały to przewodnik dla wszystkich zagubionych lub wyczerpanych pracowników, napisany zarówno dla szefów, jak i dla każdego, kto ma nad sobą szefa. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Szamoty"
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Storytelling / Marek Stączek. - Wydanie siódme. - Warszawa : EdisonTeam.pl, 2019. - 127 stron : ilustracje ; 23 cm.
Na okładce: Sztuka opowiadania przekonujących i ciekawych historii dla lidera, trenera, sprzedawcy.
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki stosowania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice, dodam, że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”. - Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, będąc unikatową pozycją na rynku wydawniczym, w sposób interdyscyplinarny łączy zagadnienia z obszarów: • sprawozdawczości finansowej, • rachunkowości zarządczej i • kontroli wewnętrznej. Autorka prezentuje wzajemne powiązania tych obszarów oraz efekty zastosowania w postaci modelu powiązań: • sprawozdania finansowego, • narzędzi rachunkowości zarządczej, • instrumentów kontroli wewnętrznej. Publikację wyróżnia: • połączenie podejścia praktycznego z naukowym, • aplikacyjność prezentowanych rozwiązań, • analiza studium przypadku z wykorzystaniem wielowymiarowej analizy porównawczej metodą porządkowania liniowego. Pozycja skierowana jest do szerokiego grona czytelników, w szczególności: • praktyków z działów kontrolingu, managerów i osób zarządzających przedsiębiorstwami, • wykładowców i pracowników naukowych, którzy znajdą w niej m.in. wskazówki i przykłady, jak odpowiednio dobierać i wdrażać narzędzia rachunkowości zarządczej i instrumenty kontroli wewnętrznej, aby wspierać realizację celów przedsiębiorstwa. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oceny okresowe w administracji publicznej : przewodnik / Karolina Wiśniewska. - Stan prawny: 22 lutego 2022 r. - Wrocław : Presscom Sp. z o.o., 2022. - 237 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Biblioteka Kadry i Płace w Administracji)
Oceny okresowe w administracji publicznej Przewodnik to kompleksowy zbiór praktycznych informacji o ocenach okresowych pracowników administracji publicznej. Ukazuje możliwości i zalety wdrożenia kompetencyjnego systemu zarządzania. Zwraca uwagę na istotne, a często pomijane funkcje ocen pracowniczych, które powinny być traktowane nie tylko jako narzędzie. rozliczania i korygowania błędów pracownika, ale także motywowania i nagradzania. Obszerną część zajęły tu gotowe do wykorzystania wzory arkuszy ocen i sprawdzone metody ich przeprowadzania, a także modele rozmów oceniających pracownika. W opracowaniu znalazł się także bank około 80 pomocnych pytań wraz z instrukcją tworzenia nowych, dostosowanych do potrzeb jednostki. źródło opisu: www.sklep.presscom.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 352 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej