Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(2)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(5)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(4)
Filia "Niedźwiadek"
(6)
Filia "Skorosze"
(3)
Filia "Gołąbki"
(1)
Autor
Baran Radosław
(2)
Bavuso Daniela
(1)
Cardone Natale
(1)
Doroba Anita
(1)
Downar Wojciech
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Kall Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lundén Björn
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Pawłowska Bratumiła
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Piwowarska Anna
(1)
Puczyłowski Kamil
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Shalowitz Joel (1953- )
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Stevens Robert J. (1955- )
(1)
Thielmann Dawid
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(2582)
Przyjaźń
(1525)
Rodzina
(1478)
Literatura dziecięca polska
(1273)
Tajemnica
(1093)
Marketing strategiczny
(-)
Miłość
(1039)
Zwierzęta
(982)
Relacje międzyludzkie
(956)
Polska
(920)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(806)
Dziewczęta
(688)
Powieść sensacyjna
(680)
Śledztwo i dochodzenie
(677)
Rodzeństwo
(632)
Powieść psychologiczna
(613)
Zabójstwo
(603)
II wojna światowa (1939-1945)
(580)
Opowiadanie obyczajowe dla dzieci
(573)
Życie codzienne
(566)
Literatura dziecięca angielska
(549)
Policjanci
(518)
Żydzi
(518)
Uczucia
(503)
Opowiadanie dziecięce polskie
(495)
Dzieci
(494)
Nastolatki
(490)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(482)
Sekrety rodzinne
(482)
Powieść historyczna
(481)
Powieść francuska
(475)
Magia
(474)
Literatura polska
(468)
Małżeństwo
(458)
Powieść thriller
(457)
Wychowanie w rodzinie
(452)
Trudne sytuacje życiowe
(440)
Powieść młodzieżowa angielska
(430)
Powieść młodzieżowa polska
(429)
Ludzie a zwierzęta
(413)
Poezja polska
(411)
Psy
(405)
Wybory życiowe
(399)
Boże Narodzenie
(397)
Powieść romans historyczny
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(376)
Osoby zaginione
(370)
Dziennikarze
(357)
Powieść romans
(356)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(353)
Relacja romantyczna
(351)
Język polski
(350)
Podróże
(350)
Dziecko
(342)
Przestępczość zorganizowana
(342)
Literatura młodzieżowa polska
(338)
Powieść polska
(333)
Powieść amerykańska
(332)
Wojna 1939-1945 r.
(320)
Pisarze polscy
(314)
Polacy za granicą
(309)
Koty
(305)
Samorealizacja
(305)
Uczniowie
(305)
Powieść niemiecka
(304)
Matki i córki
(296)
Mężczyzna
(296)
Pamiętniki polskie
(292)
Opowiadanie polskie
(290)
Chłopcy
(282)
Literatura młodzieżowa angielska
(282)
Język angielski
(279)
Powieść horror
(277)
Arystokracja
(269)
Przedsiębiorstwo
(266)
Dziadkowie i wnuki
(259)
Wakacje
(258)
Politycy
(256)
Władcy
(250)
Psychologia dziecka
(249)
Powieść angielska
(246)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(241)
Publicystyka polska
(240)
Uprowadzenie
(240)
Prywatni detektywi
(239)
Powieść rosyjska
(235)
Literatura
(231)
Odżywianie
(231)
Duchowość katolicka
(229)
Historia
(228)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(228)
Poszukiwania zaginionych
(225)
Zemsta
(225)
Filozofia
(224)
Zarządzanie
(221)
Śmierć
(219)
Pisarze
(218)
Polityka
(217)
Powieść przygodowa dla dzieci
(217)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(216)
Samotność
(216)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Podręcznik
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak od zera wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega - abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. źródło opisu: www.ateneum.net.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy : [Magazyn Skorosze] / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD).
Płyta CD zawiera prezentacje do wykładów.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing, również poradnik dla praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z promocją usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yale School of Management, oferuje rozwiązanie – nową, sprawdzoną metodę prowadzenia negocjacji, która: – pomaga określić faktyczną wartość przedmiotu negocjacji, czyli tytułowego tortu, – ukazuje prawdziwą siłę negocjujących graczy i sprawiedliwie uwzględnia ich wkład, – pozwala się skupić na stworzeniu jak największego tortu dzięki współpracy, – gwarantuje, że każda ze stron dostanie równą część negocjowanej wartości. Dzielenie tortu to zdroworozsądkowe zobowiązanie do sprawiedliwości i uczciwości, które działa zarówno w biznesie, w polityce, jak i w życiu codziennym. Usuwa niepotrzebne obawy i stres, przez które wielu ludzi nie lubi negocjować. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okładki: Pobudzanie innowacyjności i kreatywności, tworzenie systemu troski o klienta.
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętności opanowania i stosowania zasad strategicznego myślenia i działania. źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/7482/strategiczny-system-zarzadzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców - twoich idealnych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing.)
Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej. Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną. Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie internetu w zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : fotogafie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć. źródło opisu: materiały wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 077 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej