Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(2)
Autor
Gasper Dorota
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(6190)
6-8 lat
(4136)
0-5 lat
(2898)
9-13 lat
(2856)
Młodzież
(892)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
14-17 lat
(832)
Rodzice
(122)
Dorośli
(101)
Niewidomi
(97)
18+
(55)
Szkoły podstawowe
(53)
Nauczyciele
(36)
Szkoły wyższe
(31)
B1 (poziom biegłości językowej)
(19)
Menedżerowie
(16)
A2 (poziom biegłości językowej)
(15)
A1 (poziom biegłości językowej)
(14)
Szkoły ponadgimnazjalne
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(13)
Cudzoziemcy
(13)
A2 poziom biegłości językowej
(10)
C1 (poziom biegłości językowej)
(10)
Pedagodzy
(10)
Szkoły średnie
(10)
Przedszkola
(9)
Programiści
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
Klasa 1.
(7)
Klasa 4.
(7)
Kobieta
(7)
Poziom podstawowy
(7)
Klasa 5.
(6)
Logopedzi
(6)
Prawnicy
(6)
Psycholodzy
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Studenci
(6)
Klasa 2.
(5)
Klasa 3.
(5)
Klasa 6.
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Nauczyciele języków
(5)
Pracodawcy
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
C2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Katecheci
(3)
Księgowi
(3)
Licea
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Uczniowie szkół średnich
(3)
Adwokaci
(2)
Aplikanci
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Bibliotekarze
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Gimnazja
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Inżynierowie elektrycy
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Poziom nauczania Poziom podstawowy
(2)
Pracownicy obsługi płacowej
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Radcy prawni
(2)
Sportowcy
(2)
Terapeuci
(2)
Urzędnicy
(2)
młodzież
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Agenci celni
(1)
Analitycy bezpieczeństwa
(1)
Architekci
(1)
Architekci krajobrazu
(1)
Arteterapeuci
(1)
Blogerzy
(1)
Chore na endometriozę
(1)
Chorzy na Hashimoto
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Cukrzycy
(1)
Dietetycy
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Doradcy klienta
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Duchowieństwo
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dzieci z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukatorzy
(1)
Freelancer
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Temat
Content marketing
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Sprzedaż
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
"Marketing 5.0" to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej