Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(4)
Autor
Bavuso Daniela
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Cardone Natale
(1)
Castrounis Alex
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Michałowska Magadalena
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(6185)
6-8 lat
(4135)
0-5 lat
(2894)
9-13 lat
(2855)
Młodzież
(892)
Przedsiębiorcy
(4)
14-17 lat
(832)
Rodzice
(122)
Dorośli
(101)
Niewidomi
(97)
18+
(55)
Szkoły podstawowe
(53)
Nauczyciele
(36)
Szkoły wyższe
(31)
B1 (poziom biegłości językowej)
(19)
Menedżerowie
(16)
A2 (poziom biegłości językowej)
(15)
A1 (poziom biegłości językowej)
(14)
Szkoły ponadgimnazjalne
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(13)
Cudzoziemcy
(13)
A2 poziom biegłości językowej
(10)
C1 (poziom biegłości językowej)
(10)
Pedagodzy
(10)
Szkoły średnie
(10)
Przedszkola
(9)
Programiści
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
Klasa 1.
(7)
Klasa 4.
(7)
Kobieta
(7)
Poziom podstawowy
(7)
Klasa 5.
(6)
Logopedzi
(6)
Prawnicy
(6)
Psycholodzy
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Studenci
(6)
Klasa 2.
(5)
Klasa 3.
(5)
Klasa 6.
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Nauczyciele języków
(5)
Pracodawcy
(5)
Terapeuci zajęciowi
(4)
C2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Katecheci
(3)
Księgowi
(3)
Licea
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Uczniowie szkół średnich
(3)
Adwokaci
(2)
Aplikanci
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Bibliotekarze
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Gimnazja
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Inżynierowie elektrycy
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Poziom nauczania Poziom podstawowy
(2)
Pracownicy obsługi płacowej
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Radcy prawni
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Sportowcy
(2)
Terapeuci
(2)
Urzędnicy
(2)
młodzież
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Agenci celni
(1)
Analitycy bezpieczeństwa
(1)
Architekci
(1)
Architekci krajobrazu
(1)
Arteterapeuci
(1)
Blogerzy
(1)
Chore na endometriozę
(1)
Chorzy na Hashimoto
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Cukrzycy
(1)
Dietetycy
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Doradcy klienta
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Duchowieństwo
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dzieci z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukatorzy
(1)
Freelancer
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Big data
(1)
Branding (marketing)
(1)
Innowacje
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Prawo zamówień publicznych
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Sukces
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Taktyka
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak od zera wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega - abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. źródło opisu: www.ateneum.net.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: O'reilly.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po zamówieniach publicznych / Magdalena Michałowska. - Stan prawny: 1 września 2021 r. - Wrocław : Presscom Sp. z o.o., 2021. - 386 stron : ilustracje ; 22 cm.
("Przetargi Publiczne" Biblioteka)
Jak wybrać właściwy tryb prowadzenia postępowania? W jaki sposób liczyć i dokumentować terminy? Kiedy występuje obowiązek powoływania komisji przetargowej? Jakie środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w wyjątkowym przewodniku, który pomoże rozwiązać najczęstsze problemy zamawiających i wykonawców. Autorka, krok po kroku, omawia etapy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz prawa i obowiązki jego uczestników. Z zamawiającymi dzieli się wskazówkami dotyczącymi prawidłowego opisu przedmiotu zamówienia i określania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcom zaś podpowiada, jak uniknąć odrzucenia oferty lub wykluczenia z postępowania oraz w jaki sposób wnieść odwołanie. Z książki dowiesz się m.in. o: - waloryzacji wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, - unieważnieniu postępowania w przypadku wystąpienia konfliktu interesów, - podziale zamówienia na części, - obowiązkowych elementach SWZ i zasadach jej udostępniania. Publikacja została wzbogacona o orzecznictwo KIO, GKO, sądów powszechnych i TSUE oraz opatrzona licznymi schematami i przykładami dobrych praktyk. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca - nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii. Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i czynnego żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej