Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(1)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(10)
Filia "Niedźwiadek"
(1)
Filia "Gołąbki"
(2)
Filia "Szamoty"
(1)
Autor
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Bogusz Klaudia
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Ciesielska Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Cieślak Monika
(1)
Czechowski Jan (1976- )
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Daniek Kamila
(1)
Ebisch-Stenzel Magdalena
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Górka Kazimierz (1940- )
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarek Olga (1984- )
(1)
Karinch Maryann (1953- )
(1)
Kowalska Katarzyna (ekonomia przedsiębiorstw)
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomia)
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Maciejewski Wojciech (ekonomia)
(1)
Mucha Anna (ekonomia)
(1)
Murzyn Dorota
(1)
Musiatowicz-Podbiał Grażyna
(1)
Nowak Paweł (ekonomia)
(1)
Orchel-Szeląg Anna
(1)
Ostachowski Paweł
(1)
Pach Janina (1956- )
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Radomska Ewa (ekonomia)
(1)
Sabal Maciej
(1)
Sala Krzysztof (ekonomia)
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Sowińska-Wróbel Agnieszka
(1)
Stanienda Jolanta
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Sulińska Anna (1983- )
(1)
Szczepańska Magdalena
(1)
Szyja Paulina
(1)
Szymczak Anna (zarządzanie zasobami ludzkimi)
(1)
Thier Agnieszka
(1)
Wallace Amy (1962- )
(1)
Wichowska Anna
(1)
Wiśniewska Karolina (organizacja i zarządzanie)
(1)
Łuszczyk Marcin
(1)
Śliwa Renata
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Żebrowski Andrzej (politolog)
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Pracodawcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Dyrektorzy
(1)
Pracownicy obsługi płacowej
(1)
Temat
Kobieta
(2572)
Przyjaźń
(1521)
Rodzina
(1474)
Literatura dziecięca polska
(1273)
Tajemnica
(1090)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(-)
Miłość
(1038)
Zwierzęta
(980)
Relacje międzyludzkie
(954)
Polska
(920)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(806)
Dziewczęta
(687)
Powieść sensacyjna
(680)
Śledztwo i dochodzenie
(677)
Rodzeństwo
(631)
Powieść psychologiczna
(613)
Zabójstwo
(603)
II wojna światowa (1939-1945)
(576)
Opowiadanie obyczajowe dla dzieci
(573)
Życie codzienne
(566)
Literatura dziecięca angielska
(549)
Policjanci
(516)
Żydzi
(516)
Uczucia
(499)
Opowiadanie dziecięce polskie
(495)
Dzieci
(492)
Nastolatki
(488)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(482)
Powieść historyczna
(481)
Sekrety rodzinne
(481)
Powieść francuska
(475)
Magia
(472)
Literatura polska
(468)
Powieść thriller
(457)
Małżeństwo
(456)
Wychowanie w rodzinie
(452)
Trudne sytuacje życiowe
(439)
Powieść młodzieżowa angielska
(430)
Powieść młodzieżowa polska
(429)
Ludzie a zwierzęta
(413)
Poezja polska
(411)
Psy
(405)
Boże Narodzenie
(397)
Wybory życiowe
(395)
Powieść romans historyczny
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(376)
Osoby zaginione
(368)
Dziennikarze
(357)
Powieść romans
(356)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(353)
Język polski
(350)
Podróże
(349)
Relacja romantyczna
(348)
Dziecko
(342)
Przestępczość zorganizowana
(341)
Literatura młodzieżowa polska
(338)
Powieść polska
(333)
Powieść amerykańska
(332)
Wojna 1939-1945 r.
(320)
Pisarze polscy
(314)
Polacy za granicą
(309)
Koty
(305)
Samorealizacja
(305)
Uczniowie
(305)
Powieść niemiecka
(304)
Matki i córki
(296)
Mężczyzna
(296)
Pamiętniki polskie
(293)
Opowiadanie polskie
(290)
Chłopcy
(282)
Literatura młodzieżowa angielska
(282)
Język angielski
(279)
Powieść horror
(277)
Arystokracja
(268)
Przedsiębiorstwo
(266)
Dziadkowie i wnuki
(258)
Wakacje
(258)
Politycy
(256)
Psychologia dziecka
(249)
Władcy
(249)
Powieść angielska
(246)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(241)
Publicystyka polska
(240)
Uprowadzenie
(240)
Prywatni detektywi
(239)
Powieść rosyjska
(235)
Literatura
(231)
Odżywianie
(231)
Duchowość katolicka
(228)
Historia
(228)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(228)
Poszukiwania zaginionych
(225)
Filozofia
(224)
Zemsta
(223)
Zarządzanie
(221)
Śmierć
(219)
Powieść przygodowa dla dzieci
(217)
Pisarze
(216)
Polityka
(216)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(216)
Samotność
(216)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; przekład: Marcin Kowalczyk. - Wydanie rozszerzone w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2024. - 526, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania wytwórnią filmów animowanych Pixar - zaproszenie na spotkania i narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kulturę kreatywności - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, "wyraz idei, które pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W poszukiwaniu idealnego kandydata... Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi – kluczowych według autorki – jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie – będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania. Dlaczego to niezwykle istotne? Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki – wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia stanowi zwarty opis podstawowej wiedzy w obszarze zarządzania zasobami informatycznymi, która może zostać wykorzystana zarówno przez środowisko naukowe, jak i przez środowisko biznesowe do - odpowiednio - formułowania obszarów dalszej eksploracji naukowej oraz uzyskania odpowiedzi na wyzwania, problemy i pytania pojawiające się w rzeczywistości gospodarczej. Niniejszą książkę można uznać za swego rodzaju przewodnik, zarówno wskazujący nowe pola eksploracji naukowej, jak i dostarczający wskazówek zarządczych niezbędnych do szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania. źródło opisu: /www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kadry od A do Z / Monika Cieślak. - Stan prawny na dzień 1 maja 2020 r. - Warszawa : HR Services Monika Cieślak, [2020]. - 807 stron ; 24 cm.
(Od A do Z / HR Services Monika Cieślak)
Data wydania według stanu prawnego.
Książka jest napisana przez praktyka – pracownika działu kadr i płac, zajmującego się na co dzień zagadnieniami kadrowymi i będącego jednocześnie wykładowcą na kursach kadrowo-płacowych. Obejmuje m. in. ochrony danych osobowych, tematykę dotyczącą nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, zatrudniania na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, urlopów pracowniczych, czasu pracy, ochrony szczególnych grup zatrudnionych w tym kobiet. Nie chcąc unikać tematów trudnych i kontrowersyjnych, autorka poruszyła zagadnienia, dla których nie ma jednoznacznych rozwiązań w przepisach prawnych. W takich sytuacjach wskazano praktykowane rozwiązania, zaznaczając istniejące kontrowersje i wątpliwości. Wymaga podkreślenia, iż przedstawione rozwiązania są zalecane, aczkolwiek niniejsza pozycja nie stanowi źródła prawa, dostarcza natomiast szeregu wskazówek na temat jego interpretacji. Jest ona źródłem wiedzy na temat praktykowanych i doradzanych rozwiązań problemów kadrowych. źrodło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Personel & Zarządzanie)
Dlaczego warto przeczytać tę książkę: Dowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy. Poznasz sposób myślenia i działania różnych typów pracowników. Zyskasz konkretne wskazówki pozwalające kształtować pożądane postawy ludzi w organizacji. Zobaczysz, jak z różnymi typami pracowników radzą sobie doświadczeni przełożeni. Satysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan? a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa. Autorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na okładce: Jak wpływać na innych?.
Wyczerpujący poradnik, uczący tego, jak wpływać na innych, by zapewnić sobie realizację własnych celów. Praca oparta jest na wiedzy i doświadczeniu Hartleya, oficera armii amerykańskiej zawodowo zajmującego się przesłuchiwaniem jeńców i mającego za sobą m.in. służbę podczas wojny w Zatoce Perskiej. Autorzy przedstawiają całą gamę środków skutecznego oddziaływania na inne osoby. Pierwsza część książki zawiera opis funkcjonowania człowieka w grupie, potem ukazane zostają interakcyjne mechanizmy wewnątrzgrupowe w odniesieniu do zbiorowości. Druga, najobszerniejsza część książki, jest prezentacją środków pozwalających oddziaływać na innych. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Przedmowa Marka Piechockiego, prezesa polskiej prywatnej firmy zatrudniającej ponad 25 000 pracowników.
''Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć". (prof. Andrzej Jacek Blikle, autor "Doktryny jakości") źródło opisu: nota wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niezależnie od tego, czy niedawno mianowano cię menedżerem, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swoim środowisku, musisz na co dzień się borykać z podobnymi, niezliczonymi wyzwaniami. Zdenerwowani podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić uzasadnienie biznesowe, a ty masz mętlik w głowie. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie w pełni potencjału, którym dysponujesz. "Podręcznik menedżera" prezentujący szczegółowe sposoby postępowania i wiedzę zgromadzoną w archiwach "Harvard Business Review" dotyczących zarządzania, jest kopalnią najlepszych praktyk w najróżniejszych aspektach zarządzania - od podstawowych sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. Podział książki na krótkie podrozdziały umożliwia szybkie znalezienie potrzebnego w danej chwili rozwiązania, ale możesz również zagłębić się w każdy z tematów. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak stać się inspirującym liderem i uniknąć najczęstszych błędów menedżerskich? Jak motywować współpracowników, aby chętnie i odpowiedzialnie wykonywali powierzane im obowiązki? Jak wyrażać niezadowolenie i krytykę oraz nie stracić dobrych relacji ze współpracownikami? Rozwiązania problemów menedżerów proponowane przez zagranicznych mówców, nawet jeśli sprawdzone, są mało skuteczne. Dlaczego? Ponieważ nie są dostosowane do naszych realiów. Jak pokazuje praktyka, problemem nie jest wprowadzić nową, modną zmianę. Ogromnym wyzwaniem jest tę zmianę utrzymać. Kadra zarządzająca jest najważniejszym spoiwem wszystkich elementów firmy. To menedżerowie kreują całą organizację i to od ich zaangażowania zależy, czy firma będzie działać tak, jak powinna. Skuteczne zarządzanie to efektywna współpraca z pracownikami, którym lider pomaga budować poczucie własnej wartości. Autorki podczas swojej pracy konsultanckiej i trenerskiej w polskich firmach od lat gromadzą różnego rodzaju studia przypadków. Dzięki temu książka składa się nie tylko z praktycznych narzędzi i wskazówek, jak efektywnie zarządzać zespołem, ale również zawiera doświadczenia z polskiego rynku. Książka przeznaczona jest dla menedżerów każdego szczebla – od prezesów i członków zarządów po kierowników małych zespołów – którzy chcą stać się silnymi liderami. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Szamoty"
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie V zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki "Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Obecnie w centrum uwagi samego procesu jest człowiek, jego osobowość, a jednocześnie dynamiczne otoczenie, w jakim funkcjonuje, co powoduje, iż narzędzia motywacyjne również ulegają zmianie. Zaprezentowane w publikacji narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: z jakim pracownikiem mamy dziś do czynienia? Co motywuje pracowników do działania? Jakie narzędzia są dzisiaj najbardziej skuteczne w procesie motywowania pracowników? Jak zarządzać motywacją pracowników? źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The ideal team player : how to recognize and cultivate the three essential virtues : a leadership fable.
Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu to opowieść, której bohaterem jest Jeff Shanley, lider podejmujący rozpaczliwą próbę odbudowy firmy swojego wuja na gruncie wartości związanych z pracą zespołową. Musi w tym celu zdefiniować najważniejsze cechy prawdziwego gracza zespołowego, a następnie na ich podstawie stworzyć odpowiednią kulturę rekrutacji i rozwoju firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz się menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google i w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym sztuce bycia dobrym szefem. W ostatnich latach zyskała sławę dzięki swojemu nowatorskiemu podejściu do skutecznego zarządzania, które znane jest jako Radykalna Szczerość. Radykalna Szczerość to złoty środek między byciem szefem obrzydliwie agresywnym z jednej strony i rujnująco empatycznym z drugiej. W tym podejściu chodzi o takie kierowanie ludźmi, które łączy w odpowiedni sposób pochwały z krytyką, by pomóc ludziom uzyskiwać lepsze wyniki. Świetni szefowie nawiązują silne relacje ze swoimi pracownikami, a Scott udało się zidentyfikować trzy proste zasady ich budowy: osobiste zaangażowanie, skuteczność, zrozumienie znaczenia. Szef wymagający i wyrozumiały to przewodnik dla wszystkich zagubionych lub wyczerpanych pracowników, napisany zarówno dla szefów, jak i dla każdego, kto ma nad sobą szefa. źródło opisu: materiały wydawcy
Książka
W koszyku
Ekonomia społeczna i przedsiębiorczość : innowacje - środowisko / redakcja naukowa: Marta Czyżewska, Janina Pach, Krzysztof Sala ; [autorzy dr Renata Śliwa (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), dr Maciej Sabal (Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie), dr Jolanta Stanienda (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), dr Katarzyna Kowalska (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), dr Magdalena Szczepańska (Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy), dr hab. prof. UP Janina Pach (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), dr Małgorzata Błażejowska (Politechnika Koszalińska), dr Marta Czyżewska (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), dr Ewa Radomska (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), dr Jan Czechowski (Małopolska Uczelnia Państwowa), dr Anna Wichowska (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie), dr Paweł Nowak (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), dr Anna Orchel-Szeląg (Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie), mgr Anna Mucha (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), dr Dorota Murzyn (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), dr Wojciech Maciejewski (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), prof. dr hab. Stanisław Ślusarczyk (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie), dr Krzysztof Sala (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), dr Kamila Daniek (Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie), dr hab. prof. UP Andrzej Żebrowski (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), dr Paulina Szyja (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), mgr Magdalena Ebisch-Stenzel (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), dr Paweł Ostachowski (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie), mgr Klaudia Bogusz (KGHM Polska Miedź S.A.), prof. dr hab. Kazimierz Górka (Krajowa Izba Gospodarcza), dr hab. inż. prof. PO Marcin Łuszczyk (Politechnika Opolska), dr Agnieszka Thier (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)]. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 421 stron : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Ekonomia społeczna stanowi wyraz działań mających na celu troskę o poprawę sytuacji społeczeństwa funkcjonującego w realiach gospodarki nastawionej na maksymalizację zysku i ograniczanie kosztów. Poprzez oparcie się na takich wartościach, jak: solidarność, partycypacja, odpowiedzialność i spójność społeczna zorientowana jest na realizację podstawowego celu, jakim powinna być poprawa jakości życia wszystkich obywateli. Efektywność gospodarowania ściśle wiąże się z przedsiębiorczością i innowacyjnością, ale także coraz wyraźniej z kształtowaniem prospołecznych postaw, aktywnością obywatelską we wszystkich sferach życiach gospodarczego. Niniejsza książka porusza szereg ważnych i aktualnych problemów należących do nurtu ekonomii i przedsiębiorczości społecznej. Podkreślono w niej także znaczenie i rolę innowacji (szczególnie innowacji społecznych) w rozwoju społeczno-gospodarczym oraz kwestie związane z odpowiedzialnością za środowisko naturalne. Tak rozległe spektrum poruszanych zagadnień pozwala Czytelnikowi spojrzeć z szerszej perspektywy na ważne tematy skupione wokół innowacji, środowiska oraz ekonomii i przedsiębiorczości społecznej. Analizy i diagnoza obecnej sytuacji w tym zakresie powinny zainteresować w szczególności pracowników naukowych oraz studentów nauk społecznych, jak też osoby chcące poznawać i wiedzieć więcej na temat aktualnych procesów, zjawisk społecznych, gospodarczych i środowiskowych. źródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oceny okresowe w administracji publicznej : przewodnik / Karolina Wiśniewska. - Stan prawny: 22 lutego 2022 r. - Wrocław : Presscom Sp. z o.o., 2022. - 237 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Biblioteka Kadry i Płace w Administracji)
Oceny okresowe w administracji publicznej Przewodnik to kompleksowy zbiór praktycznych informacji o ocenach okresowych pracowników administracji publicznej. Ukazuje możliwości i zalety wdrożenia kompetencyjnego systemu zarządzania. Zwraca uwagę na istotne, a często pomijane funkcje ocen pracowniczych, które powinny być traktowane nie tylko jako narzędzie. rozliczania i korygowania błędów pracownika, ale także motywowania i nagradzania. Obszerną część zajęły tu gotowe do wykorzystania wzory arkuszy ocen i sprawdzone metody ich przeprowadzania, a także modele rozmów oceniających pracownika. W opracowaniu znalazł się także bank około 80 pomocnych pytań wraz z instrukcją tworzenia nowych, dostosowanych do potrzeb jednostki. źródło opisu: www.sklep.presscom.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 352 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej