Pozycjonowanie (marketing)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(2)
Autor
Bavuso Daniela
(1)
Cardone Natale
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(2583)
Przyjaźń
(1529)
Rodzina
(1480)
Literatura dziecięca polska
(1273)
Tajemnica
(1095)
Pozycjonowanie (marketing)
(-)
Miłość
(1040)
Zwierzęta
(982)
Relacje międzyludzkie
(954)
Polska
(920)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(806)
Dziewczęta
(688)
Powieść sensacyjna
(680)
Śledztwo i dochodzenie
(677)
Rodzeństwo
(633)
Powieść psychologiczna
(613)
Zabójstwo
(603)
II wojna światowa (1939-1945)
(581)
Opowiadanie obyczajowe dla dzieci
(573)
Życie codzienne
(566)
Literatura dziecięca angielska
(549)
Policjanci
(520)
Żydzi
(518)
Uczucia
(504)
Dzieci
(495)
Opowiadanie dziecięce polskie
(495)
Nastolatki
(492)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(482)
Sekrety rodzinne
(482)
Powieść historyczna
(481)
Magia
(480)
Powieść francuska
(475)
Literatura polska
(468)
Małżeństwo
(459)
Powieść thriller
(457)
Wychowanie w rodzinie
(452)
Trudne sytuacje życiowe
(440)
Powieść młodzieżowa angielska
(430)
Powieść młodzieżowa polska
(429)
Ludzie a zwierzęta
(414)
Poezja polska
(411)
Psy
(406)
Wybory życiowe
(399)
Boże Narodzenie
(397)
Powieść romans historyczny
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(376)
Osoby zaginione
(371)
Dziennikarze
(357)
Powieść romans
(356)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(353)
Podróże
(351)
Relacja romantyczna
(351)
Język polski
(350)
Dziecko
(342)
Przestępczość zorganizowana
(342)
Literatura młodzieżowa polska
(338)
Powieść polska
(333)
Powieść amerykańska
(332)
Wojna 1939-1945 r.
(320)
Pisarze polscy
(315)
Uczniowie
(312)
Polacy za granicą
(309)
Koty
(305)
Samorealizacja
(305)
Powieść niemiecka
(304)
Matki i córki
(296)
Mężczyzna
(296)
Pamiętniki polskie
(292)
Opowiadanie polskie
(290)
Chłopcy
(283)
Literatura młodzieżowa angielska
(282)
Język angielski
(279)
Powieść horror
(277)
Arystokracja
(269)
Przedsiębiorstwo
(266)
Dziadkowie i wnuki
(259)
Wakacje
(258)
Politycy
(256)
Władcy
(250)
Psychologia dziecka
(249)
Powieść angielska
(246)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(241)
Uprowadzenie
(241)
Publicystyka polska
(240)
Prywatni detektywi
(239)
Powieść rosyjska
(235)
Literatura
(231)
Odżywianie
(231)
Duchowość katolicka
(229)
Historia
(228)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(228)
Poszukiwania zaginionych
(226)
Zemsta
(226)
Filozofia
(224)
Śmierć
(222)
Zarządzanie
(221)
Pisarze
(218)
Polityka
(217)
Powieść przygodowa dla dzieci
(217)
Samotność
(217)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(216)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak od zera wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega - abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. źródło opisu: www.ateneum.net.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej