Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(60)
Forma i typ
Książki
(58)
Poradniki i przewodniki
(21)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(46)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(3)
Placówka
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
(8)
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
(34)
Filia "Niedźwiadek"
(2)
Filia "Skorosze"
(10)
Filia "Gołąbki"
(7)
Filia "Szamoty"
(2)
Autor
Gasper Dorota
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Ambroziak Dariusz
(1)
Bajak Maria (marketing)
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bezos Jeffrey (1964- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Castrounis Alex
(1)
Cichocki Marcin
(1)
Ciesielska Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Clark Duncan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(1)
Edwards Jim
(1)
Eker T. Harv (1954- )
(1)
Evans Liana
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fried Jason
(1)
Gelles David
(1)
Hancewicz Radosław
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarek Olga (1984- )
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karinch Maryann (1953- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kleszcz Paweł (1969- )
(1)
Kocimski Arkadiusz
(1)
Komsta Adrian
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Kozłowski Waldemar (ekonomia)
(1)
Krajewska-Śpiewak Joanna
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kubicki Paweł (tłumacz)
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Mattson David (1963- )
(1)
Maurer Robert
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Mickle Tripp
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Modras Agnieszka
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Musiatowicz-Podbiał Grażyna
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Pabian Angelika
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Podrez-Siama Ewelina (1987- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rogalski Michał
(1)
Rogowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Sandler David H
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sibony Olivier (1967- )
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sowińska-Wróbel Agnieszka
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Strutzel Dan
(1)
Sulińska Anna (1983- )
(1)
Szczygielska Ewelina
(1)
Szymczak Anna (zarządzanie zasobami ludzkimi)
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tsitoara Mariot
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wasilewski Jacek (socjolog)
(1)
Wekselberg Victor
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wiśniewska Karolina (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(47)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(59)
Odbiorca
Menedżerowie
(13)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Sukces
(9)
Zarządzanie
(9)
Marketing cyfrowy
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Menedżerowie
(4)
Przywództwo
(4)
Sprzedaż
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Branding (marketing)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Organizacja pracy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja
(2)
Content marketing
(2)
Copywriting
(2)
Decyzje
(2)
Ekonomia behawioralna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Ocena pracowników
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Pozycjonowanie (marketing)
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Alibaba.com
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Apple Inc
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Beacon (urządzenie)
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Big data
(1)
Bogactwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Cook, Timothy D. (1960- )
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Excel
(1)
Finanse
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Git (program komputerowy)
(1)
GitHub (serwis internetowy)
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Hotelarstwo
(1)
Infrastruktura informatyczna
(1)
Instagram
(1)
Internet rzeczy
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Irracjonalność
(1)
Ive, Jonathan (1967- )
(1)
Kaizen
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kontrola wersji (informatyka)
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Korporacjonizm
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Ma, Jack (1964- )
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing projektów
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Model biznesowy
(1)
Nawyki
(1)
Netflix
(1)
Obiektywność
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ameryka
(1)
Chiny
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(30)
Opracowanie
(10)
Monografia
(6)
Podręcznik
(4)
Poradniki
(3)
Reportaż
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1513)
Edukacja i pedagogika
(777)
Socjologia i społeczeństwo
(571)
Medycyna i zdrowie
(505)
Psychologia
(459)
Zarządzanie i marketing
(60)
Hobby i czas wolny
(395)
Biologia
(394)
Religia i duchowość
(386)
Kultura i sztuka
(364)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(280)
Rozwój osobisty
(240)
Podróże i turystyka
(200)
Literaturoznawstwo
(190)
Kulinaria
(169)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(159)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(157)
Etnologia i antropologia kulturowa
(142)
Nauka i badania
(114)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(113)
Językoznawstwo
(107)
Kultura fizyczna i sport
(106)
Geografia i nauki o Ziemi
(98)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(92)
Informatyka i technologie informacyjne
(87)
Fizyka i astronomia
(78)
Inżynieria i technika
(66)
Ochrona środowiska
(65)
Praca, kariera, pieniądze
(62)
Filozofia i etyka
(60)
Styl życia, moda i uroda
(60)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(57)
Media i komunikacja społeczna
(49)
Rolnictwo i leśnictwo
(34)
Dom i ogród
(33)
Architektura i budownictwo
(32)
Transport i logistyka
(29)
Matematyka
(28)
Chemia
(19)
Archeologia
(15)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(13)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Ewelina Podrez-Siama. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 294, [1] strona : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci. Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata ― i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej „atrakcyjne” dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny marketing miast i regionów / Jacek Pogorzelski. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright2019. - 238 stron : ilustracje ; 21 cm.
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
,,Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. źródło opisu: nota wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie / Andrzej Rogowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 124 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik dotyczy podstaw organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, jest to swoiste kompendium wiedzy na ten temat. Zakres przedmiotowy opracowania podzielony jest na pięć rozdziałów: Wprowadzenie, Organizacja produkcji, Planowanie i sterowanie produkcją, Zarządzanie produkcją, Ocena produktywności. W pierwszym rozdziale dokonano wprowadzenia do organizacji i zarządzania produkcją, koncentrując się na pojęciach podstawowych, a także omówieniu systemów oraz procesów produkcyjnych i wytwórczych. Rozdział drugi obejmuje zagadnienia dotyczące organizacji produkcji, takie jak: parametry procesu produkcyjnego; typy, formy i odmiany organizacji produkcji; przebiegi produkcji; zapasy produkcyjne; możliwości produkcyjne. Rozdział trzeci dotyczy zagadnień planowania i sterowania produkcją wraz z omówieniem metod międzykomórkowego i wewnątrzkomórkowego oraz nowoczesnych metod sterowania przepływem produkcji. W czwartym rozdziale przedstawione zostały poszczególne funkcje kierownicze w zarządzaniu produkcją, oraz metody i techniki organizacji i zarządzania wykorzystywane do realizacji tych funkcji w praktyce. Zaprezentowano oryginalną metodę doboru stylów kierowania w konkretnych sytuacjach kierowniczych, którą opracował autor podręcznika. Ponadto odniesiono się do zagadnienia znaczenia informacji w zarządzaniu produkcją. Wresz­cie ostatni piąty rozdział poświęcony został zagadnieniom oceny i poprawy produktywności systemów produkcyjnych. źródło opisu: www.azymut.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział "Czechowice" Wypożyczalnia dla Dorosłych Nr 116
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie siedziby wydawcy.
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Obecne wydanie zostało rozszerzone o wskazówki dotyczące zastosowania systemu Sandlera w sprzedaży dla korporacji, zamieszczono też najnowsze studia przypadków zaczerpnięte z praktyki Sandler Training. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz się menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google i w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym sztuce bycia dobrym szefem. W ostatnich latach zyskała sławę dzięki swojemu nowatorskiemu podejściu do skutecznego zarządzania, które znane jest jako Radykalna Szczerość. Radykalna Szczerość to złoty środek między byciem szefem obrzydliwie agresywnym z jednej strony i rujnująco empatycznym z drugiej. W tym podejściu chodzi o takie kierowanie ludźmi, które łączy w odpowiedni sposób pochwały z krytyką, by pomóc ludziom uzyskiwać lepsze wyniki. Świetni szefowie nawiązują silne relacje ze swoimi pracownikami, a Scott udało się zidentyfikować trzy proste zasady ich budowy: osobiste zaangażowanie, skuteczność, zrozumienie znaczenia. Szef wymagający i wyrozumiały to przewodnik dla wszystkich zagubionych lub wyczerpanych pracowników, napisany zarówno dla szefów, jak i dla każdego, kto ma nad sobą szefa. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Szamoty"
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Popełnisz koszmarny błąd! nie jest ani pamfletem o najgorszych decyzjach strategicznych, ani kompendium wiedzy teoretyka kognitywistyki. Nie jest też podręcznikiem zarządzania oferującym proste przepisy, które każdy pracownik na stanowisku kierowniczym mógłby wdrożyć „od poniedziałku rano”. Jej ambicją jest skłonienie każdego menedżera, niezależnie od jego dziedziny i poziomu działania, do refleksji nad swoją praktyką decyzyjną. Jeśli czytelnik poświęci trochę czasu, zanim podejmie kolejną ważną decyzję, na zbudowanie własnej metody, na wymyślenie własnej „sztuki decyzyjnej”, cel zostanie osiągnięty. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : fotogafie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć. źródło opisu: materiały wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 077 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II- 8 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 180 stron : ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
(E-marketing / PWN)
Na okładce: Nowe wydanie.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, będąc unikatową pozycją na rynku wydawniczym, w sposób interdyscyplinarny łączy zagadnienia z obszarów: • sprawozdawczości finansowej, • rachunkowości zarządczej i • kontroli wewnętrznej. Autorka prezentuje wzajemne powiązania tych obszarów oraz efekty zastosowania w postaci modelu powiązań: • sprawozdania finansowego, • narzędzi rachunkowości zarządczej, • instrumentów kontroli wewnętrznej. Publikację wyróżnia: • połączenie podejścia praktycznego z naukowym, • aplikacyjność prezentowanych rozwiązań, • analiza studium przypadku z wykorzystaniem wielowymiarowej analizy porównawczej metodą porządkowania liniowego. Pozycja skierowana jest do szerokiego grona czytelników, w szczególności: • praktyków z działów kontrolingu, managerów i osób zarządzających przedsiębiorstwami, • wykładowców i pracowników naukowych, którzy znajdą w niej m.in. wskazówki i przykłady, jak odpowiednio dobierać i wdrażać narzędzia rachunkowości zarządczej i instrumenty kontroli wewnętrznej, aby wspierać realizację celów przedsiębiorstwa. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okładce odwrócony tytuł: *Grywalizacja. Jeśli odwróciłeś książkę, jesteś w grze!
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać! źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspirujące Rozmowy z Ludźmi Sukcesu)
Tytuł oryginału: The science of money : how to increase your income and become wealthy.
Znany na całym świecie autor bestsellerów i konsultant biznesowy Brian Tracy wprowadzi cię w tajniki postępowania z pieniędzmi – sprawdzane w praktyce i testowane nie od lat, lecz od tysiącleci. Wystarczy, że po prostu przestudiujesz idee opisane w tej książce i zastosujesz je we własnym życiu i działalności biznesowej, a także odniesiesz sukces finansowy. źródło opisu: http://www.mtbiznes.pl/b2241-tajniki-zarzadzania-pieniedzmi.htm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Gołąbki"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozbudowane projekty wymagają zaangażowania zespołu programistów. By ich współpraca była efektywna, niezbędny jest system kontroli wersji, taki jak Git. Umożliwia on tworzenie historii projektu, zarządzanie jego wersjami, przeglądanie wszystkich zmian, a także przywracanie pliku do dowolnej wcześniejszej wersji. Repozytoria Gita można przechowywać w GitHubie - w ten sposób bez ponoszenia dodatkowych opłat udostępnia się kod innym osobom. Korzystanie z Gita i GitHuba nie jest skomplikowane, wymaga jednak pewnej wiedzy i wprawy. To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę... a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca - nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii. Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i czynnego żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oceny okresowe w administracji publicznej : przewodnik / Karolina Wiśniewska. - Stan prawny: 22 lutego 2022 r. - Wrocław : Presscom Sp. z o.o., 2022. - 237 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Biblioteka Kadry i Płace w Administracji)
Oceny okresowe w administracji publicznej Przewodnik to kompleksowy zbiór praktycznych informacji o ocenach okresowych pracowników administracji publicznej. Ukazuje możliwości i zalety wdrożenia kompetencyjnego systemu zarządzania. Zwraca uwagę na istotne, a często pomijane funkcje ocen pracowniczych, które powinny być traktowane nie tylko jako narzędzie. rozliczania i korygowania błędów pracownika, ale także motywowania i nagradzania. Obszerną część zajęły tu gotowe do wykorzystania wzory arkuszy ocen i sprawdzone metody ich przeprowadzania, a także modele rozmów oceniających pracownika. W opracowaniu znalazł się także bank około 80 pomocnych pytań wraz z instrukcją tworzenia nowych, dostosowanych do potrzeb jednostki. źródło opisu: www.sklep.presscom.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 209)
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się badaniami nad zależnościami między zarządzaniem i marketingiem a działalnością bibliotek i instytucji kultury. Poruszana w książce tematyka dotyczy bieżących i kluczowych zjawisk zachodzących w obszarze funkcjonowania współczesnych bibliotek. Nowe inspiracje zasługują na szeroką popularyzację ze względu na walory naukowe, poznawcze oraz dydaktyczne. Umiejętnie łączą wątek teoretyczny z wynikami badań empirycznych. Uzupełniają wiedzę o ważny komponent współczesności bibliotek i zachodzących w ich obszarze zmian. Treść książki powinna zainteresować zarówno badaczy problematyki marketingu bibliotecznego, jak i praktyków funkcjonujących głównie w bibliotekach oraz w instytucjach kultury. Dla wielu, w tym – dla studentów informacji naukowej i bibliotekoznawstwa, ważne są zarówno analizowane zagadnienia i wyniki tych analiz, jak i obszerna literatura przedmiotu ułatwiająca pogłębione studia w obszarze marketingu bibliotecznego. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Brak informacji o dostępności: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odnawialne źródła energii w logistyce / redakcja naukowa Monika Ziółko, Dorota Dziedzic. - Wydanie I, Warszawa 2023 (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 258 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W publikacji poruszono potencjalnie kluczowy aspekt gospodarek państw rozwiniętych na świecie, a zwłaszcza w Unii Europejskiej, dotyczący pozyskiwania energii ze źródeł odnawialnych. Sytuacja społeczno-ekonomiczna oraz wyczerpujące się zasoby naturalne, niewątpliwie wpłynęły na wzrost zainteresowania omawianą tematyką. W książce przedstawiono najnowsze rozwiązania dotyczące napędzania pojazdów zieloną energią w transporcie samochodowym, kolejowym, lotniczym oraz morskim, a także sposoby zasilania taką energią magazynów i infrastruktury logistycznej. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi projektu / Marcin Żmigrodzki. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 317, [2] strony : ilustracje, 19x24 cm.
Wyobraź sobie, że prowadzisz ważny projekt i nagle musisz się zatrzymać, bo trafiłeś na problem, z którym nie wiesz, jak sobie poradzić. A może nie musisz sobie tego wyobrażać, bo zdarzyło Ci się, że w pewnym momencie nie wiedziałeś, jak zacząć - albo jak skończyć - kolejny krok podczas pracy nad projektem. To normalne - prowadzenie projektów nie jest nauką ścisłą i nie opiera się na aksjomatach, może się zdarzyć, że nie wiadomo na poczekaniu, jaką technikę należy zastosować. Warto w takiej chwili skorzystać z leksykonu technik projektowych, książki będącej zbiorem dobrych praktyk stosowanych podczas pracy nad projektem. Zawarto w niej blisko 100 technik i metod wspierających lepszą organizację pracy w projekcie, a czytelnik może łatwo znaleźć inspirację czy wręcz gotowe przydatne dla siebie rozwiązanie. Książka prezentuje również uproszczone podejście do tworzenia metodyki projektowej, inspirowane PMBOK Guide. Dzięki temu łatwiej zrozumiesz, czym są procesy projektowe. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej