Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(60)
Forma i typ
Książki
(58)
Poradniki i przewodniki
(21)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(46)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(3)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(8)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(34)
Filia "Niedźwiadek"
(2)
Filia "Skorosze"
(10)
Filia "Gołąbki"
(7)
Filia "Szamoty"
(2)
Autor
Gasper Dorota
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Ambroziak Dariusz
(1)
Bajak Maria (marketing)
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bezos Jeffrey (1964- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Castrounis Alex
(1)
Cichocki Marcin
(1)
Ciesielska Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Clark Duncan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(1)
Edwards Jim
(1)
Eker T. Harv (1954- )
(1)
Evans Liana
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fried Jason
(1)
Gelles David
(1)
Hancewicz Radosław
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarek Olga (1984- )
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karinch Maryann (1953- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kleszcz Paweł (1969- )
(1)
Kocimski Arkadiusz
(1)
Komsta Adrian
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomia)
(1)
Krajewska-Śpiewak Joanna
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kubicki Paweł (tłumacz)
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Mattson David (1963- )
(1)
Maurer Robert
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Mickle Tripp
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Modras Agnieszka
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Musiatowicz-Podbiał Grażyna
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Pabian Angelika
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Podrez-Siama Ewelina (1987- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rogalski Michał
(1)
Rogowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Sandler David H
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sibony Olivier (1967- )
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sowińska-Wróbel Agnieszka
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Strutzel Dan
(1)
Sulińska Anna (1983- )
(1)
Szczygielska Ewelina
(1)
Szymczak Anna (zarządzanie zasobami ludzkimi)
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tsitoara Mariot
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wasilewski Jacek (socjolog)
(1)
Wekselberg Victor
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wiśniewska Karolina (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(47)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(59)
Odbiorca
Menedżerowie
(13)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Sukces
(9)
Zarządzanie
(9)
Marketing cyfrowy
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Menedżerowie
(4)
Przywództwo
(4)
Sprzedaż
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Branding (marketing)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Organizacja pracy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja
(2)
Content marketing
(2)
Copywriting
(2)
Decyzje
(2)
Ekonomia behawioralna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Ocena pracowników
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Pozycjonowanie (marketing)
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Alibaba.com
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Apple Inc
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Beacon (urządzenie)
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Big data
(1)
Bogactwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Cook, Timothy D. (1960- )
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Excel
(1)
Finanse
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Git (program komputerowy)
(1)
GitHub (serwis internetowy)
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Hotelarstwo
(1)
Infrastruktura informatyczna
(1)
Instagram
(1)
Internet rzeczy
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Irracjonalność
(1)
Ive, Jonathan (1967- )
(1)
Kaizen
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kontrola wersji (informatyka)
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Korporacjonizm
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Ma, Jack (1964- )
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing projektów
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Model biznesowy
(1)
Nawyki
(1)
Netflix
(1)
Obiektywność
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ameryka
(1)
Chiny
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(30)
Opracowanie
(10)
Monografia
(6)
Podręcznik
(4)
Poradniki
(3)
Reportaż
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1513)
Edukacja i pedagogika
(777)
Socjologia i społeczeństwo
(571)
Medycyna i zdrowie
(505)
Psychologia
(459)
Zarządzanie i marketing
(60)
Hobby i czas wolny
(395)
Biologia
(394)
Religia i duchowość
(386)
Kultura i sztuka
(364)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(280)
Rozwój osobisty
(240)
Podróże i turystyka
(200)
Literaturoznawstwo
(190)
Kulinaria
(169)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(159)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(157)
Etnologia i antropologia kulturowa
(142)
Nauka i badania
(114)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(113)
Językoznawstwo
(107)
Kultura fizyczna i sport
(106)
Geografia i nauki o Ziemi
(98)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(92)
Informatyka i technologie informacyjne
(87)
Fizyka i astronomia
(78)
Inżynieria i technika
(66)
Ochrona środowiska
(65)
Praca, kariera, pieniądze
(62)
Filozofia i etyka
(60)
Styl życia, moda i uroda
(60)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(57)
Media i komunikacja społeczna
(49)
Rolnictwo i leśnictwo
(34)
Dom i ogród
(33)
Architektura i budownictwo
(32)
Transport i logistyka
(29)
Matematyka
(28)
Chemia
(19)
Archeologia
(15)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(13)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na okładce: Jak wpływać na innych?.
Wyczerpujący poradnik, uczący tego, jak wpływać na innych, by zapewnić sobie realizację własnych celów. Praca oparta jest na wiedzy i doświadczeniu Hartleya, oficera armii amerykańskiej zawodowo zajmującego się przesłuchiwaniem jeńców i mającego za sobą m.in. służbę podczas wojny w Zatoce Perskiej. Autorzy przedstawiają całą gamę środków skutecznego oddziaływania na inne osoby. Pierwsza część książki zawiera opis funkcjonowania człowieka w grupie, potem ukazane zostają interakcyjne mechanizmy wewnątrzgrupowe w odniesieniu do zbiorowości. Druga, najobszerniejsza część książki, jest prezentacją środków pozwalających oddziaływać na innych. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Znak Litera Nova)
Na okładce: Pierwsza książka CEO Netflixa.
Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings – prezes i CEO Netflixa – po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników – Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
(Onepress)
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ― po prostu jest uniwersalny. Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych. źródlo opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Przedmowa Marka Piechockiego, prezesa polskiej prywatnej firmy zatrudniającej ponad 25 000 pracowników.
''Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć". (prof. Andrzej Jacek Blikle, autor "Doktryny jakości") źródło opisu: nota wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niezależnie od tego, czy niedawno mianowano cię menedżerem, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swoim środowisku, musisz na co dzień się borykać z podobnymi, niezliczonymi wyzwaniami. Zdenerwowani podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić uzasadnienie biznesowe, a ty masz mętlik w głowie. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie w pełni potencjału, którym dysponujesz. "Podręcznik menedżera" prezentujący szczegółowe sposoby postępowania i wiedzę zgromadzoną w archiwach "Harvard Business Review" dotyczących zarządzania, jest kopalnią najlepszych praktyk w najróżniejszych aspektach zarządzania - od podstawowych sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. Podział książki na krótkie podrozdziały umożliwia szybkie znalezienie potrzebnego w danej chwili rozwiązania, ale możesz również zagłębić się w każdy z tematów. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
"Marketing 5.0" to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak stać się inspirującym liderem i uniknąć najczęstszych błędów menedżerskich? Jak motywować współpracowników, aby chętnie i odpowiedzialnie wykonywali powierzane im obowiązki? Jak wyrażać niezadowolenie i krytykę oraz nie stracić dobrych relacji ze współpracownikami? Rozwiązania problemów menedżerów proponowane przez zagranicznych mówców, nawet jeśli sprawdzone, są mało skuteczne. Dlaczego? Ponieważ nie są dostosowane do naszych realiów. Jak pokazuje praktyka, problemem nie jest wprowadzić nową, modną zmianę. Ogromnym wyzwaniem jest tę zmianę utrzymać. Kadra zarządzająca jest najważniejszym spoiwem wszystkich elementów firmy. To menedżerowie kreują całą organizację i to od ich zaangażowania zależy, czy firma będzie działać tak, jak powinna. Skuteczne zarządzanie to efektywna współpraca z pracownikami, którym lider pomaga budować poczucie własnej wartości. Autorki podczas swojej pracy konsultanckiej i trenerskiej w polskich firmach od lat gromadzą różnego rodzaju studia przypadków. Dzięki temu książka składa się nie tylko z praktycznych narzędzi i wskazówek, jak efektywnie zarządzać zespołem, ale również zawiera doświadczenia z polskiego rynku. Książka przeznaczona jest dla menedżerów każdego szczebla – od prezesów i członków zarządów po kierowników małych zespołów – którzy chcą stać się silnymi liderami. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Szamoty"
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie V zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki "Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Obecnie w centrum uwagi samego procesu jest człowiek, jego osobowość, a jednocześnie dynamiczne otoczenie, w jakim funkcjonuje, co powoduje, iż narzędzia motywacyjne również ulegają zmianie. Zaprezentowane w publikacji narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: z jakim pracownikiem mamy dziś do czynienia? Co motywuje pracowników do działania? Jakie narzędzia są dzisiaj najbardziej skuteczne w procesie motywowania pracowników? Jak zarządzać motywacją pracowników? źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dobie cywilizacji, w której coraz więcej urządzeń jest podłączonych do internetu ilość generowanych danych stale rośnie. Ważne jest, aby z tych danych wydobyć kluczowe informacje, które pomogą przedsiębiorcom, kierownikom czy menadżerom w podejmowaniu decyzji w oparciu o faktyczne dane, a nie na podstawie intuicji. W pracy przedstawiono kilka przykładów analizy danych z zakresu inżynierii produkcji. Do analizy danych wykorzystano dwa programy: Microsoft Excel oraz Statistica. źródło opisu: fragment podsumowania książki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Crowdsourcing naukowy odnosi się do współpracy online za pośrednictwem platform internetowych, w której naukowcy angażują grupę osób o zróżnicowanej wiedzy i umiejętnościach w celu podjęcia określonego zadania lub zestawu zadań badawczych. Stanowi on naturalne następstwo postępującej otwartości, inkluzywności oraz technicyzacji nauki. Książka ma na celu identyfikację i charakterystykę powodów wykorzystania crowdsourcingu przez pracowników naukowych do tworzenia wiedzy naukowej. Ponadto w książce opisano procesy, wyzwania zarządzania naukową inicjatywą crowdsourcingową oraz kompetencje inicjatora crowdsourcingu naukowego. Nakreślono w niej także możliwe kierunki rozwoju crowdsourcingu naukowego w kontekście technologii blockchain, digital storytelling, grywalizacji, metaverse, rzeczywistości rozszerzonej oraz sztucznej inteligencji. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bogactwo brandingu : rozmowy z twórcami największych polskich marek / Adam Lis. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - 151, [2] strony : fotografie, portrety ; 24 cm.
(Seria Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Na grzbiecie akronim serii: M.
„Bogactwo brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how, jak tworzyć cenione i pożądane marki. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: The spirit of Kaizen : creating lasting excellence : one small step at a time.
Kaizen jest japońską, wyjątkową filozofią. Jest znana głównie jako koncepcja zarządzania, ale przede wszystkim jest ważną częścią kultury japońskiej. Kaizen polega na ciągłym doskonaleniu: doskonałość może być osiągnięta dzięki konsekwentnie wprowadzanym niewielkim zmianom. W organizacji każdy powinien być zaangażowany w ten proces. Metodyka ta charakteryzuje się dużą skutecznością, jest przy tym doskonałym wyjściem dla osób, które nie lubią rewolucyjnych zmian wokół siebie. Umożliwia rozwijanie się i osiąganie celów bez dużego wysiłku i bez lęku, że coś może pójść nie tak. Książka, którą trzymasz w dłoni, w przystępny sposób wyjaśnia, jak wykorzystać filozofię kaizen w codziennym życiu i osiągać imponujące cele metodą małych kroków. Dzięki jej lekturze dowiesz się, jak stymulować kreatywność swoją i swojego zespołu, jak zacząć nieszablonowo myśleć, a także jak radzić sobie z trudnymi sprawami. Nauczysz się prostych, ale bardzo skutecznych metod, które z powodzeniem będziesz stosował na co dzień. Przekonasz się, dlaczego filozofia kaizen jest wysoko ceniona przez kierownictwo takich organizacji, jak Boeing, Toyota, Honda czy US Navy! żródło opisu: opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie liderów / John C. Maxwell ; przekład: Magda Witkowska. - Wznowienie. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 198, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: Jak pomóc innym w pełni wykorzystać własny potencjał.
Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji? John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie. „W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”. Najważniejsze przesłanie tej książki jest takie, że w pojedynkę niczego nie da się zdziałać. Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to za mało. Jeśli chcesz odnieść sukces jako lider, musisz nauczyć się kształtować liderów wokół siebie. Musisz tworzyć własny zespół. Musisz znaleźć sposób na to, żeby twoja wizja została dostrzeżona i wdrożona oraz żeby inni zaangażowali się w jej realizację. Lider potrafi nakreślić ogólny obraz sytuacji, ale potrzebuje innych liderów do tego, aby ten mentalny obraz przełożyć na rzeczywistość. Tylko nieliczni liderzy otaczają się innymi liderami, ale to właśnie oni generują największą wartość dla swoich organizacji. Bez względu na to, czy stoisz na czele organizacji non profit, małej firmy czy firmy z listy Fortune 500, książka Kształtowanie liderów pomoże ci wspierać innych w pełnym wykorzystaniu własnego potencjału oraz wprowadzić organizację na zupełnie nowy poziom działalności. źródło opisu: https://www.azymut.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Biznes i polityka są dosyć podobne. Tu i tu toczy się walka o stanowiska bądź pieniądze. W obu przypadkach mamy wygranych i przegranych. I co ciekawe, zarówno na arenie zmagań polityków, jak i w biznesie zdarza się, że po najwyższe laury sięgają ludzie, którym początkowo nie wróżylibyśmy sukcesu -- czy to z racji wykształcenia, czy też wybranej początkowo ścieżki zawodowej. Czy istnieją jakieś szczególne predyspozycje do osiągnięcia sukcesu? Cechy osobowości? Rodzaj inteligencji? A może decyduje przypadek? Autor tej książki, nauczyciel akademicki i człowiek biznesu równocześnie, posiadający ogromne doświadczenie w zakresie działania mechanizmów gospodarczych w naszym kraju, stara się odpowiedzieć na te pytania. W oparciu o własną ścieżkę kariery i sytuacje, z jakimi miał do czynienia, rozszerza obszar rozważań o kontekst makro- i mikroekonomiczny. źródło opisu: https://www.taniaksiazka.pl/od-przedstawiciela-handlowego-do-prezesa-zbigniew-mendel-p-263421.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W 2018 roku Apple, jako pierwsza amerykańska firma, zostało wycenione na bilion dolarów. Wystarczyło siedem lat, żeby osierocona firma wdarła się na szczyt. Ale za jaką cenę? Po śmierci Steve’a Jobsa za sterami Apple stanęli Tim Cook i Jony Ive. Cook, który przyczynił się do uratowania firmy przed bankructwem, objął funkcję CEO. Jony Ive, którego wielu uważa za duchowego spadkobiercę Jobsa, został głównym projektantem. Tak rozpoczyna się porywająca opowieść o walce o władzę, która rozgorzała w Apple po śmierci założyciela firmy. Tripp Mickle odsłania kulisy wielkiego biznesu, relacjonuje dworskie intrygi, pałacowe przewroty i zmagania z bezlitosną konkurencją. Głównymi bohaterami korporacyjnego dramatu są namaszczeni przez Jobsa Cook i Ive. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem prawnym w bankowości / Agnieszka Modras. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 199 stron : ilustracje ; 24 cm.
Tematyka ryzyka prawnego jest rzadko poruszana w literaturze naukowej i fachowej. Wynika to w dużym stopniu z konieczności połączenia przy jego analizie zagadnień z różnych dyscyplin. Problematyka „zarządzania ryzykiem” łączy w sobie zagadnienia zarządzania, finansów i elementy nauk prawnych. Autorka wykorzystała posiadaną wiedzę teoretyczną i zawodową w sposób, który umożliwił oryginalne rozwiązanie problemu naukowego. Za szczególnie cenne uznaję połączenie i zintegrowane wykorzystanie informacji i danych z różnych źródeł, a także ich przekrojową analizę i sformułowane wnioski. Autorka wskazała też luki występujące w istniejących rozwiązaniach regulacyjnych i praktyce banków. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci - tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedażowe nawyki : mikroróżnice, które generują makroefekty / Paweł Muzyczyszyn. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 247, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany. Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy! źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yale School of Management, oferuje rozwiązanie – nową, sprawdzoną metodę prowadzenia negocjacji, która: – pomaga określić faktyczną wartość przedmiotu negocjacji, czyli tytułowego tortu, – ukazuje prawdziwą siłę negocjujących graczy i sprawiedliwie uwzględnia ich wkład, – pozwala się skupić na stworzeniu jak największego tortu dzięki współpracy, – gwarantuje, że każda ze stron dostanie równą część negocjowanej wartości. Dzielenie tortu to zdroworozsądkowe zobowiązanie do sprawiedliwości i uczciwości, które działa zarówno w biznesie, w polityce, jak i w życiu codziennym. Usuwa niepotrzebne obawy i stres, przez które wielu ludzi nie lubi negocjować. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej